Νεα Μοντελα

Τρία custom δικύλινδρα Royal Enfield για το Wheels and Waves 2018

Με βάση τα Interceptor και Continental GT


22.06.2018

Η Royal Enfield παρουσίασε τρεις custom μοτοσυκλέτες για την έβδομη έκδοση του Wheels and Waves. Το "Lock Stock", το "Rohini" και το "Interceptor", είναι βασισμένα στο Interceptor 650 και στο Continental GT 650

Εκτός από το 'Lock Stock' που σχεδιάστηκε από την ίδια τη μάρκα, η Royal Enfield έχει συνεργαστεί για πρώτη φορά με τους Ελβετούς Custom Builder, Young Guns Speed Shop, και τους Βρετανούς της Old Empire Motorcycles.

LockStock re 2

Το Lock Stock είναι η πρώτη custom μοτοσυκλέτας της Royal Enfield που συνεργάστηκε με κορυφαίους βελτιωτικούς οίκους για την κατασκευή της. Πρόκειται για ένα drag bike του οποίου το πλαίσιο σχεδίασε και κατασκευάσε η κορυφαία Harris Performance.
Ο κινητήρας βελτιώθηκε από την αμερικάνικη S&S με την χωρητικότητα του να φτάνει τα 865 κ.εκ. ενώ φέρει και Nitro. To «κουστούμι» είναι κατασκευασμενο από carbon και δέρμα, ενώ η ειδική βαφή «καμουφλάζ» αποτελεί παράδοση για όλους τους κατασκευαστές, που την χρησιμοποιούν όσο εξελίσσουν το νέο τους μοντέλο.

Royal Enfield Debuts Custom Motorcycles At Wheels Waves 2018 6

Οι Young Guns βασίστηκαν στο Continental GT650 και εμπνευσμένη από την ιστορία της μάρκας αλλά και τους δορυφόρους Rohini που αποτελούν μέρος του διαστημικού προγράμματος της Ινδίας παρουσίασαν αυτό το Café Racer που θυμίζει την βρετανική σχολή της συγκεκριμένης κατηγορίας.

The Interceptor By Old Empire Motorcycles Base Interceptor 650 1

To Rohini αποτίνει φόρο τιμής στους Βρετανούς βελτιωτές Royal Enfield, αδερφούς Rickman, από τους οποίους προήλθε το περιορισμένης παραγωγής Rickman Enfield Interceptor της δεκαετίας του ’70. Η βαφή Razzle Duzzle που χρησιμοποιήθηκε εκτενώς για το καμουφλάζ πλοίων στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο αποτελεί το high light του μοντέλου. Αποτελείτε από σύνθετα γεωμετρικά σχήματα με διάφορα χρώματα, αλλάζοντας το σχήμα της μοτοσυκλέτας.

Οι Βρετανοί της Old Empire αφαίρεσαν τα πάντα από το Interceptor 650. Έβαψαν σε «βαθύ» κόκκινο τη μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας με μια σέλα από Alcantara και δέρμα Oxblood. Ο κινητήρας έχει βαφτεί μαύρος και το τιμόνι είναι απλό χειροποίητο με τις ντίζες και τα καλώδια να είναι επιμελώς κρυμμένα.

Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος «βρέχει» νέα μοντέλα στην έκθεση του Μιλάνου 
Το όνομα της επαναφέρει αναμνήσεις, η ιστορία της από τις πιο ένδοξες του μοτοσυκλετιστικού κόσμου. Όσο κλισέ και αν ακούγεται η Norton επιστρέφει
Η Benelli παρουσίασε το νέο 302S, ένα από το πιο ενδιαφέροντα μοντέλα για την ελληνική αγορά
Με ένα video η Akrapovic μας «περιγράφει» με τον καλύτερο τρόπο την σχεδίαση, κατασκευή και εφαρμογή ενός συστήματος εξάτμισης για τον «πύραυλο» του Borgo Panigale