Suzuki: Το τέλος της Hayabusa

Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση


10.12.2018

Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ


Η μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε το 1999 και ανανεώθηκε το 2008 δεν πληροί τις προδιαγραφές Euro4 που ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2016. Η «περίοδος χάριτος» δύο ετών που δόθηκε στους κατασκευαστές για να εξαντλήσουν το υπάρχον στοκ μοντέλων που δεν εναρμονίζονται με τις κοινοτικές οδηγίες λήγει στις 31 Δεκεμβρίου του 2018. Οπότε καμία από αυτές δεν θα μπορεί να πωλείται νόμιμα στην Ευρώπη από 1/1/2019.

hayabusa telos paragogis 2

Με αντίστοιχες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων να ισχύουν τόσο στην Ιαπωνία όσο και σε όλον τον κόσμο, το Hayabusa θα πωλείται μόνο στην Αμερικάνικη αγορά το 2019. Με το τέλος της παραγωγής του μοντέλου από το εργοστάσιο του Hamamatsu, η πώλησή του θα συνεχιστεί μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και εκεί.

hayabusa telos paragogis 3

Οι φήμες στο μεταξύ οργιάζουν για την άφιξη του νέου μοντέλου. Πολλές από αυτές προβλέπουν, το νέo Hayabusa να καταφθάνει μέσα στο 2019 και πιο συγκεκριμένα στις διεθνείς εκθέσεις στο τέλος του χρόνου. Οι πιο τολμηροί ελπίζουν πως το νέο Hyper Sport του Hamamatsu θα διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα για να μπορέσει να πάρει τον τίτλο της ισχυρότερης μοτοσυκλέτας παραγωγής από το H2 της Kawasaki. 

Η Suzuki θα παρουσιάσει το SV650X-TER, στην έκθεση της Βερόνα. Μια περιορισμένη έκδοση στην οποία έχουν προσαρμοστεί after market αξεσουάρ και κάνουν την εμφάνισή του ακόμη πιο ιδιαίτερη
Αφού το θαυμάσαμε στην EICMA, η ειδική έκδοση του CB 1000R + θα παρουσιαστεί στην Motor Bike Expo και ταυτόχρονα θα αρχίσει η πώλησή της
Στις 24 Ιανουαρίου ο οίκος Bonhams θα δημοπρατήσει μερικές σπάνιες μοτοσυκλέτες για συλλέκτες με «βαθιές τσέπες»
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν θα ανταγωνίζονται μόνο στο MotoGP με την κατηγορία MotoE να κάνει ντεμπούτο στο φετινό Πρωτάθλημα