Νεα Μοντελα

KTM 1290 Super Duke R EVO: Mεταξύ R και RR

Κοντά μας και επίσημα


17.11.2021

Η γκάμα των Super Duke επεκτείνεται με την έκδοση EVO που φέρει ημι-ενεργητικές αναρτήσεις και προηγμένα ηλεκτρονικά

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ο μεγάλος Δούκας είναι η ναυαρχίδα της ΚΤΜ και η εικόνα της προς τα έξω, όπως επίσης ότι είναι μια από τις παρανοϊκότερες και διασκεδαστικότερες μοτοσυκλέτες που μπορεί κανείς να αγοράσει στις μέρες μας. Καιρό τώρα ακουγόταν ότι οι Αυστριακοί ετοίμαζαν ένα μοντέλο με μερικές αναβαθμίσεις αλλά και διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, πράγμα που τελικά συνέβη.

KTM 1290 Super Duke Evo 2022 16

Το EVO τοποθετείται μεταξύ του «απλού» (πόσο απλό μπορεί να χαρακτηριστεί ένα SuperDuke άραγε) και του εξωτικού RR με τα 500 τεμάχια συνολικής παραγωγής.

Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη προσθήκη είναι φυσικά οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις WP APEX, πράγμα που σημαίνει ότι η ΕVO «κλέβει» λίγο από την δόξα του limited edition RR που ήδη τις φέρει.

Εξοπλισμένο πλέον με το δεύτερης γενιάς ηλεκτρονικό σύστημα της WP, προσφέρει μεγαλύτερο εύρος χρήσης στον αναβάτη (σετάροντας τις αναρτήσεις μέσω της έγχρωμης ΤFT οθόνης) ενώ ζυγίζει 2 κιλά λιγότερα και διαθέτει γκαζιέρα 65 μοιρών για μικρότερη κίνηση του καρπού.

Μέσω της επιλογής 'Suspension Pro' ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε Track, Advanced και Auto. Με την πρώτη επιλογή, ο αναβάτης έχει τη μέγιστη απόδοση και feedback σε κάθε στροφή. Με το Advanced οι αναρτήσεις σετάρονται από το ένα έως το οκτώ ενώ με το Auto, τα ελατήρια σκληραίνουν μόνα τους όσο πιο επιθετική και απαιτητική γίνεται η οδήγηση.

KTM 1290 Super Duke Evo 2022 21

Εκτός αυτών, με το Suspension Pro η προφόρτιση ρυθμίζεται αυτόματα, βάσει των κιλών του αναβάτη (σε λίγο τα μηχανάκια θα μας λένε πότε θα πρέπει να κόψουμε και το βραδινό) ενώ υπάρχει επιλογή anti-diving για να μη βυθίζεται το μπροστινό σε απότομο φρενάρισμα-κάτι το οποίο αν δεν θέλει ο αναβάτης μπορεί να το απενεργοποιήσει.

Τόσο το Evo, όσο και το απλό R κινούνται από τον δικύλινδρο V με τους 178hp και τη ροπή φορτηγού και φέρουν τα ίδια ηλεκτρονικά (Rain, Street και Sport, με έξτρα επιλογές Track και Performance για αναβάτες που αρέσκονται περισσότερο σε χρήση πίστας) και όλα δείχνουν ότι στην περίπτωση του EVO έχουμε να κάνουμε με ένα Super Duke που τόσο αγαπήσαμε για το γκάζι του, με ακόμα καλύτερες αναρτήσεις.

Αναμένουμε με μεγάλη προσμονή να το οδηγήσουμε!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.