Νεα Μοντελα

Ηλεκτρικό Cagiva Elephant: Electric dreams

To 2019 η Cagiva επιστρέφει με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες


15.04.2019

O Διευθύνων Σύμβουλος της MV Agusta, Timur Serdarov ανακοίνωσε την επαναδραστηριοποίηση της Cagiva

Ο Ρώσος είναι στην ουσία ο ιδιοκτήτης της MV Agusta, αφού η εταιρεία επενδύσεων Black Ocean της οποίας είναι ιδιοκτήτης, έχει ενισχύσει την εταιρεία του Giovanni Castiglioni με 50 εκατομμύρια ευρώ. Ο Castiglioni πλέον είναι ο πρόεδρος της MV Agusta και συνεργάζεται με τον Serdarov για να ξανακάνουν την ιταλική εταιρεία πρωταγωνίστρια.

Ήδη πολλά νέα μοντέλα έχουν παρουσιαστεί, ενώ φέτος η MV Agusta επέστρεψε και στα GP, συμμετέχοντας στην κατηγορία Moto2.

O Serdarov σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως στόχος τους είναι η επαναδραστηριοποίηση της Cagiva. Της εταιρείας που ίδρυσε το 1950 ο Claudio Castiglioni. Ακολουθώντας τις εξελίξεις και θέλοντας να διαφοροποιήσουν την MV Agusta από την Cagiva, σκοπεύουν να παρουσιάσουν στις διεθνείς εκθέσεις μοτοσυκλέτα στα τέλη του 2019, γκάμα ηλεκτρικών μοτοσυκλέτων με το σήμα της Cagiva.

O Serdarov δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δούμε ακόμη και ηλεκτρικό Elephant, το on off της εταιρείας που έγραψε χρυσές σελίδες στην ιστορία της μάρκας, κερδίζοντας ακόμη και Rally Dakar (1990 & 1994). Οι πληροφορίες που αφήνουν από την εταιρεία να διαρρεύσουν κάνουν λόγο για μια σειρά εύχρηστων, καθημερινών μοτοσυκλετών, με προσιτή τιμή και ιταλικό design. Οπότε το Elephant πιθανότατα να είναι το μοντέλο που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου και η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε προσιτές μοτοσυκλέτες για να ξαναμπεί στην αγορά.


Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο το RSV4 διαθέτει και νέα εμφάνιση που συνδυάζει κλασσικά χρώματα Aprilia και πιο απλό σχεδιασμό που «πηγάζει» από το μικρό RS660
Στην Aprilia κατάφεραν να συμμορφώσουν τον πανίσχυρο V4 στην Euro5 εποχή, χωρίς να χάσουν ούτε έναν ίππο
Η πανδημία του Covid-19 άφησε το αποτύπωμά της στην παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας με τις εταιρείες ανά τον κόσμο να μετρούν απώλειες στον τομέα των πωλήσεων
Tα βλέπουμε να αγωνίζονται στο σκληροτράχηλο Rally Dakar. Δεν είναι ούτε μοτοσυκλέτες, ούτε αυτοκίνητα. Είναι οχήματα-εργαλεία που μπορούν να μεταφέρουν τους αναβάτες/επιβάτες σε δύσβατα εδάφη προσφέροντας παράλληλα και διασκέδαση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.