Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Honda CB1000R : Η ιστορία ξαναγράφεται

Το «Neo Sport Café» είναι τελικά το CB1000R


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  07.11.2017

Το CB1000R αναδύεται μέσα από τις στάχτες του Fireblade με τη νέα χαρακτηριστική εμφάνιση, που μας εξέπληξαν ευχάριστα όλα τα νέα «γυμνά» μοντέλα της Honda 

Πριν από λίγο καιρό το είχε ονομάσει Neo Sports Café. Σήμερα η Honda μας παρουσίασε το CB1000R, μια μοτοσυκλέτα που αρνείται την RR κληρονομιά της. Το στυλ είναι ριζοσπαστικό για μία εταιρία σαν την Honda. Η μοτοσυκλέτα έχει κατασκευαστεί από ατσάλι κατά κύριο λόγο και τα πλαστικά δείχνουν να είναι ελάχιστα πάνω του και χρησιμοποιήθηκαν μόνο όπου ήταν απολύτως αναγκαία.

Η νέα μίνιμαλ σχεδίαση που ακολουθεί η Honda διατηρώντας κάποιες παραδοσιακές γραμμές, δείχνει την τάση της εταιρίας προς το ρετρό στυλ με έντονα μοντέρνα χαρακτηριστικά.

 

Honda CB1000R 4

Το νέο CB1000R όμως δεν διαθέτει μόνο νέα εμφάνιση αλλά και αρκετές τεχνικές αναβαθμίσεις

Έχει προικισθεί με έναν νέο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 143,5 ίππους, 20 περισσότερους από τον προκάτοχο του, ενώ από τις 6.000 έως τις 8.000 στροφές, επιταχύνει ταχύτερα του Fireblade. Αυτό έχει επιτευχθεί απο τους Ιάπωνες κυρίως λόγο της μεγαλύτερης μπιέλας που τοποθετηθεί για το νέο κινητήρα.
Ο λόγος συμπίεσης είναι αυξημένος από 0,4 σε 11,6: 1 και τα έμβολα είναι πλέον σφυρήλατα από χυτά, που ήταν στο Fireblade SP.Το συνολικό της βάρος είναι 212 κιλά, 12 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, που σημαίνει βελτίωση κατά 20% της αναλογίας κιλών ανά ίππο.

 

Honda CB1000R 1

Με συμπλέκτη υποβοήθησης και ride by wire τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα για τον αναβάτη. Επίσης πιο εύκολα γίνονται με τις τέσσερις χαρτογραφήσεις που έχει στη διάθεση του, μία εκ των οποίων πλήρως παραμετροποιήσιμη σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa στηρίζεται σε έναν ολοκαίνουργιο χαλύβδινο πλαίσιο μονής ραχοκοκκαλιάς που καταλήγει σε μονό ελατήριο της ίδια εταιρίας το οποίο εδράζεται σε ένα πανέμορφο μονόμπρατσό ψαλίδι. Το πιρούνι ρυθμίζεται μόνο απο το ένα καλάμι για τη μείωση βάρους, ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.

 

Honda CB1000R 3

Μπροστά συναντάμε δύο πλευστούς δίσκους 310mm με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω ένα μονό 256mm με μία διπίστονη. Το ABS δύο καναλιών περιλαμβάνεται στον στανταρ εξοπλισμό.
Πέραν του CB1000R που παρουσιάστηκε ανακοινώθηκε και η έκδοση CB1000R +, που είναι εξοπλισμένη με αρκετά έξτρα όπως quick-shifter και θερμαινόμενα γκριπ.

 

Honda CB1000R 7

Η Indian κάνει πραγματικότητα το όνειρο και βγάζει στην παραγωγή το FTR
Πρόκειται για το πιο κατατοπιστικό video που έχουμε δει ως τώρα. Σε αυτό γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του KTM 790 Adventure R στους συμμετέχοντες στο KTM Adventure Rally
Όπως όλα δείχνουν το 9cento θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής το 2019 για την BMW. Δείτε το video που έδωσε στην δημοσιότητα το γερμανικό εργοστάσιο κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου στο Concorso d' Elleganza villa d'este 2018
Η Moto Guzzi άρπαξε την ευκαιρία και παρουσίασε στην εκδήλωση Wheels and Waves που έλαβε χώρα στο Μπιαρίτζ της Γαλλίας, μια νέα σπέσιαλ έκδοση της V7 III. Θα παραχθούν μόνο 500 κομμάτια και θα φέρουν το όνομα V7 III Lιmited