Caption: O θρύλος επιστρέφει
Article Gallery:

Από την μία διπλά φανάρια και από την άλλη δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Η Triumph δημιουργεί ένα νέο μοντέλο που ακροβατεί ανάμεσα σε δύο κατηγορίες

Το όνομα του μοντέλου Speed Twin και αυτό δεν το λέμε εμείς αλλά τα επίσημα έγγραφα που κατατέθηκαν σε αμερικανικό οργανισμό. Ο κυβισμός του 1200 κ.εκ. με δικύλινδρο κινητήρα όπως πολλά από τα modern classic των Βρετανών. Το όνομα του μοντέλου που ενδέχεται να δούμε όμως στην Intermot σε λίγες ημέρες δεν το ακούμε για πρώτη φορά.

1024px Triumph Speed Twin

Το πρώτο Speed Twin παράχθηκε από το 1938 έως το 1940 και από το 1947 έως το 1966. Είχε και εκείνο δικύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ. και για την εποχή του διέθετε σπορ σχεδίαση. Στην πρώτη του εκδοχή αποτέλεσε την πρώτη επιτυχημένη δικύλινδρη Triumph και έδειξε το δρόμο σε πολλούς κατασκευαστές. Η δεύτερη του εκδοχή ήταν αυτή που «έσωσε» την Triumph μετά τον πόλεμο.

Όπως βλέπουμε και στις φωτογραφίες το μοντέλο είναι κάτι μεταξύ Bonneville και Thruxton ενώ τα διπλά φανάρια είναι αυτά που έκαναν τα Speed και Street Triple γνωστά σε όλο τον κόσμο. Κατά τα άλλα παρατηρούμε πως το μοντέλο διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ Ohlins και δαγκάνες monoblock της Brembo.

Περισσότερα προσεχώς!

Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αφού απέτυχε στην επίσημη παρουσίαση, ο Γάλλος ιδιοκτήτης της εταιρείας Ludovic Lazareth δημοσίευσε ένα βίντεο της μοτοσυκλέτας που πετάει σε δράση
Τι γίνεται όταν μια εταιρεία προετοιμασίας αγωνιστικών μοτοσυκλετών, αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα "ταπεινό" modern classic;
Το μικρό on off της Benelli, έφτασε και στην χώρα μας