Νεα Μοντελα

Οι Evoke κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο με τα iphone!

Οι Evoke δεν παράγονται σε οποιοδήποτε κινέζικο εργοστάσιο


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  21.11.2017
Όπως ίσως έχετε καταλάβει και από τη συχνότητα αναφοράς μας σε ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες, η... "Ηλεκτρομανία" καλά κρατεί
 
Το Evoke Urban classic μάς έρχεται από την Κίνα και μπορεί να μη μας εντυπωσιάζει με την ισχύ του (το ισοδύναμο σε άλογα είναι 25), ούτε με την τελική των 130 χιλιομέτρων ανά ώρα, αυτό που μας βάζει όμως ψύλλους στα αυτιά είναι το πού κατασκευάζονται οι μοτοσυκλέτες.
 
Evoke Urban 3
 
Οι Evoke δεν παράγονται σε οποιοδήποτε κινέζικο εργοστάσιο, αλλά στο εργοστάσιο της Foxconn στο οποίο κατασκευάζονται άπειρες συσκευές τεχνολογίας μεταξύ των οποίων και ένα smartphone χωρίς έξοδο ακουστικών με δαγκωμένο μήλο στο λογότυπο.
 
Evoke Urban 5
 
Ο λόγος για τον οποίο θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει η επιλογή του εργοστασίου των iPhone iPad iWatch & iVassili είναι το ότι σε συνδυασμό με τις δηλώσεις της εταιρείας για στόχο τιμής κάτω από τις 10.000 δολλάρια (8.500 ευρώ ...τουλάχιστον σήμερα) μας δίνουν να καταλάβουμε ότι η Evoke έχει βάλει στο μάτι τη μαζική παραγωγή.
 
Έχοντας πίσω της τον γίγαντα της Foxconn, η Evoke είναι ικανή να αντεπεξέλθει σε οποιοδήποτε αριθμό παραγγελιών και να παρέχει πλήρη γκάμα ανταλλακτικών και αξεσουάρ.
 
Evoke Urban 2
 
Τις άγριες διαθέσεις της Evoke δηλώνουν και τα νούμερά της, τα οποία ήταν μόλις 120 τεμάχια το 2016 για τον προκάτοχο του Urban classic, το Urban S, ωστόσο αναμένεται να έχουν ξεπεράσει τις 2.000 μοτοσυκλέτες μέχρι το τέλος του 2017.
 
Εμείς απλά ελπίζουμε να μη λειτουργεί αποκλειστικά με iOS.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.