Αγορά

Pirelli Diablo Rosso Corsa II: Με πολλές «γόμες» για μέγιστη κλίση

Το πρώτο πολύγωμο ελαστικό των Ιταλών


06.12.2017

Εφτά χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή του το Diaplo Rosso Corsa αλλάζει

H Pirelli στην ανακοίνωση της πως το νέο ελαστικό είναι προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα των καινούργιων μοτοσυκλετών. Οι ιπποδυνάμεις έχουν αυξηθεί και πλέον όλο και περισσότεροι αναβάτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που τους δίνουν τα εξελιγμένα συστήματα cornering ABS αλλά και τα πολυριθμιζόμενα traction control για μεγαλύτερες κλίσεις. Η νέα σχεδίαση του Diablo Rosso Corsa II είναι η ιδανικότερη για sport οδήγηση.


Σύμφωνα με την Pirelli έχει αυξηθεί η πρόσφυση στο μπροστινό ελαστικό μέσα στη στροφή και κατά το φρενάρισμα και η πρόσφυση στην μέγιστη κλίση του πίσω ελαστικού στην μέση της στροφής και στην έξοδο. Ταυτόχρονα το νέο ελαστικό έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και «ζεσταίνεται» πιο γρήγορα.

Pirelli Diablo Rosso Corsa II 2

Το Corsa II είναι το πρώτο ελαστικό της Pirelli με περισσότερες από μία γόμες στο πέλμα του. Το μπροστινό έχει δύο γόμες απλωμένες σε τρεις ζώνες ενώ το πίσω έχει τρεις γόμες σε πέντε ζώνες.

Το νέο ελαστικό θα είναι διαθέσιμο τον Ιανουάριο του 2018

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η κλειδαριά – πέταλο ασφαλείας 470150HB300 Granit της AΒUS, είναι κατασκευασμένη από ειδικά σκληρυμένο χάλυβα 12 mm παραβολικού σχήματος, διαθέτει διπλή βιδωτή σύνδεση στο σώμα της κλειδαριάς και χάρη στην τεχνολογία Power Cell Technology, προσφέρει την υψηλότερη προστασία από επίθεση με χτύπημα ή τράβηγμα
To adventure κράνος της ιταλικής Acerbis, που πλέον πληροί τις νέες προδιαγραφές ασφάλεις ECE 22.06, έφτασε στα καταστήματα και στο eshop του Moto Market
Μία ακόμη σημαντική διάκριση για την Andeli Mototouring, που ήρθε για να επιβραβεύσει την ποιότητα των δραστηριοτήτων της στην ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα μας
Οι νέες APT άθραυστες μανέτες φρένου και συμπλέκτη της Polisport Off Road για Enduro και MX μοτοσυκλέτες είναι κατασκευασμένες για να λυγίζουν και όχι να σπάνε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.