Νεα Μοντελα

BMW F850GS Adventure 2019: Σχέδια και τεχνικά χαρακτηριστικά

Το μεσαίο on off των Βαυαρών, αποκτά Adventure έκδοση


08.10.2018

Είναι δεδομένο πως την EICMA σε ένα μήνα θα δούμε την έκδοση Adventure του F850GS

Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα που έχουν κατατεθεί, η έκδοση Adventure του F850GS, θα είναι μεγαλύτερη, ψηλότερη και βαρύτερη από την απλή έκδοση στοιχεία που θα την κάνουν πιο «τουριστική» και με βάση το R1200GS Adventure πιο «ικανή» σε off road περιηγήσεις.

Το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας θα αποτελεί την εξαίρεση, αφού παρουσιάζεται κατά 5mm μικρότερο με την απλή έκδοση να φτάνει τα 2.305mm και την Αdventure 2.300mm. Μια μικρή αλλαγή, που θα μπορούσε να οφείλεται στα διαφορετικού τύπου ελαστικά.
Σίγουρα δεν θα οφείλεται σε μεταβολές του πλαισίου επειδή το μεταξόνιο παρέμεινε στα 1593mm. Ενδιαφέρον στοιχείο αποτελεί η χρησιμοποίηση των ίδιων διαδρομών στις αναρτήσεις της Adventure.Το τιμόνι έχει πιο ανοιχτές γωνίες με το πλάτος του να φτάνει τα 939mm από τα 877mm, χωρίς τους καθρέφτες.

Τα σχέδια δείχνουν πως το Adventure έχει διαφορετικής σχεδίασης πλαστικά και ψηλότερη ζελατίνα. Το συνολικό ύψος της μοτοσυκλέτας εμφανίζεται μεγαλύτερο και από τα 1.356mm του απλού GS φτάνει τα 1.492mm.

υξημένο παρουσιάζεται το βάρος της μοτοσυκλέτας. Πλήρης υγρών το Adventure φτάνει τα 244 κιλά και εμφανίζεται κατά 15 κιλά βαρύτερο από το απλό που ζυγίζει 229 κιλά. Συμπτωματικά, αυτό είναι ακριβώς το ίδιο βάρος με ένα έτοιμο προς χρήση R1200GS.

Η αύξηση θα οφείλεται στο επανασχεδιασμένο «κουστούμι» του Adventure αλλά και στo μεγαλύτερο ντεπόζιτο. Στo F800GS Adventure είχε χωρητικότητα 24 λίτρα ενώ στο απλό 16 λίτρα, οπότε αναμένουμε μια αντίστοιχη αύξηση να συμβεί και μεταξύ F850GS, που έχει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 15 λίτρων και F850GS Adventure.

Έκπληξη αποτελεί το γεγονός πως το Adventure θα έχει στην πραγματικότητα μικρότερο ωφέλιμο φορτίο από το GS. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι 455kg, δηλαδή 10 κιλά περισσότερα από το F850GS. Αλλά επειδή το Adventure είναι 15 κιλά βαρύτερο από το GS χωρίς φορτίο, το μέγιστο ωφέλιμο μειώνεται από 216 σε 211 κιλά.
Η F850GS Adventure θα έχει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με το F850GS. Οι επίσημοι αριθμοί αποκαλύπτουν ότι έχει την ίδια χωρητικότητα 853cc και αποδίδει την ίδια ισχύ 95 ίππους στις 8.250 σ.α.λ.

Με μεγαλύτερο βάρος και μετωπική επιφάνεια, η μέγιστη ταχύτητα μειώνεται. Στο F850GS η τελική φτάνει τα 210 χ.α.ω. ενώ στο Adventure τα 197 χ.α.ω. Απ’ ότι δείχνουν τα επίσημα έγγραφα που έχουν κατατεθεί θα υπάρξει και χαμηλότερη έκδοση με το συνολικό ύψος της μοτοσυκλέτας να είναι 1.450mm από 1.492. Φαίνεται ότι η BMW θα χρησιμοποιεί ένα παρόμοιο κιτ ανάρτησης με αυτό που προσφέρει στο F850GS για να δημιουργήσει τη χαμηλότερη έκδοση του Adventure.

Τα στοιχεία για την έγκριση τύπου δείχνουν ότι η χαμηλή έκδοση έχει ένα ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο στα 1578mm αντί για 1593mm, το οποίο θα προέλθει από την μείωση της διαδρομής του πιρουνιού και του αμορτισέρ. Το συνολικό μήκος μειώνεται επίσης κατά 10mm, από 2300mm σε 2290mm, για την χαμηλή έκδοση.

Είναι πιθανό ότι η μείωση προέρχεται από το συνδυασμό 20 χιλιοστών μειωμένης διαδρομής ανάρτησης και από την σχεδίαση της σέλας. Το κατά 42 χιλιοστά χαμηλότερο συνολικό ύψος δείχνει πως πιθανώς η BMW να τοποθετήσει μια χαμηλότερη ζελατίνα.

Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda
Την ακούμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν την έχουμε δει ακόμα στο δρόμο. Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως θα βγάλει προς πώληση τις race replica μοτοσυκλέτες ενός εκ των πιο φιλόδοξων project στην ιστορία των αγώνων MotoGP/WSBK 
Μια ισπανική εταιρεία με το όνομα Japan Legends, μας θυμίζει πως ήταν οι μοτοσυκλέτες πριν από μερικές δεκαετίες. Τότε που ως πιτσιρικάδες μας έτρεχαν τα σάλια βλέποντας «μηχανάκια»