Caption: Αυθεντικός θρύλος
Article Gallery:

Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία του Ιταλού κατασκευαστή αναβιώνει, με την Magni να κατασκευάζει ένα σύγχρονο 750S με τρικύλινδρο κινητήρα 800 κ.εκ.

magni 750s tributo 6

Magni και MV Agusta πορεύονταν σχεδόν πάντα μαζί από το 1950. Μέχρι το 1977, χρονιά η οποία η ιταλική εταιρεία αποχώρησε από τους αγώνες είχαν κατακτηθεί 75 Παγκόσμιοι τίτλοι και 3.000 αγώνες και το πανίσχυρο MV Agusta Reparto Corse διοικούνταν από τον Arturo Magni.

magni 750s tributo 13

Μαζί με τους δύο γιούς του, Carlo και Giovanni, ο Magni έφτιαξε τη δική του εταιρεία και με βάση μοντέλα της MV Agusta κατασκεύασε πολλές χειροποίητες «εξωτικές» μοτοσυκλέτες.

magni 750s tributo 2

Μία από αυτές είναι και η 750S Tributo, μια μοτοσυκλέτα που αποτελεί τη σύγχρονη εκδοχή του θρυλικού μοντέλου.

magni 750s tributo 10

Η πρώτη απόπειρα της Magni να τιμήσει το συγκεκριμένο μοντέλο έγινε το 2000. Βασιζόμενοι σε ένα Brutale 1090 παρουσίασαν μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε σε 750S.

magni 750s tributo 7

Μόλις εχθές 29 Οκτωβρίου, η Magni παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε από λευκό χαρτί για να τιμήσει το 750S. Tο μόνο που «δανείστηκε» ήταν ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του Brutale 800. Γύρω από αυτόν εξελίχθηκε ένα ανοιχτό σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι σε κόκκινο χρώμα, όπως αυτό του πρώτου μοντέλου που παράχθηκε από το 1971 έως το 1975. Όλες οι κολλήσεις είναι TIG.

magni 750s tributo 12

Τα μπλε – άσπρο - κόκκινο χρώμα και η σχεδίαση του ρεζερβουάρ μοιάζουν εξαιρετικά με του αυθεντικού 750S, όπως άλλωστε και η κόκκινη σέλα και τα μεγάλα αλουμινένια φτερά. Αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι οι εξατμίσεις. Στο πρώτο 750S, ο κινητήρας ήταν τετρακύλινδρος και οι εξατμίσεις ήταν τέσσερις, δύο από κάθε πλευρά. Στο τρικύλινδρο μοντέλο της Magni είναι τρεις, με δύο τελικά από την μία και ένα από την άλλη.

magni 750s tributo 19

Οι αναρτήσεις είναι της Oram με το πιρούνι 43mm να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, αλλά να μοιάζει με αυτά που χρησιμοποιούσαν οι μοτοσυκλέτες GP της δεκαετίας του ’70.

magni 750s tributo 18

Τα φρένα προέρχονται από την Brembo με δύο δίσκους 320mm μπροστά με τετραέμβολες δαγκάνες και έναν πίσω με διάμετρο 230mm με δαγκάνα δύο εμβόλων.

magni 750s tributo 17

Οι ακτινωτοί τροχοί της JoNich είναι 18 ιντσών και ντύνονται με tubelles ελαστικά Metzeler Racetec RR.

magni 750s tributo 1

Ακόμη και τα γκριπ του τιμονιού που κατασκευάζονται από την Arriete, έχουν vintage σχέδιο. Και όπως καταλάβατε τα πάντα πάνω στην Magni 750S Tributo είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στην Ιταλία.

Όταν ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη επιρροή στο μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι αποφασίζει να ασχοληθεί σοβαρά με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες σημαίνει πως τα πράγματα αλλάζουν
H θυγατρική της Honda στην Κίνα, Wuyang Honda Motor, παρουσίασε ένα όμορφο scrambler με κινητήρα 184 κ.εκ. και εκλεπτυσμένη ρετρό εμφάνιση
Όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά, όταν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά και οι μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα θέλεις να προκαλείς, τότε δίνεις την παραγγελία γι αυτό
Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.