Νεα Μοντελα

Benelli Imperiale 400- 502 C-752 S: Ανακοινώθηκαν οι τιμές στην Ιταλία

Πολύ προσιτές τιμές


17.04.2019

Σύμφωνα με Ιταλικά δημοσιεύματα αναοικώνθηκαν οι τιμές των τριών νέων μοντέλων της Benelli

Τα είδαμε ως πρωτότυπα στην EICMA του 2017 και στα τέλη του 2018 τα είδαμε ως μοντέλα παραγωγής με ελάχιστές διαφορές. Η Benelli εισέρχεται δυναμικά σε τρεις ακόμη κατηγορίρες. Στα modern classic με το Imperiale 400, στα cruiser με το 502 C και στα μεσαία roadster με το 752 S.

benelli 2019 models 7

Το Imperiale 400 είναι η απόδειξη του ότι η εταιρεία από το Pesaro δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τη ρετρό τρέλα που κυριαρχεί. Η original εκδοχή της παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 όταν η Benelli εξαγόρασε τη MotoBi. Την εταιρεία που είχε ιδρύσει ένας από τους αδελφούς Benelli και πιο συγκεκριμένα ο Giuseppe. Η MotoBi κατασκεύαζε την Imperiale από το 1950.

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με μονό εκκεντροφόρο και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού το οποίο σύμφωνα με τη Benelli εξασφαλίζει την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Η ανακοινωθείσα ισχύς είναι 20,4 ίπποι στις 5.500 στροφές με ροπή 2,95 κιλά στις 3.500 σ.α.λ..

Στόχος της Benelli ήταν να κάνει το Imperiale 400 όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην οδήγηση Το πλαίσιο είναι συνδυασμός από χαλύβδινες δοκούς και πλάκες, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 110mm με τα δύο αμορτισέρ διαδρομής 65mm να συμπληρώνουν το ρετρό λουκ της πίσω. Οι ακτινωτές ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, φορώντας αντίστοιχα ελαστικά 110/90 και 130/80.

Η τιμή του στην Ιταλία είναι 3.990€

benelli 2019 models 2

Με επιθετικές γραμμές και εκκεντρικό στυλ, το 502C είναι το νέο Urban Cruiser της εταιρείας του «Λιονταριού». Benelli, μπαίνει σε μια ακόμη κατηγορία παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα με σύγχρονο σχεδιασμό, «μακρύ» πιρούνι και μαρσπιέ τοποθετημένα μπροστά. Όλα αυτά φέρνουν τον αναβάτη σε μια «παραδοσιακή» για την κατηγορία θέση οδήγησης με το σώμα «μέσα» στη μοτοσυκλέτα και τα χέρια με τα πόδια ελαφρώς τεντωμένα.

Η μεγάλη σέλα που αναλογεί για τον αναβάτη βρίσκεται στα 750mm πάνω από το έδαφος, γεγονός που θα κάνει το 502C εύχρηστο ακόμη και για χαμηλού αναστήματος αναβάτες αλλά και γυναίκες. Η σχεδίαση που θυμίζει Ducati Diavel ξεχωρίζει για τα ιδιόμορφα φωτιστικά σώματα και φλας που είναι τεχνολογίας LED.

benelli 2019 models 3

Όπως και στα μοντέλα Leoncino και TRK, το 502C διαθέτει τον τετράχρονο δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους, που προσφέρει άκρως εκμεταλλεύσιμη δύναμη σε όλη την περιοχή των στροφών και είναι οικονομικός στην κατανάλωση.

Η μέγιστη ισχύς του είναι 47,6 hp στις 8.500 σ.α.λ., με ροπή 3,6 kgm στις 5.000 σ.α.λ.

Το χαλύβδινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα ταιριάζει με τα cruiser χαρακτηριστικά του 502C. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και διαδρομή 125 mm και η πίσω από ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 50 mm.

Το σύστημα πέδησης μπροστά αποτελείται από δύο δίσκους διαμέτρου 260 χλστ με τετραέμβολες δαγκάνες και πίσω από έναν 240 χλστ με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 120/70 και 160/60. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21 λίτρων, εξασφαλίζοντας πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας.

Το 502C θα είναι διαθέσιμο σε μαύρο και κόκκινο χρώμα την επόμενη άνοιξη. Η τιμή δεν έχει ακόμη καθοριστεί.

Η τιμή του στην Ιταλία είναι 5.990€

benelli 2019 models 6

Το sport naked μοντέλο, 752 S, θα βασίζεται σε χαλύβδινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, ο οποιός θα «φιλοξενεί» έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 750 κ.εκ. με ισχύς 77 ίππους στος 8.500 σ.α.λ. και ροπή 7,8 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Το μοτέρ θα διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβδίδες ανα κύλινδρο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου.

Το ανεστραμμένο θηριώδες πιρούνι των 50mm με διαδρομή 117mm προέρχεται από την Marzocchi και το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση, έχει διαδρομή 45mm.

benelli 2019 models 5

Το φρένα είναι της Brembo με δύο δίσκους 320mm με ακτινικά τετραέμβολες τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά και έναν ακόμη πίσω διαμέτρου 260mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου και έχουν διάσταση 17 ίντσες με ελαστικά 120/70 και 180/55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το 752S θα διατίθεται σε λευκό, μαύρο και πράσινο με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη.

Η τιμή του στην Ιταλία είναι 6.990€

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν εισάγονται όλα τα ιαπωνικά μοντέλα στην Ευρώπη, ειδικά ορισμένοι κυβισμοί έχουν μικρή αντιπροσώπευση στη Γηραιά Ήπειρο. Για παράδειγμα, μοντέλα 250cc είναι πιο δημοφιλή στην Ιαπωνία παρά στην Ευρώπη
  Ανήκει στο Keeway Group και παρά το ιταλικό όνομά της είναι μια κινέζικη εταιρεία που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες και τα scooter της στην Ευρώπη
Έτσι φαντάζονται οι Γερμανοί δημοσιογράφοι του motorradonline και ο Βρετανός σχεδιαστής Kar Lee τα μελλοντικά μοντέλα με τον εμβληματικό κινητήρα boxer
Σε περιορισμένη παραγωγή 100 χειροποίητων μονάδων, το KTM RC 8C του 2024 έχει απόδοση συγκρίσιμη με μοτοσυκλέτα Moto2 και είναι πραγματικά READY TO RACE

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.