Τέλη κυκλοφορίας 2019: Η αδικία συνεχίζεται

Χωρίς αλλαγές


23.10.2018

Εκτός σοβαρού απροόπτου τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 θα είναι ίδια με τα φετινά. Δηλαδή οι μοτοσυκλετιστές καλούνται να πληρώσουν τα ίδια με τους κατόχους αυτοκινήτων

Αλλά μήπως και γι αυτούς είναι δίκαια; Με ποιο κριτήριο μια μοτοσυκλέτα 1.000 κ.εκ. πληρώνει τα ίδια (120€) με ένα αυτοκίνητο ίδιου κυβισμού; Και ποιος αποφάσισε πως ένα φορτηγό από 1,5 έως 3,5 τόνους πληρώνει 15 ευρώ λιγότερα;

Για μια ακόμη χρονιά κανείς από το υπουργείο οικονομικών δεν ασχολήθηκε για να κάνει πιο δίκαια τα τέλη κυκλοφορίας. Και αφού δεν το κάνουν εν μέσω προεκλογικής περιόδου σημαίνει πως κάθε χρόνο πληρώνουμε σχεδόν όλοι αυτό που μας αναλογεί, γιατί πολύ απλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.
Αυτή είναι η καθαρή εκμετάλλευση, αλλά μακάρι να την αντιμετωπίζαμε μόνο στο θέμα των τελών κυκλοφορίας.

Για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσυκλέτες Ι.Χ., ανεξαρτήτου ημερομηνίας ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 έχουν ως εξής:

Κατηγορία Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (€)
Α’ Έως 300 22
Β’ 301-785 55
Γ’ 786-1.071 120
Δ’ 1.072-1.357 135
Ε’ 1.358-1.548 225
ΣΤ’ 1.549-1.738 250
Ζ’ 1.739-1.928 280
Η’ 1.929-2.357 615
Η ναυαρχίδα της οικογένειας Panigale, η V4, η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής της Ducati με τετρακύλινδρο κινητήρα, σε μόλις δώδεκα μήνες έχει πουλήσει 6.100 μονάδες σε ολόκληρο τον κόσμο
Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο Moto Guzzi V85 TT έρχεται στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των πρώτων στην Βόρεια Αμερική όπου είναι ήδη δυνατή η κράτηση, με παράδοση προγραμματισμένη για το Μάιο
Η Triumph Factory Custom σειρά είναι γεγονός και στην παρουσίαση αυτής, η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε το εκπληκτικό νέο Rocket III