To πρωτότυπο 916 στο μουσείο της Ducati

Δια χειρός Massimo Tamburini


30.07.2019

Στο πλαίσιο των εορτασμών για την 25η επέτειο από την έναρξη της παραγωγής της Ducati 916, το Μουσείο της Ducati διαθέτει τώρα ένα νέο απίστευτο κομμάτι της ιστορίας του, ένα από τα τρία πρωτότυπα από τα οποία ο Massimo Tamburini εξέλιξε την μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε το 1994

Η έκθεση της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας έγινε δυνατή χάρη στην συνεργασία του Μουσείου της Ducati με τη Simona Tamburini, κόρη του Ιταλού σχεδιαστή και ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας, που παραχώρησε την μοτοσυκλέτα για έκθεση και έδωσε την άδεια της για την δημοσίευση ορισμένων μυστικών σχετικά μα την θρυλική μοτοσυκλέτα.

Ο Massimo Tamburini, ο οποίος είχε ήδη το 1986 αναπτύξει την Paso 750 (επίσης έκθεμα στο Μουσείο), σχεδίασε και εξέλιξε την 916 που ήταν μια πραγματική επανάσταση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η αεροδυναμική και το πλαίσιο της 916 αναπτύχθηκαν στους δρόμους του Ρίμινι και στις πίστες του Misano και του Mugello. Ο Tamburini μελετούσε, χωρίς την βοήθεια αεροδυναμικής σήραγγας, σχολαστικά κάθε λεπτομέρεια για έξι χρόνια!

Η μοτοσυκλέτα που εκτίθεται έχει λεπτομέρειες που είναι πιο κοντά σε αυτές της σειράς 916 SP, το μοντέλο με τις υψηλότερες επιδόσεις της σειράς 916. Τα πλαστικά (fairing, ρεζερβουάρ, βάση σέλας και άλλα) της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένα από υαλοβάμβακα, ενώ οι αεραγωγοί, το εμπρός φτερό, το φιλτροκούτι, τα τελικά και η βάση της πινακίδας είναι από ανθρακονήματα. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με αγωνιστικά εξαρτήματα όπως: ζάντες μαγνησίου με πέντε μπράτσα (τις φόραγαν μόνο οι αγωνιστικές τότε) και το ελαφρύ μονόμπρατσο ψαλίδι. Αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν έχει φλας και τα μόνα όργανα που έχει είναι στροφόμετρο και θερμοκρασία νερού.

Η μοτοσυκλέτα θα εκτίθεται στο Μουσείο της Ducati μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2020.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.