Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: Χωρίζουν οι δρόμοι Honda και Pedrosa

Μετά από περισσότερα από 15 χρόνια και 3 Παγκόσμιους τίτλους


Γράφει ο  //  05.06.2018

Η Honda, ενημέρωσε τον Dani Pedrosa ότι δεν θα συνεχίσει ως ένας από τους εργοστασιακούς αναβάτες του MotoGP πέραν του 2018

O Pedrosa είναι αναβάτης της Honda σε όλη την μεγάλη καριέρα του, κερδίζοντας τους τίτλους των 125cc το 2003 και των 250cc το 2004 και το 2005, ενώ στα MotoGP συμμετέχει με την ομάδα από το 2006.

Τη σεζόν που διανύουμε δεν έχει ακόμη ανέβει στο βάθρο και βρίσκεται στην 12η θέση της βαθμολογίας. Ο Pedrosa περίμενε ανανέωση του συμβολαίου του από την αρχή της σεζόν.

Η Honda αξιολόγησε την πορεία του αναβάτη της, αλλά η έλλειψη καλών αποτελεσμάτων έπεισε τα στελέχη της να αναζητήσουν μια εναλλακτική λύση. Με την ταυτότητα του αναβάτη που θα αντικαταστήσει τον Ισπανό είναι ακόμη άγνωστη.

dani pedrosa telos synergasias honda 2

Η κύρια επιλογή ήταν ο αναβάτης της Tech3 Yamaha Johann Zarco, ο οποίος προτίμησε την KTM.

Η Honda πλησίασε τον πρωταθλητή Moto3 και πρωτοπόρο της Moto2 Joan Mir, αλλά ο Ισπανός πρόκειται σύντομα να υπογράψει με την Suzuki στα ΜotoGP.
Υπάρχει πιθανότητα η Honda να προσεγγίσει τον νικητή του Ιταλικού Grand Prix, Jorge Lorenzo, ο οποίος κατέστησε σαφές, το περασμένο Σαββατοκύριακο, ότι η συνεργασία με τη Ducati φτάνεο στο τέλος.

Οι κινήσεις για να φέρουν τον Lorenzo πίσω στην Yamaha βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, μετά την δημιουργία δορυφορικής ομάδας από την Petronas, αλλά η αποχώρηση του Pedrosa από την Honda θα μπορούσε να προκαλέσει νέες εξελίξεις.

Ο Marquez θεωρείται απίθανο να έχει φέρει αντιρρήσεις στο ενδεχόμενο να είναι ο Lorenzo ο νέος team mate του, καθώς θέλει ο ομόσταυλός του να είναι πολύ ανταγωνιστικός.

Εξαιρετικός για άλλο ένα αγώνα ο Jorge Lorenzo που κέρδισε κατά κράτος τον Marc Marquez στην Αυστρία  
Στο Grand Prix του Βελγίου, στον δέκατο πέμπτο από τους είκοσι γύρους του MXGP του 2018, η KTM κυριάρχησε για άλλη μια φορά, καθώς τόσο ο Jeffrey Herlings όσο και ο Jorge Prado υπερτέρησαν στις κατηγορίες τους για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και στους δύο αγώνες
Το σαββατοκύριακο η θερμοκρασία της ασφάλτου ξεπέρασε τους 50ο C – που είναι η υψηλότερη θερμοκρασία που έχει σημειωθεί ποτέ στο MotoGP στην πίστα των 5.403μ. του Brno αυτό τον αιώνα
Στο Ulster GP θα συμμετέχει μία από 750 μοτοσυκλέτες που έχουν κατασκευαστεί. Τυχαίο;