Tα αγωνιστικά πλάνα της Kove και η ηλεκτρική (off-road) μοτοσυκλέτα που έρχεται!

Συμμετοχή στο Rally Dakar και παρουσίαση της ηλεκτρικής στα τέλη του 2023


05.12.2022

O Zhang Xue, ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το θαύμα της Kove, βρέθηκε στην EICMA 2022 για να συστήσει στο ευρύ κοινό την Κινεζική μάρκα και να μιλήσει με δημοσιογράφους για τα πλάνα της εταιρείας που έχει προκαλέσει αίσθηση σε παγκόσμιο επίπεδο με τα μοντέλα που έχει παρουσιάσει

Κείμενο: Μένιος Κατής

Σε συνέντευξη που έδωσε στο Ιταλικό insella.it ρωτήθηκε μεταξύ άλλων για τα αγωνιστικά πλάνα της Kove αλλά και για τη στρατηγική της εταιρείας στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης.

Η αλήθεια είναι πως από αυτά που είπε ο 45χρονος επικεφαλής της μάρκας γίνεται αντιληπτό πως η εταιρεία έχει ξεκάθαρο πλάνο το οποίο δεν περιορίζεται στα όρια της Κίνας, καθώς βασικός στόχος είναι η Kove (σ.σ. γνωστή στις διεθνείς αγορές και ως Colove ή Excelle) μέσα στα επόμενα χρόνια να διαθέσει τα προϊόντα της και στις δυτικές αγορές.

Βασικό στοιχείο η (αγωνιστική) εξωστρέφεια

Μιλώντας για το αγωνιστικό πλάνο της εταιρείας ο Zhang Xue ανέφερε: «Θα εστιάσουμε πολύ στους διεθνείς αγώνες: με το 450 Rally θα αγωνιστούμε στο Dakar 2023, ενώ με τα 250 που παρουσιάζονται φέτος θα συμμετάσχουμε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MXGP2. Το αγωνιστικό τμήμα έχει ήδη δραστηριοποιηθεί εδώ και αρκετό καιρό, στόχος είναι να διαχειρίζεται τα πάντα εντός της εταιρείας». Εδώ να πούμε πως η Kove παρουσίασε στο Μιλάνο το MX250 κ. εκ. με ισχύ 40 hp και βάρος μόλις 98 κιλά, γεγονός που το καθιστά σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας «το ελαφρύτερο off-road στα 250 κ.εκ.».

Όπως ανέφερε ο Xue, η Kove έχει συστήσει τρία αγωνιστικά τμήματα: για το motocross, τα Rally Raids και τους αγώνες ταχύτητες. Μάλιστα το τελευταίο έχει ήδη δραστηριοποιηθεί στα εγχώρια Πρωταθλήματα σημειώνοντας κάποιες επιτυχίες.

KOVE racing 4

«Σε ό,τι αφορά στο Rally Dakar, η ομάδα μας στελεχώνεται από Κινέζους αναβάτες, οι οποίοι εκπαιδεύονται εδώ και μια τετραετία», λέει χαρακτηριστικά ο Xue που εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν Κινέζοι αναβάτες: «Στη χώρα μας μια μεγάλη εταιρεία έχει κοινωνικοπολιτικές ευθύνες που ξεπερνούν τα εταιρικά όρια και για να επωφεληθεί από την πλήρη υποστήριξη του συστήματος οι οδηγοί θα πρέπει σε αυτήν την περίπτωση να είναι Κινέζοι. Με τον καιρό όμως θα γίνουμε διεθνής ομάδα».

Σύντομα το πρώτο ηλεκτρικό Kove!

Σε ό,τι αφορά στο κεφάλαιο ηλεκτροκίνηση, ο ισχυρός άνδρας της Kove τόνισε πως ήδη έχει συσταθεί τμήμα που ασχολείται με την ανάπτυξη μοτοσυκλέτας.

KOVE racing 3

«Προφανώς και μας απασχολεί το μέλλον. Το τμήμα ανάπτυξης ηλεκτρικών μοτοσυκλετών δεν υπάρχει μόνο στα λόγια, αλλά εδώ και καιρό δουλεύει πάνω σε μια μοτοσυκλέτα την οποία θα παρουσιάσουμε του χρόνου (2023). Χωρίς να αποκαλύψω πολλά, θα πω ότι θα είναι ένα μοντέλο off-road που θα εκφράζει τη φιλοσοφία μας και θα επιδιώκει την ισορροπία μεταξύ της καθημερινής χρήσης και της ικανότητας να αντιμετωπίζει πιο απαιτητικές διαδρομές όταν βρεθεί στα σωστά χέρια».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi
Το Trident αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Triumph και με την έκδοση «Slipery Sam» αναβιώνει η θρυλική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ΄70 «Slippery Sam», που βασιζόταν στο Trident 750
Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών
Μετά την One και την Del Mar, έρχεται η Mulholland που θυμίζει Sportster και είναι κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.