Τέλη κυκλοφορίας 2019: Η αδικία συνεχίζεται

Χωρίς αλλαγές


23.10.2018

Εκτός σοβαρού απροόπτου τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 θα είναι ίδια με τα φετινά. Δηλαδή οι μοτοσυκλετιστές καλούνται να πληρώσουν τα ίδια με τους κατόχους αυτοκινήτων

Αλλά μήπως και γι αυτούς είναι δίκαια; Με ποιο κριτήριο μια μοτοσυκλέτα 1.000 κ.εκ. πληρώνει τα ίδια (120€) με ένα αυτοκίνητο ίδιου κυβισμού; Και ποιος αποφάσισε πως ένα φορτηγό από 1,5 έως 3,5 τόνους πληρώνει 15 ευρώ λιγότερα;

Για μια ακόμη χρονιά κανείς από το υπουργείο οικονομικών δεν ασχολήθηκε για να κάνει πιο δίκαια τα τέλη κυκλοφορίας. Και αφού δεν το κάνουν εν μέσω προεκλογικής περιόδου σημαίνει πως κάθε χρόνο πληρώνουμε σχεδόν όλοι αυτό που μας αναλογεί, γιατί πολύ απλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.
Αυτή είναι η καθαρή εκμετάλλευση, αλλά μακάρι να την αντιμετωπίζαμε μόνο στο θέμα των τελών κυκλοφορίας.

Για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσυκλέτες Ι.Χ., ανεξαρτήτου ημερομηνίας ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 έχουν ως εξής:

Κατηγορία Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (€)
Α’ Έως 300 22
Β’ 301-785 55
Γ’ 786-1.071 120
Δ’ 1.072-1.357 135
Ε’ 1.358-1.548 225
ΣΤ’ 1.549-1.738 250
Ζ’ 1.739-1.928 280
Η’ 1.929-2.357 615
Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος «βρέχει» νέα μοντέλα στην έκθεση του Μιλάνου 
Το όνομα της επαναφέρει αναμνήσεις, η ιστορία της από τις πιο ένδοξες του μοτοσυκλετιστικού κόσμου. Όσο κλισέ και αν ακούγεται η Norton επιστρέφει
Η Benelli παρουσίασε το νέο 302S, ένα από το πιο ενδιαφέροντα μοντέλα για την ελληνική αγορά
Με ένα video η Akrapovic μας «περιγράφει» με τον καλύτερο τρόπο την σχεδίαση, κατασκευή και εφαρμογή ενός συστήματος εξάτμισης για τον «πύραυλο» του Borgo Panigale