Νεα Μοντελα

Νέα ΚΤΜ 690 Enduro & SMC: Τα μονοκύλινδρα επιστρέφουν

Η απουσία τους θα διαρκέσει μόνο έναν χρόνο


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  18.01.2018

Στα τέλη του 2017 διαπιστώσαμε πως τα μονοκύλινδρα Enduro και SMC της KTM έλειπαν από την γκάμα των Αυστριακών. Ευτυχώς τώρα τα νέα είναι ευχάριστα


Οι κατασκοπικές φωτογραφίες που έφερε στο φως της δημοσιότητας η Βρετανική MCN δείχνουν πως και τα δύο μοντέλα βρίσκονται σε διαδικασία εξέλιξης. Ο λόγος για τον οποίο εξαφανίστηκαν από το model range της «πορτοκαλί» εταιρείας δεν ήταν άλλος από το ότι δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές Euro4.
Θα χρησιμοποιούν τον μονοκύλινδρο κινητήρα του εργοστασίου, ο οποίος ήδη βρίσκεται πάνω στα Duke 690 από το 2016. O ισχυρότερος μονοκύλινδρος παραγωγής διαθέτει 73 ίππους και 7,5 kgm ροπής.

ktm 690 enduro smc 2

Εκτός από τον κινητήρα, αλλαγμένη είναι και η εμφάνιση των Enduro και SMC. Γενικά τα πλαστικά μέρη είναι πλήρως ανασχεδιασμένα κάνοντας τις δύο μοτοσυκλέτες να δείχνουν μικρότερες. Το μπροστινό τμήμα που αποτελείται από δύο κομμάτια, ρεζερβουάρ συν πλαϊνά καπάκια, έχει γίνει ένα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φαίνεται πιο λεπτό φέρνοντας πιο μπροστά και κοντά στο τιμόνι τον αναβάτη, όπως συμβαίνει στο Husqvarna 701SM, για το οποίο αναλυτική δοκιμή μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Ανασχεδιασμένο είναι και το «ψηλό» φτερό, καθώς επίσης ο προβολέας που είναι πλέον Led.

ktm 690 enduro smc 3

Το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας φαντάζει πιο «στρουμπουλό» και αυτό διότι το ρεζερβουάρ καυσίμου των 12 λίτρων στην ουσία παίζει το ρόλο του υποπλαισίου. Στο ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας υπάρχει επίσης και το μεγάλο τελικό της εξάτμισης.

Οι αναρτήσεις, σύμφωνα με τους Βρετανούς συναδέλφους, είναι διαφορετικές. Το πιρούνι προέρχεται από το 500 EXC-F και είναι το WP Xplor με 48mm διάμετρο και 300mm διαδρομή. Σίγουρα το νέο μοντέλο θα έχει καλύτερη συμπεριφορά στην off road οδήγηση. Η ανάρτηση στο SMC, όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, παραμένει ίδια με του προηγούμενου μοντέλου.

ktm 690 enduro smc 4

Tα 690 Enduro και SMC αναμένεται να δούμε τον Νοέμβριο του 2018 στη διεθνή έκθεση του Μιλάνου πλάι στο πολυαναμενόμενο 790 Adventure.

Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda
Την ακούμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν την έχουμε δει ακόμα στο δρόμο. Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως θα βγάλει προς πώληση τις race replica μοτοσυκλέτες ενός εκ των πιο φιλόδοξων project στην ιστορία των αγώνων MotoGP/WSBK 
Μια ισπανική εταιρεία με το όνομα Japan Legends, μας θυμίζει πως ήταν οι μοτοσυκλέτες πριν από μερικές δεκαετίες. Τότε που ως πιτσιρικάδες μας έτρεχαν τα σάλια βλέποντας «μηχανάκια»