Νεα Μοντελα

Το νέο roadster της Honda θα είναι ένα «καθαρόαιμο» streetfighter

Με τον κινητήρα του Fireblade


20.12.2022

H εταιρεία ετοιμάζει νέο σκληροπυρηνικό streetfighter που πιθανότητα να βασίζεται στο superbike CBR 1000 RR-R Fireblade

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το CB1000R Neo Sports Cafe είναι κάτι διαφορετικό στον "κόσμο των γυμνών" μοτοσυκλετών. Οπότε η Honda θέλοντας να έχει στην γκάμα της κάτι που θα μπορεί να σταθεί απένταντι ειδικά στον Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, όπου Aprilia, BMW, Ducati, ΚΤΜ και MV Agusta έχουν πανίσχυρα streetfighter.

Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν οι σχεδιαστές της "Big H" έχουν επιστρέψει στο σχεδιαστήριο και ετοιμάζουν ένα ολοκαίνουργιο naked, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα εγκαταλείψουν τον concept Neo Sports Cafe που μας σύστησαν το 2018, επιλέγοντας μια πιο επιθετική προσέγγιση.

Το νέο μοντέλο θα είναι ένα «καθαρόαιμο» streetfighter που θα τροφοδοτείται πιθανότατα από τον κινητήρα των 192 hp του CBR1000RR του 2018 και θα εξοπλίζεται με την τελευταίας γενιάς σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων.

Θυμίζουμε ότι ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας του CB1000R Neo Sports Cafe 2023 αποδίδει 143.4 hp στις 10.500 σ.α.λ. και 10.6 kgm ροπής @ 8.250 σ.α.λ.

Παράλληλα, το νέο steetfighter της Honda θα υιοθετεί τη λύση των αεροδυναμικών πτερυγίων (ρίξτε μια ματιά στο render που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο), τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον κατά κόρον ακόμα και σε γυμνές μοτοσυκλέτες, ενώ η βάση της πινακίδας αναμένεται να εδράζεται στο ψαλίδι, όπως και στο τωρινό μοντέλο.

Η πρεμιέρα του νέου Honda CB1000R αναμένεται να γίνει στην Ιαπωνία το 2024, την ίδια χρονιά δηλαδή που θα έρθει και το νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade, όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα. Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις επόμενες κινήσεις της Honda.

Φήμες για νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade το 2024

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.