Νεα Μοντελα

Triumph Street Triple S 2020: Και για κατόχους διπλώματος Α2 (Video)

Street Triple για όλους


08.01.2020

Η βρετανική εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα πληροφορίες για το νέο Street Triple S με τρικύλινδρο κινητήρα 660 κ.εκ.


Μετά το Street Triple RS με τον κινητήρα των 765 κ.εκ. υπήρχαν πληροφορίες πως η Triumph ετοιμάζει και την έκδοση S με στόχο αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2. Φτάνει λοιπόν στην αγορά μέσα στο 2020 η πιο προσιτή Street Triple με τρικύλινδρο κινητήρα, σήμα κατατεθέν των περισσότερων μοντέλων της Triumph, ο οποίος διαθέτει 660 κ.εκ. Μια υποκυβισμένη έκδοση του 765 μιας και η νομοθεσία δεν επιτρέπει στους κατασκευαστές να βασίζουν τα μοντέλα που μπορούν να οδηγηθούν από κατόχους άδειας οδήγησης Α2, σε μοτοσυκλέτες που αποδίδουν στην “κανονική τους έκδοση” πάνω από 94 ίππους (70kW).

2020 Triumph Street Triple S 660 7

Το Street Triple S στην έκδοση για τα Α2 διπλώματα θα αποδίδει 47 ίππους και 6,1 kgm ροπή ενώ θα μπορεί να αποκτηθεί και με 95 ίππους και 6,7 kgm ροπή.

2020 Triumph Street Triple S 660 10

Η εμφάνιση του S είναι ίδια με αυτήν του "ακριβού" RS. Οι LED προβολείς με το "κακό φρύδι" και το μικρό φέρινγκ με τον αεραγωγό προέρχονται από το RS. Όπως και το πλαϊνά πλαστικά και αυτά του ουραίου τμήματος. Αυτό που λείπει είναι η καρίνα κάτω από τον κινητήρα, ενώ και το τελικό της εξάτμισης είναι λίγο διαφορετικό.

2020 Triumph Street Triple S 660 6

Παρόλο που πρόκειται για το πιο προσιτό Street Triple φέρει πολλά ποιοτικά περιφερειακά εξαρτήματα. Στην λίστα περιλαμβάνονται συμβατικά και όχι ακτινικα τοποθετημένα φρένα και Nissin πίσω, αναρτήσεις Showa, ελαστικά Pirelli Diablo Rosso III. Επιπλέον είναι εφοδιασμένο με εξελιγμένα ηλεκτρονικά. Στον βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται δύο riding modes (road και rain), τα οποία επενεργούν στην απόκριση του γκαζιού και στο traction control. Το μόνο που του λείπει είναι η έγχρωμη TFT οθόνη που φέρει το RS. Tο S έχει την παλιά LCD που συνδυάζεται με αναλογικό στροφόμετρο.

2020 Triumph Street Triple S 660 5

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.