Freestyle MX στο χιόνι με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα (Video)

O Mat Rebeaud σε νέες περιπέτειες


24.03.2021

Ο Ελβετός freestyler, Mat Rebeaud, πήγε την οδήγηση του σε άλλο επίπεδο, όταν καβάλησε το ηλεκτρικό motocross του στο Snowpark του Laax

Υπάρχουν κάποια μέρη όπου οι κοινοί θνητοί ούτε θα μπορούσαν να διανοηθούν ότι μπορούν να οδηγήσουν δίτροχο. Ωστόσο ο Mat Rebeaud δεν είναι σαν όλους. Ο έμπειρος αναβάτης FMX από την Ελβετία φροντίζει πάντα να κυνηγά νέες προκλήσεις. Οπότε, παρακολουθήστε την τελευταία του περιπέτεια στο video που ακολουθεί.

Αυτή τη φορά ο Rebeaud πήγε στο Snowpark στο Laax με το ηλεκτρικό FMX μηχανάκι του (e-fmx bike). “Μου αρέσει πολύ να οδηγώ στα πιο απίθανα μέρη,” υποστηρίζει ο Rebeaud. “Θυμάμαι ότι από μικρό παιδί έβλεπα μεγάλα άλματα στο χιόνι και σκεφτόμουν πόσο cool θα ήταν να τα κάνω με το ποδήλατο μου. Ουσιαστικά πάντα το σκεφτόμουν αυτό το ενδεχόμενο -και με το μηχανάκι μου- αλλά δεν κατάφερα ποτέ να πάρω άδεια".

Το SnoMX project στριφογύριζε στο κεφάλι του για πολλά χρόνια, ωστόσο οι προετοιμασίες γι' αυτό το μοναδικό project, σε έναν snowboardάδικο παράδεισο, χρειάστηκαν μήνες για να οργανωθούν. Το γεγονός ότι θα οδηγούσε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα η οποία δεν κάνει θόρυβο και δεν ρυπαίνει το χιόνι ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει η ιδέα αυτή, πραγματικότητα.

Παράλληλα ο Rebeaud έπρεπε να είναι σε θέση να εγγυηθεί την ασφάλεια όλων των παρευρισκόμενων: “Αρχικά καθορίσαμε τις περιοχές στο πάρκο όπου θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε,” είπε ο Rebeaud. “Έτσι, ήμουν ολομόναχος στο βουνό και αυτό ήταν αδιανόητο.”

snow fmx rebeaud 3

Ένα αριστούργημα τεχνικής και οργάνωσης

Για να γίνει πραγματικότητα το πλάνο του έπρεπε πρώτα να κάνει προπόνηση, έτσι ο Rebeaud με την ομάδα του πήγαν για ένα αναγνωριστικό ταξίδι στα τέλη Δεκεμβρίου. Πρώτα απ' όλα έπρεπε να εξοικειωθεί με την οδήγηση στο χιόνι, καθώς ήταν κάτι που δεν είχε ξανακάνει ποτέ. “Δεν είχα προπονηθεί ποτέ στο χιόνι. Οπότε δεν γνώριζα καθόλου πως θα συμπεριφέρονταν η μοτοσυκλέτα μου σε αυτό.”

Επίσης, ο καιρός και η ποιότητα του χιονιού ήταν δύο ακόμη σημαντικοί παράγοντες για την επιτυχία του project: “Εάν το χιόνι είναι παγωμένο, μια μοτοσυκλέτα με λάστιχα με καρφιά συμπεριφέρεται προβλέψιμα. Αλλά, εάν το χιόνι είναι μαλακό κάτω από τον πάγο η μοτοσυκλέτα μπορεί να ανατραπεί εύκολα, ακόμη και με εμένα πάνω.”

Τελικά γρήγορα αποφασίστηκε ποια είναι η κατάλληλη ώρα: νωρίς το πρωί ή λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα, τότε δηλαδή που επικρατούν οι χαμηλότερες θερμοκρασίες και το χιόνι είναι όσο πιο συμπαγές γίνεται. “Ένα ακόμη πρόβλημα που προέκυψε ήταν ότι η μπαταρία αδειάζει πιο γρήγορα όταν επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες, στους -15 βαθμούς, ενώ επηρεάζεται και η λειτουργία των αναρτήσεων που με το παγωμένο λάδι γίνονται πιο σφικτές και με πιο γρήγορη επαναφορά. Οπότε σύντομα καταλάβαμε ότι η μοτοσυκλέτα θα έπρεπε να μείνει στη ζέστη όσο περισσότερο ήταν δυνατόν κάτι που αυτόματα σήμαινε ότι θα είχαμε στην διάθεση μας λιγότερο από μια ώρα για τα γυρίσματα.”

Μετά τις πρώτες λήψεις λοιπόν, ο Mat Rebeaud, δεν πίστευε ότι θα κατάφερνε να φέρει σε πέρας αυτή τη δοκιμασία. “Εμφανίζονταν το ένα πρόβλημα μετά το άλλο.”

snow fmx rebeaud 2

Υπήρχε πρόβλημα στον προσανατολισμό μεταξύ ουρανού και χιονιού

Ο Rebeaud με την ομάδα του αντιμετώπισαν τελικά όλα τα προβλήματα που βρήκαν μπροστά τους. Έτσι, μετά τις πρώτες δοκιμές όλοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον Φεβρουάριο στο Laax όπου θα γίνονταν και τα γυρίσματα. Βέβαια τίποτα δεν ήταν εύκολο σε αυτό το project: το backflip στο χιόνι πραγματικά δυσκόλεψε τον Rebeaud κατά την διάρκεια της πρώτης μέρας γυρισμάτων. “O ουρανός ήταν συννεφιασμένος και δεν μπορούσα να καταλάβω ποιο ήταν το πάνω και ποιο το κάτω. Όλα ήταν λευκά κι έχανες με την μια τον προσανατολισμό σου. Και μπορεί στο έδαφος να ξεχωρίζεις πιο εύκολα τα χρώματα και τις αποστάσεις, αλλά όταν βρίσκεσαι στον αέρα είναι πολύ δυσκολότερο να κάνεις αυτούς τους υπολογισμούς. Έπαιρνα μια βαθιά ανάσα και στη συνέχεια πήγαιναν όλα καλά".

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi
Το Trident αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Triumph και με την έκδοση «Slipery Sam» αναβιώνει η θρυλική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ΄70 «Slippery Sam», που βασιζόταν στο Trident 750
Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών
Μετά την One και την Del Mar, έρχεται η Mulholland που θυμίζει Sportster και είναι κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.