Νεα Μοντελα

Benelli Ελλάδας: Έρχεται το TRK502 X!

Είστε έτοιμοι για ένα X treme καλοκαίρι;


02.07.2018
Με μια αινιγματική ανάρτηση στη σελίδα της στο facebook η ελληνική αντιπροσωπεία της Benelli αφήνει υπονοούμενα για την έλευση της «περιπετειώδους» έκδοσης του δημοφιλούς adventure μοντέλου της
 
Το πρωτοείδαμε στην EICMA του Μιλάνου τον περασμένο Νοέμβριο. Το περιεργαστήκαμε από κοντά στην ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας τον Απρίλιο που μας πέρασε. Οι Ιταλοί συνάδελφοι του Motociclismo το οδήγησαν ήδη και απ’ ότι φαίνεται δεν θα αργήσουμε να το δούμε να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.
 
Benelli TRK 502X 2
 
Αναμφισβήτητα το TRK 502 έκανε αίσθηση όταν παρουσιάστηκε. Μια πληθωρική adventure μοτοσυκλέτα με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της μάρκας του Pesaro το οποίο διατίθεται σε άκρως δελεαστική τιμή. Όταν το οδηγήσαμε μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και η υποδοχή από το ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό ήταν άκρως θερμή αφού ήδη κυκλοφορούν πολλά TRK στους ελληνικούς δρόμους.
 
 
Πριν παρουσιαστεί επίσημα υπήρχε η πεποίθηση πως η Benelli θα προχωρούσε στο επόμενο βήμα. Σε μια έκδοση που θα είχε περισσότερα στοιχεία off road. 
 
Benelli TRK 502X 3
 
Σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες των πιο απαιτητικών αναβατών που επιθυμούν να ταξιδέψουν χωρίς όρια η νέα έκδοση του δημοφιλούς TRK 502 έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με την απλή έκδοση.
 
Να σημειώσουμε πως η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι τα 20 λίτρα, κάτι που δείχνει πως το TRK 502 X μπορεί να σας πάει μακριά. Στις αναρτήσεις το μπροστινό θηριώδες πιρούνι των 50χλστ παρέμενε ανέγγιχτο, όμως πίσω έχει τοποθετηθεί ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διαδρομή 50 χιλιοστών. Το ύψος της σέλας  πλέον στα 840mm.
 
Benelli TRK 502X 4
 
Το τελικό της εξάτμισης, από χαμηλά που ήταν στο TRK 502, έχει μεταφερθεί ψηλά στο πλάι της μοτοσυκλέτας. Οι χυτές ζάντες έδωσαν τη θέση τους σε ακτινωτές διαστάσεων 19" x 3,00 μπροστά και 17" x 4,25 πίσω αντί για 17" x 3,50 και 17" x 4,50, με διάσταση ελαστικών 110/80 και 150/70.
 
Το TRK 502 X φρενάρει με δύο διαφορετικής σχεδίασης πλευστούς δίσκους 320mm και δαγκάνες δύο εμβόλων (αντί για τετραπίστονες ακτινικής στήριξης) μπροστά και ένα μονό δίσκο 260mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS αποτελεί standar εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας.
 
Τέλος σημαντικά μειωμένο παρουσιάζεται το βάρος της μοτοσυκλέτας με το Χ να ζυγίζει 213 κιλά αντί για 235 της απλής έκδοσης.
 
Το μόνο που απομένει είναι να μάθουμε και την τιμή του! Μόλις έχουμε νεότερα θα σας ενημέρωσουμε.
Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο Moto Guzzi V85 TT έρχεται στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των πρώτων στην Βόρεια Αμερική όπου είναι ήδη δυνατή η κράτηση, με παράδοση προγραμματισμένη για το Μάιο
Η Triumph Factory Custom σειρά είναι γεγονός και στην παρουσίαση αυτής, η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε το εκπληκτικό νέο Rocket III
Με ένα διαφημιστικό video με τίτλο “The world’s favourite Indian” η Bajaj παρουσίασε στην Ινδία το ανανεωμένο Dominar 400