Caption: 207 ίπποι και όλα καινούργια!
Article Gallery:

Μετά τις κατασκοπικές φωτογραφίες σε βενζινάδικο του Μονακό, διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία αλλά και αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά από το νέο BMW S1000RR


Λίγες ημέρες πριν την παρουσίασή του στην EICMΑ σε λίγες ημέρες το superbike της BMW μας αποκαλύπτεται! Έχουμε και λέμε λοιπόν…

Η ισχύς του εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα των 999 κ.εκ., «εκτοξεύθηκε» στους 207 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. και τα 11,5 kgm ροπής στις 11.000 σ.α.λ. Είναι εξοπλισμένος με την τεχνολογία shift cam (όπως και το νέο R1250GS) και διαθέτει βαλβίδες τιτανίου.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας με υγρά ανέρχεται σε 197 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 16,5 λίτρα. Το ύψος σέλας είναι στα 824mm.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, ABS Pro, 4 προγράμματα οδήγησης (Road, Rain, Dynamic, Race), DTC (Dynamic Traction Control), HSC (Hill Start Control), Quickshifter, όργανα με οθόνη TFT, φώτα Led.

H σχεδίαση είναι εντελώς νέα. Η BMW αντικατέστησε τους ασύμμετρους προβολείς με ένα ζεύγος μικρών και «αιχμηρών» led προβολέων. Η κεντρική εισαγωγή αέρα εξακολουθεί να υπάρχει και το σχήμα του ρεζερβουάρ μοιάζει με αυτό του απερχόμενου μοντέλου.

Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο, συνδυάζεται με ένα χαλύβδινο υποπλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα που μοιάζει με αυτά των KTM, MV Agusta και Triumph.

Η γέφυρα του αλουμινένιου ψαλιδιού βρίσκεται από κάτω μια λύση που χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες του MotoGP και όχι στα supersport παραγωγής. Οι κατασκευαστές τοποθετώντας προς τα πάνω τη γέφυρα λύνουν το πρόβλημα χώρου της τοποθέτησης του συστήματος εξάτμιση, όμως απ’ ότι φαίνεται η BMW βρήκε λύση και γι αυτό.

Το μικρό on off της Benelli, έφτασε και στην χώρα μας 
Το 2012 ίδρυσε την VR46 Racing Apparel, η οποία απασχολεί σήμερα 80 υπαλλήλους και κάνει κύκλο εργασιών εκατομμυρίων ευρώ
Το 650ΝΚ είναι ένα ακόμη μοντέλο της CF Moto. Της εταιρείας που γνωρίσαμε πέρσι στην χώρα μας
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε μια περιορισμένη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου της σειράς Neo Sports Café