Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Lambretta V-Special: Η μεγάλη επιστροφή

Με έντονα τα στοιχεία του παρελθόντος


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  15.11.2017

Η vintage αισθητική και η σύγχρονη τεχνολογία είναι η αποδεδειγμένη συνταγή για την επιτυχία σήμερα. Οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δημιούργησαν ένα νέο trend που οι αναβάτες το ακολούθησαν. Όμως πλέον δεν υπάρχουν μόνο μοτοσυκλέτες ρετρό αλλά και scooter, που μιμούνται τους προγόνους τους

Για μερικά από αυτά η εποχή που διανύουμε είναι το κατάλληλο timing για να «επιστρέψουν».  Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ με αφορμή το αφιέρωμα στην ιστορία του ιταλικού scooter, η Lambretta μετά από μακρά απουσία ρίχνεται και πάλι στην αγορά με το ρετρό scooter της. Το ολοκαίνουργιο V-Special.

Lambretta V Special 5

Για να κάνει ηχηρή την επιστροφή της η Lambretta εμπιστεύτηκε το κορυφαίο design studio του Kiska, που έχει σχεδιάσει μερικά από τα πιο όμορφα μοντέλα εταιρειών όπως η ΚΤΜ και η Husqvarna. Μετά από ανταλλαγή απόψεων με την κοινότητα των θαυμαστών της Lambretta, παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο το οποίο φέρει αυτούσια συστατικά από τα πρώτα μοντέλα της εταιρείας. Το χαλύβδινο αυτοφερόμενο πλαίσιο, τα σφυρήλατα αλουμινένια μέρη και τα αφαιρούμενα πλαϊνά «μάγουλα» - που θα είναι διαθέσιμα και σε carbon – «φωνάζουν» την ιστορία των 60 χρόνων της Lambretta.

Lambretta V Special 7

Κάτω από το vintage κουστούμι της η V-Special κρύβει αρκετή τεχνολογία και σύγχρονα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της. Μερικά από τα σημαντικότερα είναι τα δισκόφρενα στον εμπρός και πίσω τροχό, τα φωτιστικά led, η συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και μια «έξυπνη» οθόνη, που φέρνει το αρχικό πάνελ οργάνων στον 21o αιώνα περιλαμβάνοντας μία ψηφιακή οθόνη που συνδυάζεται με αναλογικό ταχύμετρο.

Lambretta V Special 8

Οι κινητήρες που θα διατίθεται είναι τρεις: 50, 125 και 200 κ.εκ. Τα σύγχρονα αερόψυκτα μηχανικά σύνολα σε συνδυασμό με την όμορφη σχεδίαση εγγυώνται ένα λαμπρό μέλλον το οποίο η Lambretta προτίθεται να προωθήσει με δίκτυο διανομής σε παγκόσμιο επίπεδο.

Lambretta V Special 2

Οι τιμές για την ευρωπαϊκή αγορά θα κυμαίνονται στο μοντέλο των 50 κ.εκ. μεταξύ 2.700 και 3.000€ στο μοντέλο των 125 κ.εκ. από 3.200 έως 3.400€ και στο μεγαλύτερο των 200 κ.εκ. περίπου 4.000€.

Η διάθεση τους αναμένεται να αρχίσει τον Φεβρουάριο του 2018, ενώ στα πλάνα του εργοστασίου βρίσκονται sport μοντέλα, μεγαλύτερη σε κυβισμό κινητήρες , ακόμη και ηλεκτρικά scooter.

Η Indian κάνει πραγματικότητα το όνειρο και βγάζει στην παραγωγή το FTR
Πρόκειται για το πιο κατατοπιστικό video που έχουμε δει ως τώρα. Σε αυτό γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του KTM 790 Adventure R στους συμμετέχοντες στο KTM Adventure Rally
Όπως όλα δείχνουν το 9cento θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής το 2019 για την BMW. Δείτε το video που έδωσε στην δημοσιότητα το γερμανικό εργοστάσιο κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου στο Concorso d' Elleganza villa d'este 2018
Η Moto Guzzi άρπαξε την ευκαιρία και παρουσίασε στην εκδήλωση Wheels and Waves που έλαβε χώρα στο Μπιαρίτζ της Γαλλίας, μια νέα σπέσιαλ έκδοση της V7 III. Θα παραχθούν μόνο 500 κομμάτια και θα φέρουν το όνομα V7 III Lιmited