Wuyang Honda E-VO: Ηλεκτρική Café Racer με 170 χλμ. αυτονομία και τιμή 3.700 ευρώ
Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda
30.05.2025
Η Wuyang, η κινεζική θυγατρική της Honda, παρουσίασε επίσημα το E-VO, μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που εντυπωσιάζει με τον ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό του και την προηγμένη τεχνολογία του
Το E-VO είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Honda στην Κίνα που είναι νόμιμο για κυκλοφορία στο δρόμο, και σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την ιαπωνική μάρκα στην αστική ηλεκτροκίνηση.
Με τιμή εκκίνησης περίπου 3.700 ευρώ και αυτονομία έως 170 χιλιόμετρα, υπόσχεται να φέρει επανάσταση στην καθημερινή μετακίνηση, τουλάχιστον στην αγορά της Ασίας όπου λανσάρεται αρχικά.
Το Wuyang Honda E-VO εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 15,8 kW (21,2 ίπποι), τοποθετημένο κεντρικά, που στέλνει την ισχύ στον πίσω τροχό μέσω ιμάντα. Επιταχύνει από 0-50 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Με 2 μπαταρίες, για αυτονομία έως 120 χλμ., με 3 μπαταρίες, για αυτονομία έως 170 χλμ. Η φόρτιση από 20% σε 80% απαιτεί περίπου 1,5 ώρα σε κοινή οικιακή πρίζα.
Το E-VO υιοθετεί αισθητική Café Racer με μινιμαλιστικό design, διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς. Λευκό (Milkshake White) και μαύρο (Extreme Black). Κατασκευασμένο πάνω σε πλαίσιο αλουμινίου, εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι, μονό αμορτισέρ πίσω, δισκόφρενα με δικάναλο ABS, ενώ το βάρος του περιορίζεται στα 143 κιλά και το ύψος σέλας 765mm, καθιστώντας το ευέλικτο και φιλικό για όλους τους αναβάτες.
Ο εξοπλισμός του E-VO περιλαμβάνει οθόνη TFT 7 ιντσών με Bluetooth, NFC και εφαρμογή smartphone, μπροστινή & πίσω κάμερα 1080p, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, LED φωτιστικά σώματα, USB θύρες τύπου A & C, συνδεσιμότητα με κάμερες DJI και επικοινωνία συναγερμού με το κέντρο λήψης μέσω διαδικτύου WiLink
Προς το παρόν, δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση από τη Honda για διάθεση του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά. Παρά την εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή και τον εντυπωσιακό εξοπλισμό, η Wuyang Honda E-VO παραμένει δημιούργημα αποκλειστικά της κινεζικής θυγατρικής και κυκλοφορεί μόνο στην εγχώρια αγορά της Κίνας.
Η πιθανή εξαγωγή του στην Ευρώπη θα εξαρτηθεί από τη στρατηγική της Honda για την παγκόσμια ηλεκτροκίνηση και την ανταπόκριση του κοινού στην Ασία. Μέχρι τότε, παραμένουμε σε αναμονή για περισσότερες πληροφορίες.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.