Caption: Τα LC4 έρχονται ανανεωμένα και πιο δυνατά
Article Gallery:

Οι αυστριακοί δεν ξεχνούν τα μονοκύλινδρα LC4 και ετοιμάζουν τα νέα μοντέλα

Το 790 Adventure είναι δεδομένο πως θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Νοέμβριο και η γκάμα των δικύλινδρων μοντέλων συνεχώς της ΚΤΜ μεγαλώνει. Όμως τι γίνεται με τα μεσαία μονοκύλινδρα της μάρκας; Το 2018 το Duke 690 ήταν το μοναδικό μοντέλο που υπήρχε στην γκάμα των αυστριακών. Το 2019 πιθανότατα να σημάνει την επιστροφή και των μοντέλων enduro και supermoto. 

Οι κατασκοπικές φωτογραφίες δείχνουν πως το SMC βρίσκεται πολύ κοντά στην τελική του μορφή. Στο νέο μοντέλο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας ο οποίος ήδη βρίσκεται πάνω στα Duke 690 από το 2016. O ισχυρότερος μονοκύλινδρος παραγωγής διαθέτει 73 ίππους και 7,5 kgm ροπής.

Εκτός από τον κινητήρα, αλλαγμένη είναι και η εμφάνιση του SMC. Γενικά τα πλαστικά μέρη είναι πλήρως ανασχεδιασμένα κάνοντας τις δύο μοτοσυκλέτες να δείχνουν μικρότερες.

Το μπροστινό τμήμα δείχνει πιο λεπτό φέρνοντας πιο μπροστά και κοντά στο τιμόνι τον αναβάτη, όπως συμβαίνει στο Husqvarna 701SM, για το οποίο αναλυτική δοκιμή μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Ανασχεδιασμένο είναι και το «ψηλό» φτερό, καθώς επίσης ο προβολέας που είναι πλέον Led.

Το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας φαντάζει πιο «στρουμπουλό» και αυτό διότι το ρεζερβουάρ καυσίμου των 12 λίτρων στην ουσία παίζει το ρόλο του υποπλαισίου. Στο ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας υπάρχει επίσης και το μεγάλο τελικό της εξάτμισης. Οι αναρτήσεις δείχνουν εξωτερικά τουλάχιστον ίδιες.

Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αφού απέτυχε στην επίσημη παρουσίαση, ο Γάλλος ιδιοκτήτης της εταιρείας Ludovic Lazareth δημοσίευσε ένα βίντεο της μοτοσυκλέτας που πετάει σε δράση
Τι γίνεται όταν μια εταιρεία προετοιμασίας αγωνιστικών μοτοσυκλετών, αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα "ταπεινό" modern classic;
Το μικρό on off της Benelli, έφτασε και στην χώρα μας