Στο «σφυρί» μια Ducati Desmosedici GP11 του 2011 (Video)

Με το κουστούμι της GP11 του Hayden


05.02.2021

Πως θα σου φαινόταν να είχες ένα κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας των MotoGP στο γκαράζ σου ή ακόμα καλύτερα στολισμένο στο σαλόνι;

Κείμενο: Μένιος Κατής

Για τους περισσότερους αποτελεί όνειρο θερινής νύχτας, υπάρχουν όμως και εκείνοι που διαθέτουν την οικονομική ευμάρεια για να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα.

Αυτές τις ημέρες στην ιστοσελίδα «Iconic Motorbikes Auctions» δημοπρατείται μια καθαρόαιμη Ducati Desmosedici GP11 του 2011, με τη λιβρέα που χρησιμοποιούσε στους αγώνες ο αείμνηστος Nicky Hayden.

Οι αρχικές πληροφορίες για το παρελθόν της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας 800 κ. εκ. ήταν συγκεχυμένες, όμως φως έριξε η επίσημη Ducati Corse.

Πρόκειται για μια πραγματική αγωνιστική μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιήθηκε όχι από τους αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας (Hayden - Rossi), αλλά από τον Randy de Puniet που τότε αγωνιζόταν με την «δορυφορική» Pramac Racing. Τουλάχιστον αυτό αναφέρει στέλεχος του Ducati Corse. Στο τέλος εκείνης της σεζόν επιστράφηκε στο εργοστάσιο, όπως συνέβη άλλωστε με όλες τις D16 GP11 που χρησιμοποιήθηκαν από τις «δορυφορικές» ομάδες της ιταλικής μάρκας.

Ducati D16 GP11 3

Το 2012 «φόρεσε» το κουστούμι της GP11 του Hayden και χρησιμοποιήθηκε σε διάφορα σόου και εκδηλώσεις της εταιρείας. Το 2014 η Ducati πούλησε την μοτοσυκλέτα σε Αμερικανό συλλέκτη. Τώρα αναζητεί τον νέο της ιδιοκτήτη.

Το δυσάρεστο της υπόθεσης είναι ότι όποιος την αποκτήσει θα πρέπει να δεσμευθεί στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, υπογράφοντας σχετικό έγγραφο, πως δεν πρόκειται να την χρησιμοποιήσει (!) και πως η συντήρησή της θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο από τη Ducati.

Η δημοπρασία θα ολοκληρωθεί στις 6 Φεβρουαρίου και μέχρι στιγμής η καλύτερη προσφορά που έχει γίνει ανέρχεται σε 133.100 δολάρια.

Το τελικό ποσό θα διατεθεί στο ίδρυμα που έχει δημιουργηθεί στη μνήμη του Nicky Hayden.

Ducati Desmosedici GP11 - Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: Τετράχρονος, υγρόψυκτος V4 90 μοιρών, με Desmo και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Χωρητικότητα: 799 κ. εκ.
Μέγιστη ισχύς: Πάνω από 200 hp
Μέγιστη ταχύτητα: Πάνω από 310 km/h
Μετάδοση: Κιβώτιο έξι σχέσεων τύπου κασέτας. Ξηρός συμπλέκτης slipper.
Ανάφλεξη: Magneti Marelli
Εξάτμιση: Termignoni
Αναρτήσεις: Πλήρως ρυθμιζόμενο Ohlins upside-down 48 mm μπροστά. Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins πίσω.
Φρένα: Τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και δύο δίσκοι από ανθρακόνημα 320 mm μπροστά. Διπίστονι δαγκάνα και μονός, ατσάλινος δίσκος πίσω.
Βάρος (στεγνή): 150 κιλά

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.