Νεα Μοντελα

EICMA 2018 MV Agusta Superveloce 800: O θρύλος της Meccanica Verghera

Το παρελθόν συναντά το μέλλον


06.11.2018

H MV Agusta γιορτάζει τα απίστευτα ρεκόρ της στις πίστες τις δεκαετίες του ΄60 και του ’70 με την εκπληκτική MV Agusta Superveloce 800

Η ιταλική εταιρεία μας έχει συνηθίσει σε απίστευτες δημιουργίες. Κάποιες από αυτές βασίζονται στους ιδιαίτερους χρωματισμούς αλλά πολλές περνάνε και στην ουσία. Η Superveloce είναι μία από αυτές τις πραγματικά ιδιαίτερες.

mv agusta superveloce 800 4

Η μοτοσυκλέτα αποτελεί concept, αλλά από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 θα αρχίσει να παράγεται.

Οι διαχρονικές κλασικές γραμμές αποτίνουν φόρο τιμής στην ιστορία της MV Agusta, αλλά στο Superveloce 800 βλέπουμε επίσης πολλά σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία που έχουν συνδυαστεί με την «κληρονομιά» της ιταλικής μάρκας.

mv agusta superveloce 800 3

Ένα φέρινγκ από ανθρακονήματα περιβάλλει τον κινητήρα και το πλαίσιο, ενώ το μπροστινό μέρος αποδίδει φόρο τιμής στις σχεδιαστικές τάσεις της δεκαετίας του '70.

Το κίτρινο χρώμα της ζελατίνας του φέρινγκ και του κρύσταλλου του προβολέα προέρχονται από τα 70s. Ο τελευταίος είναι πολυεδρική μονάδα τεχνολογία ς LED με DRL φώτα που είναι ενσωματωμένος στο κάλυμμα του πάνελ οργάνων.

mv agusta superveloce 800 5

Το υποπλαίσιο επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να μετατρέπει την μοτοσυκλέτα από μονόσελη σε δίσελη, αναλόγως τις ορέξεις!

Ο κινητήρας και στο σύστημα πέδησης προέρχονται αυτούσια από το F3 800, με κάποιες αλλαγές που βελτιώνουν την απόδοση του κινητήρα στο Superveloce. Φέρει νέες ρυθμίσεις και δεν αποκλείεται να είναι πιο ισχυρός από αυτόν του F3.

Το σύστημα εξάτμισης επανασχεδιάστηκε με βάση την κλασική διάταξη 3 σε 1 σε 3, με τα τελικά τοποθετημένα ασύμμετρα. Δύο στη δεξιά πλευρά και ένα στα αριστερά, θυμίζοντας την λύση που χρησιμοποιήθηκε στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της MV Agusta.

mv agusta superveloce 800 2

Η θέση οδήγησης προέρχεται από supersport F3 800, συμπεριλαμβανομένου του ύψους του σέλας, του τιμονιού και της θέσεις των ποδιών.

Τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόζει τη θέση οδήγησης. Η νέα οθόνη TFT διαθέτει ειδικά γραφικά και πλήθος νέων λειτουργιών.

Η κλασσική τάπα ρεζερβουάρ «δένει» με δύο δερμάτινους ιμάντες, επάνω στο ρεζερβουάρ και το πλαίσιο.

Πραγματικό έργο τέχνης και λίγα λέμε!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.