Νεα Μοντελα

KTM 390 Adventure 2022: Με αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά και νέα χρώματα

Διαθέσιμο από τον Φλεβάρη.


02.12.2021

To μικρό adventure της KTM ανανεώνεται ενόψει του 2022 και αναμένεται στις εκθέσεις των αντιπροσώπων στις αρχές Φεβρουαρίου.

Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στα ηλεκτρονικά με το νέο 390 Adventure να εξοπλίζεται πλέον με δύο προγράμματα οδήγησης: street και offroad.

Στη δεύτερη περίπτωση το traction control επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει καλύτερα την απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση κατά την οδήγηση σε σκληρές ή βρεγμένες επιφάνειες.

Δοκιμή KTM 390 Adventure 2021

Παράλληλα, το ανανεωμένο adventure εφοδιάζεται με νέους αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, πιο ανθεκτικούς ώστε να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της εκτός δρόμου απαιτητικής οδήγησης.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 373 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5 δεν έχει υποστεί κάποια αλλαγή, με την απόδοση να είναι στους 43 hp @ 9.500 σ.α.λ. και την ροπή στα 37 Nm. To αυτό ισχύει και για τα δομικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα)

Το 390 Adventure του 2022 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα με νέα γραφικά: μαύρο και πορτοκαλί που παραπέμπει στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Factory Racing Rally Team KTM.

ΚΤΜ 390 Adventure 2022 με μια ματιά

Αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά με νέο πρόγραμμα οδήγησης offroad.
Πιο ανθεκτικοί τροχοί
Κινητήρας Euro5 με απόδοση 43 hp και 37 Nm
Πακέτο ηλεκτρονικών με ABS και traction control με αισθητήρες κλίσης
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX
Φρένα BYBRE με δίσκους διαμέτρου 320 mm μπροστά και 280 mm πίσω και δικάναλο ABS
Ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14.5 λίτρων και αυτονομία που αγγίζει τα 400 χλμ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.