Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Yamaha R1M: Ακόμη καλύτερη

Η πιο προηγμένη τεχνολογικά μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας


14.11.2017

Από την κυκλοφορία της, η YZF-R1M καθιερώθηκε γρήγορα ως το απόλυτο μοντέλο της σειράς YZF-R. Σήμερα, θεωρείται ευρέως ως μία από τις πιο προηγμένες και ικανές μοτοσυκλέτες πίστας

Μέσα στο 2017, η YZF-R1M ήταν ο απόλυτος νικητής σε πολλές συγκριτικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από εξειδικευμένα περιοδικά στην Ευρώπη, προσελκύοντας εκτενείς επαίνους για τις εξαιρετικές επιδόσεις του κινητήρα και το χειρισμό ακριβείας, καθώς και για τα ομαλά συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου και την κορυφαία στον κλάδο διασύνδεση αναβάτη YRC.

Η YZF-R1M του 2018 είναι η πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha. Με κινητήρα crossplane και μεγάλο εύρος εξελιγμένων τεχνολογιών ηλεκτρονικού ελέγχου που αναπτύχθηκαν απευθείας από τις εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες MotoGP YZR-M1, η YZF-R1M δίνει στον απαιτητικό οδηγό αγώνων και στον αναβάτη πίστας την ευκαιρία να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές του.

2018 YAM YZF1000R1 EU DPBMC DET 002 55460

Η ανομοιόμορφη ακολουθία ανάφλεξης 270° - 180° - 90° - 180° του κινητήρα crossplane παρέχει σε κάθε έμβολο και μπιέλα τη δική του ανεξάρτητη και ξεχωριστή κίνηση, ώστε να δημιουργείται ισχυρότερος παλμός στην περιοχή των χαμηλών έως μεσαίων στροφών. Αυτή η αγωνιστική μοτοσυκλέτα χαρακτηρίζεται επίσης από τον εξαιρετικό της βρυχηθμό από την εξάτμιση. Επιπλέον, τα ηλεκτρονικά συστήματα λειτουργούν στο παρασκήνιο, ώστε να παρέχουν στον αναβάτη την ομαλή υποστήριξη που χρειάζεται για να "δαμάσει" την ισχύ και να επιτύχει καλύτερους χρόνους ολοκλήρωσης γύρων σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Ανασχεδιασμένη ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins

Η αποκλειστική ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins της YZF-R1M είναι το πλέον προηγμένο σύστημα στην κατηγορία Supersport και δίνει στον αναβάτη ένα πραγματικό πλεονέκτημα, μέσω αυτόματης και ομαλής προσαρμογής στις συνθήκες της πίστας. Αυτό πραγματοποιείται μέσω άμεσης ανάλυσης δεδομένων από την αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων της μοτοσυκλέτας και τις συνεχείς και ομαλές ρυθμίσεις ακριβείας στο πιρούνι και το αμορτισέρ.
Για το 2018, η YZF-R1M εξοπλίζεται με το πιο πρόσφατο Smart EC 2 ERS, που είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα που αναπτύχθηκε ποτέ από την Öhlins για μια μοτοσυκλέτα παραγωγής. Αυτό το νέο σύστημα προσφέρει αυξημένη νοημοσύνη για δυναμική ανάρτηση ακόμα μεγαλύτερης ακρίβειας στην πίστα, ιδιαίτερα με τις νέες λειτουργίες υποστήριξης φρένων, υποστήριξης επιτάχυνσης και υποστήριξης οδήγησης στις στροφές.

