Νεα Μοντελα

Daytona V310: Tον Ιούλιο στην Ελλάδα

Η γκάμα ολοκληρώνεται


19.04.2019

Πιθανότατα το καλοκαιρί να έρθει στην χώρα μας και το τέταρτο μοντέλο με τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 312 κ.εκ. 

Το naked R310, το sport tourer X310 και το T310 έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον εξαιτίας της εκλεπτυσμένης εμφάνισης τους, του επίπεδου εξοπλισμού τους και των επιδόσεων τους, συστατικά που συνδυάζονται με προσιτές τιμές.

Διαβάστε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από το Daytona T310

zontes v310 4

Το V310 είναι το τέταρτο μοντέλο της που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τα υπόλοιπα τρία. Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 312 κ.εκ. με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3,05 kgm ροπή στις 7.500 σ.α.λ. και ατσάλινο πλαίσιο που συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Ο σχεδιασμός του, εντυπωσιακός. Ένα μοντέρνο power cruiser, εξοπλισμένο με πλήρες ψηφιακό πολυόργανο, ανεστραμμένο πιρούνι, «διαστημικό» προβολέα LED και ουραίο τμήμα που ταιριάζει άψογα με την σχεδιαστική φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας.

Διαβάστε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από το Daytona X310

zontes v310 2

Για να τονιστούν τα «παραδοσιακά» χαρακτηριστικά του V310, η πίσω ανάρτηση αποτελείται από δύο αμορτισέρ. Ο λασπωτήρας που παίζει και το ρόλο της βάσης πινακίδας είναι χαμηλά τοποθετημένος. Το ρεζερβουάρ είναι μακροστενο με την τάπα του ρεζερβουάρ να «κρύβεται» κάτα από πλαστικό καπάκι που ανοίγει με κουμπί από το τιμόνι. Τα πλαστικά που πλαισιώνουν το ψυγείο και η καρίνα ομορφαίνουν ακόμη περισσότερο τη μοτοσυκλέτας. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου, ίδιες με αυτές των μοντέλων R310 και X310.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Daytona R310

zontes v310 6

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.