Retrokit: Μετατρέψτε σε ηλεκτρική την παλιά σας Vespa

Το είδαμε και αυτό


21.06.2019

Μια νέα μάρκα, η Rimini Motoveloci έφτιαξε το Retrokiti που μετατρέπει το διάσημο scooter της Pontedera σε ηλεκτρικό


Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας κατασκευαστές όπως η Jaguar και η Aston Martin έφτιαξαν kit για να μετατρέψουν κάποια από τα πιο ιστορικά μοντέλα τους σε ηλεκτρικά. Στον τομέα του δικύκλου ωστόσο παρόμοιες λύσεις δεν υπάρχουν.

vespa retrokit motoveloci 3

Η Motoveloci από το Rimini προτείνει μια λύση με την οποία μπορείτε να μετατρέψετε την παλιά δίχρονη Vespa σας σε ηλεκτρική. Το κιτ αντικαθιστά τον κινητήρα και καταργεί το ρεζερβουάρ διατηρώντας τον τροχό και το πίσω φρένο ως έχουν. Για την εγκατάστασή του δεν χρειάζεται καμία αλλαγή στο πλαίσιο και τα μόνο που αντικαθίστανται είναι τα φωτιστικά σώματα και η κόρνα!

vespa retrokit motoveloci 2

Η μπαταρία λιθίου ζυγίζει μόλις 6 κιλά και μπορεί να αφαιρεθεί για να φορτιστεί όπου θέλετε. Έχει χωρητικότητα 1,5 kWh και χρειάζεται τρεις ώρες για να φορτιστεί σε μια απλή πρίζα. Η αυτονομία σε αστική μετακίνηση ανέρχεται σε 100 χιλιόμετρα. Κάτω από τηγ σέλα υπάρχει χώρος αποθήκευσης για τον φορτιστή και ένδειξη κατάστασης φόρτισης. Την θέση του ρουμπινέτου έχει πάρει ο κεντρικό διακόπτης.

vespa retrokit motoveloci 2

Για να μην χαλάσει η αισθητική της Vespa καμία ψηφιακή ένδειξη και οθόνη TFT ή LCD, δεν υπάρχει πουθενά πάνω στο scooter. Όλα ελέγχονται από το smart phone μέσω της εφαρμογής η οποία συνδέεται μέσω Bluetooth με την μονάδα ελέγχου.

vespa retrokit motoveloci 4

Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 45 χ.α.ω , αλλά μέσω του app μπορεί να φτάσει τα 90 χ.α.ω.

vespa retrokit motoveloci 5

Το Retrokit είναι διαθέσιμο για τα μοντέλα 50N, 50R, 50 Special, 90, 90SS, 125 Primavera, 125 ET3 και για όλα τα PK50 και PK125.

Ενώ η KTM ανακοινώνει πως θα παράγει μοτοσυκλέτες και στην Κίνα, χάρη στην συνεργασία με την CFMoto, η τελευταία θα ανοίξει νέο εργοστάσιο στην Ινδία
Ένα μήνα οδηγώντας στο κρύο από την πόλη Tychy της Πολωνίας στο πιο κρύο μέρος της γης στη Σιβηρία
Από την Mercedes F1 ο “γιατρός” βρέθηκε πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari 488 GT στον αγώνα αντοχής Gulf 12 Hours
Δείτε πως κατασκευάστηκε μέσα στο KISKA design studio το “’πρωτότυπo” adventure της εταιρείας που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.