2018 YAM YZF1000R1 EU DPBMC DET 007 55464

Το ERS εμποδίζει τη βύθιση του πιρουνιού και ελαχιστοποιεί το χαμήλωμα. Μέσω της χρήσης του YRC, η συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά του ERS κατά την πέδηση, την επιτάχυνση και την οδήγηση στις στροφές μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά και ανεξάρτητα. Επιπλέον, αντί να ρυθμίζει τη συμπίεση και την επαναφορά όπως προηγουμένως, πλέον ο αναβάτης μπορεί απλώς να επιλέξει τη "σταθερότητα" του μπροστινού και πίσω μέρους και η ανάρτηση θα ρυθμιστεί αναλόγως.
Με επιλογές χειροκίνητης και αυτόματης ρύθμισης του ERS, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει την YZF-R1M για βελτιωμένη πρόσφυση και ευστάθεια κατά την πέδηση, την επιτάχυνση και την οδήγηση στις στροφές. Σε συνδυασμό με τη χρήση αναβαθμισμένης σύνθεσης ελαστικών, το πιο πρόσφατο ERS παρέχει βελτιωμένο κράτημα στο μπροστινό μέρος σε αυτήν την εκπληκτική μοτοσυκλέτα πίστας που είναι ήδη γνωστή για την εξαιρετική της ακρίβεια.

Αναβαθμισμένο σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS)

Η YZF-R1M του 2018 διαθέτει ακόμα πιο εξελιγμένο σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, που σχεδιάστηκε για να εξασφαλίσει αξιόπιστες και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.

Ενώ η 2017 YZF-R1M ήταν ήδη εξοπλισμένη με QSS για ομαλά ανεβάσματα ταχυτήτων με τέρμα το γκάζι, το μοντέλο του 2018 επωφελείται από το βελτιωμένο QSS που πλέον διαθέτει επίσης σύστημα κατεβάσματος ταχυτήτων.

2018 YAM YZF1000R1 EU DPBMC ACT 004 55538

Έτσι, ο αναβάτης της YZF-R1M έχει σημαντικό πλεονέκτημα όταν κατεβάζει ταχύτητα, επειδή όχι μόνο εξοικονομεί κλάσματα του δευτερολέπτου σε κάθε γύρο, αλλά επίσης μειώνει τη σωματική και πνευματική συμμετοχή που απαιτείται από τον αναβάτη στο κατέβασμα ταχυτήτων και του δίνει τη δυνατότητα να συγκεντρώνεται εντελώς στην επόμενη στροφή.

Οι αναβάτες της YZF-R1M μπορούν επίσης να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις του QSS και να δημιουργήσουν τις ρυθμίσεις της προτίμησής τους χρησιμοποιώντας τη λειτουργία συστήματος ελέγχου πορείας της Yamaha (YRC) στα όργανα TFT με πλήρη απόδοση χρωμάτων. Το YRC παρέχει μια επιλογή δύο ρυθμίσεων ανεβάσματος ταχυτήτων: η λειτουργία 1 είναι η γρηγορότερη για οδήγηση υψηλών επιδόσεων, ενώ η λειτουργία 2 είναι ομαλότερη. Τόσο η λειτουργία ανεβάσματος όσο και η λειτουργία κατεβάσματος ταχυτήτων μπορούν να ενεργοποιηθούν ή να απενεργοποιηθούν, κατά περίπτωση.

Αυτό το ρυθμιζόμενο QSS επιτρέπει στους αναβάτες της YZF-R1M να ρυθμίζουν το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων ώστε να ταιριάζει με το δικό τους στυλ οδήγησης και τις συνθήκες της πίστας. Επίσης, για να παραμένει ο αναβάτης πλήρως ενημερωμένος, η επιλεγμένη λειτουργία εμφανίζεται στην οθόνη TFT.

Νέα χαρτογράφηση ECU και βελτιωμένο LIF

Για να διατηρηθούν οι βέλτιστες επιδόσεις κατά την έντονη επιτάχυνση, η YZF-R1M επωφελείται από την ανασχεδιασμένη χαρτογράφηση ECU που επιτρέπει τη χρήση της νέας λειτουργίας κατεβάσματος ταχυτήτων στο σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων.

