Caption: Η μεγάλη επιστροφή
Article Gallery:

«Γεννήθηκε» το 1978 και μπορεί να επιστρέψει μετά από 40 χρόνια. Το εξακύλινδρο CBX των 1.047 αερόψυκτων κυβικών εκατοστών είναι ένας από τους καλύτερους κινητήρες και πιο όμορφους που έχουν κατασκευαστεί ποτέ και τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που έχουν κατατεθεί δείχνουν ένα νέο εξακύλινδρο με ρετρο σχεδίαση μοντέλο


Με σχέδια ενός μοντέλου που πιθανότατα να εξελιχθούν τους προσεχείς μήνες η Honda γυρνάει «πίσω στο παρελθόν» και πιο συγκεκριμένα την περίοδο 1978 – 1982. Από τις εικόνες είναι προφανές πως μιλάμε για μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με ρετρό σχεδίαση. Το μισό φέρινγκ με τον οβάλ προβολέα, κλέβει την παράσταση, ενώ και τα έξι τελικά των εξατμίσεων μας πάνε πίσω στο χρόνο.

Σε αντίθεση με το πρώτο CBX που είχε μεγάλη επίπεδη σέλα και ειδικά στη έκδοση με το φέρινγκ αποτελούσε ένα από τα καλύτερα sport touring της εποχής, στα σχέδια που διέρρευσαν το νέο CBX είναι μονόσελο θυμίζοντας αρκετά café racer.

Υπάρχει πιθανότητα να του δούμε ως πρωτότυπο στην EICMA ή στην Intermot, αλλά είναι δύσκολο να πούμε πότε θα βγει στην παραγωγή με τέτοια μοτοσυκλέτα.

Πρέπει πρώτα να εξελιχθεί ένας εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας και ένα νέο πλαίσιο. Στην πραγματικότητα μιλάμε για μία ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα και όχι ένα μοντέλο που θα βασίζεται σε ένα ήδη υπάρχον της Honda. Προς το παρόν ας μείνουμε στα σχέδια και ας ελπίσουμε πως ηbig Η προχωράει στην εξέλιξή του

Η Ducati κέρδισε το βραβείο "Red Dot: Best of the Best", την υψηλότερη αναγνώριση που απονέμεται ετησίως από τον διεθνή διαγωνισμό
Μία από τις πιο exclusive Aprilia όλων των εποχών
Όταν ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη επιρροή στο μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι αποφασίζει να ασχοληθεί σοβαρά με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες σημαίνει πως τα πράγματα αλλάζουν
H θυγατρική της Honda στην Κίνα, Wuyang Honda Motor, παρουσίασε ένα όμορφο scrambler με κινητήρα 184 κ.εκ. και εκλεπτυσμένη ρετρό εμφάνιση