Νεα Μοντελα

Daytona R310: Ο κατακτητής

Με τιμή 3.695€!


31.07.2018
 
To Daytona R310 αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στον Αύγουστο του 2018 με τιμή που θα κάνει αίσθηση και εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα
 
 
daytona r310 8
 
Την πρωτοείδαμε στην έκθεση μοτοσυκλέτας και ξεχώρισε όπως και η sport touring αδερφή της Χ310 ανάμεσα στα εκατοντάδες νέα μοντέλα όλων των εταιρειών. Το R310 είναι μια naked μοτοσυκλέτα με streetfighter χαρακτηριστικά στην εμφάνιση της και τιμή που «προκαλεί», αφού με 3.695€ κινείται επιθετικά έναντι του ανταγωνισμού από Ευρώπη και Ασία.
 
daytona r310 3

“Ακριβή” σχεδίαση

H Daytona κατασκευάζει το R310 σε συνεργασία με τον οίκο Zontes, έναν από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους κατασκευαστές δικύκλων στην Κίνα. Ο σχεδιασμός του ιδιαίτερος, χωρίς ομοιότητες με άλλα μοντέλα. Επιθετική σιλουέτα, με έναν προβολέα «εξωγήινης» αισθητικής και πλαστικά γεμάτα ακμές. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο πλαστικά που αποτελούν τη συνέχεια του ρεζερβουάρ καυσίμου, του οποίου η τάπα είναι «κρυμμένη» κάτω από ένα πορτάκι για να μην χαλάει την αισθητική των καμπύλων του. 
 
daytona r310 4 

Προσοχή στη λεπτομέρεια

Η μίνιμαλ, «κοφτερή» ουρά του συνδυάζεται άψογα με το διπλό τελικό και το «ανάποδα» τοποθετημένο αλουμινένιο ψαλίδι, του οποίο οι «ραφές» φαίνονται όπως σε αρκετά μοντέλα της KTM. Όλα αυτά μαζί με την βάση των μαρσπιέ και τα καπάκια του κινητήρα είναι βαμμένα στο χρώμα του χαλκού, δίνοντας πιο premium χαρακτήρα στο νέο μοντέλο της Daytona.
 
Στην ίδια απόχρωση και η ανοδίωση του ανεστραμμένου πιρουνιού μπροστά, το τιμόνι, οι μανέτες και το δοχείο των υγρών φρένων Το υπόλοιπο «σώμα» της μοτοσυκλέτας μαζί με τις πολύ όμορφες ζάντες είναι βαμμένο σε μπλέ και γκρι ματ χρώμα, ενώ υπάρχει και μία έκδοση «κατάμαυρη»!
 
daytona r310 5 

Υπέρ-εξοπλισμένο

Ο εξοπλισμός του Daytona R310 βρίσκεται στο άνω άκρο του ανταγωνισμού. To ABS της Bosch είναι στάνταρ και μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το ψηφιακό πολυόργανο με οθόνη υγρών κρυστάλλων παρέχει σχεδόν τα πάντα από πληροφορία για τον αναβάτη. Διαθέτει δύο mode λειτουργίας. Την οικονομική ECO και την Sport. Έχει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ και το κλείδωμα του τιμονιού γίνεται ηλεκτρικά. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας led. Πολύ χρήσιμη για την προστασία του κινητήρα αλλά και των ποδιών του αναβάτη από τα νερά θα αποδειχθεί και η καρίνα. Σχεδόν τα πάντα, από το άνοιγμα της σέλας και του καλύμματος της τάπας τους ρεζερβουάρ, το κλείδωμα του τιμονιού, την αλλαγή προγραμμάτων οδήγησης και την απενεργοποίηση του ABS, ελέγχονται από κουμπιά στο τιμόνι, κάτι που κάνει το R310 να ξεχωρίζει από άλλα μοντέλα της κατηγορίας.
 
daytona r310 6
 
Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Οι διαστάσεις του κυμαίνονται στα στάνταρ της κατηγορίας με μεταξόνιο 1.390mm, πλάτος 755mm και ύψος 1.096mm. Η σέλα βρίσκεται 795 χλστ πάνω από το έδαφος και μαζί με την λεπτή σχεδίαση αλλά και το βάρος που φτάνει τα 159 κιλά θα συμβάλει στην ευκολία χειρισμού του R310. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15,5 λίτρα, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται σύμφωνα με την εταιρεία στα 3,6 λίτρα ανά 100 χλμ.
 
daytona r310 9
 

Δυνατό!

O κινητήρας του R310 είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και σύστημα τροφοδοσίας με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.. Αυτά τα νούμετα το φέρνουν στην κορυφή των μονοκύλινδρων 300αριών και πολύ κοντά στα δικύλινδρα μοντέλα του ίδιου κυβισμού.
 
daytona r310 7
 
 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 – DOHC / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI
ΙΣΧΥΣ 35,4 PS/9500 rpm
ΡΟΠΗ 30 Nm/7500 rpm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 260mm + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 200mm + ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 160/60-17
ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΒΑΡΟΣ 159 kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 15.5 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.6 l/100km (Euro4)
 
Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda
Την ακούμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν την έχουμε δει ακόμα στο δρόμο. Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως θα βγάλει προς πώληση τις race replica μοτοσυκλέτες ενός εκ των πιο φιλόδοξων project στην ιστορία των αγώνων MotoGP/WSBK 
Μια ισπανική εταιρεία με το όνομα Japan Legends, μας θυμίζει πως ήταν οι μοτοσυκλέτες πριν από μερικές δεκαετίες. Τότε που ως πιτσιρικάδες μας έτρεχαν τα σάλια βλέποντας «μηχανάκια»