2018 YAM YZF1000R1SPL EU BWM2 DET 006 55563
Εκτός από την ανασχεδιασμένη χαρτογράφηση ECU, το LIF αναβαθμίστηκε σε ένα πιο εξελιγμένο σύστημα που παρακολουθεί στενά και ρυθμίζει την απόδοση ισχύος όταν το IMU ανιχνεύσει απότομη ή μεγάλη ανύψωση του μπροστινού τροχού. Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζει βελτιωμένο έλεγχο κατά την επιτάχυνση, επιτρέπει στον αναβάτη να συγκεντρώνεται πλήρως στην πίστα, χωρίς τους περισπασμούς που δημιουργούνται από την ανεπιθύμητη ανύψωση του μπροστινού μέρους.

Ελαφρύ φέρινγκ από ανθρακονήματα με νέο φινίρισμα

Ένα από τα πολλά αποκλειστικά χαρακτηριστικά της YZF-R1M είναι το φέρινγκ από ανθρακονήματα. Για να τονιστεί η αποκλειστικότητα της μοτοσυκλέτας, τα γραφικά ανασχεδιάστηκαν για το 2018, έτσι ώστε ένα μεγαλύτερο μέρος αυτού του εξαιρετικά ελαφριού υλικού να είναι ορατό στα πάνελ του φέρινγκ.

2018 YAM YZF1000R1SPL EU BWM2 DET 009 55565

Νέα χαρακτηριστικά της YZF-R1M για το 2018

  • Νέα υπερσύγχρονη ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins
  • Βελτιωμένες ρυθμίσεις ERS στο σύστημα ελέγχου πορείας της Yamaha (YRC)
  • Αναβαθμισμένο σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS) με νέα λειτουργία κατεβάσματος ταχυτήτων
  • Βελτιωμένος έλεγχος ανύψωσης (LIF)
  • Νέα χαρτογράφηση ECU

2018 YAM YZF1000R1SPL EU BWM2 STA 002 55616

Βασικά χαρακτηριστικά της YZF-R1M

Ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins τελευταίας γενιάς

Μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) με δυνατότητες ασύρματης επαναχαρτογράφησης

Πάνελ από ανθρακονήματα εμπνευσμένα από την YZR-M1

Τετρακύλινδρος κινητήρας 998 κ.εκ. 200 PS τύπου crossplane

IMU 6 αξόνων με αισθητήρες Gyro / G για δεδομένα τρισδιάστατης κίνησης

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης / ολίσθησης με αισθητήρες πλευρικής γωνίας οδήγησης

Έλεγχος ανύψωσης / Έλεγχος εκκίνησης / φαρδύ πίσω ελαστικό 200

ABS / Ενοποιημένο σύστημα πέδησης με αισθητήρες πλευρικής γωνίας οδήγησης

Πλαίσιο αλουμινίου Deltabox με κοντό μεταξόνιο

Ψαλίδι τύπου ανερχόμενης δοκού

Υποπλαίσιο μαγνησίου

Χρώμα: Silver Blu Carbon

2018 YAM YZF1000R1SPL EU BWM2 STA 001 55615

Διαθεσιμότητα
Η YZF-R1M του 2018 θα διατεθεί σε περιορισμένες ποσότητες μέσω συστήματος online παραγγελίας. Εφαρμογές από ενδιαφερόμενους αναβάτες και ομάδες θα γίνονται δεκτές από τις 27 Νοεμβρίου 2017 μέσω της διεύθυνσης https://r1m.yamaha-motor.eu/ και όλοι οι πελάτες θα λάβουν πρόσκληση στο αποκλειστικό YRE (Yamaha Racing Experience).

Το T310 είναι η Adventure Sport μοτοσυκλέτα της Zontes και είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις εκδόσεις Χ και R
Μια από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανακοίνωσε πως σταματάει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και αναζητά νέα χρηματοδότηση
Το CBR 250RR, το οποίο δυστυχώς δεν διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, θα παρουσιαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσιο του αγώνα MotoGP του Motegi σε νέα «αγωνιστικά» χρώματα
Ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος S2, αντλώντας έμπνευση από την Katana της δεκαετίας του ’80, παρουσίασε στην Intermot ένα τροποποιημένο SV650, που πήρε το όνομά του από το μικρό σπαθί των σαμουράι