Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Benelli TRK 251: Συμπυκνωμένη περιπέτεια

Adventure πόλης


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  13.11.2017

Από ότι φαίνεται η Benelli δε θα μας αφήσει να σταματήσουμε να μιλάμε για τα φετινά της κατορθώματα : Πρώτα το 752s naked, μετά το Ιmperiale, το Leoncino, το TRK 502Χ και τώρα το μικρό του αδερφάκι, TRK 251

Η Benelli το αποκαλεί Adventure Cruiser , ίσως σε μία προσπάθεια να επισημάνει τον ασφάλτινο χαρακτήρα του μικρού TRK.

Benelli TRK251 3

Όπως και να το αποκαλέσεις, το TRK 251 είναι εμφανισιακά ολόιδιο με το μεγάλο του αδερφάκι χρησιμοποιώντας και το ίδιο χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο. Διαθέτει ρεζερβουάρ 17 λίτρων,το οποίο θα λέγαμε πως είναι αρκετά γενναιόδωρο για τα κυβικά του οπότε ίσως και να τοποθετήθηκε για να “μεγαλώσει” την μοτοσυκλέτα.Benelli TRK251 5

 

Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 41mm ενώ η πίσω από ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενος ως προς την προφόρτιση.
Στα φρένα έχουμε μπροστά ένα μονό δίσκο 280mm με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και έναν δίσκο 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών αλουμινίου με διαστάσεις ελαστικών 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω. Το στήσιμο φαίνεται επαρκές για αρκετά άνετα ταξίδια.
Στη καρδιά του TRK 251 βρίσκεται ένας υδρόψυκτος μονοκύλινδρος 250cc με ανακοινωθείσα ισχύ 26 ίππων στις 9.250 στροφές, ροπή 21Nm στις 8000 στροφές και κιβώτιο 6 σχέσεων.

Benelli TRK251 6

Ημερομηνία και χώρες στις οποίες θα κυκλοφορήσει το mini Adventure δεν έχουμε ακόμα. Ελπίζουμε η Benelli να συνεχίσει να μας εκπλήσσει ευχάριστα με μοντέλα σαν τα φετινά της για πολλά χρόνια ακόμα

Το T310 είναι η Adventure Sport μοτοσυκλέτα της Zontes και είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις εκδόσεις Χ και R
Μια από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανακοίνωσε πως σταματάει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και αναζητά νέα χρηματοδότηση
Το CBR 250RR, το οποίο δυστυχώς δεν διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, θα παρουσιαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσιο του αγώνα MotoGP του Motegi σε νέα «αγωνιστικά» χρώματα
Ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος S2, αντλώντας έμπνευση από την Katana της δεκαετίας του ’80, παρουσίασε στην Intermot ένα τροποποιημένο SV650, που πήρε το όνομά του από το μικρό σπαθί των σαμουράι