Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Ducati Panigale V4: Από άλλο πλανήτη (Video)

214 ίπποι και 198 κιλά!


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  06.11.2017

Είχαμε δει την «καρδιά» και την είχαμε ακούσει να βρυχάται στα teaser video που κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο. Παρόλα αυτά κατά την παρουσίαση του Ducati Panigale με τον νέο κινητήρα V4 εκστασιαστήκαμε

Η μοτοσυκλέτα που μας παρουσίασε ο Michele Pirro (με αυτόν τον τρόπο η Ιταλική φίρμα έδειξε να τιμά τον Ιταλό για τις πολύ καλές του παρουσίες τόσο στους φετινούς αγώνες MotoGP όσο και στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών) είναι τόσο ιδιαίτερη που δεν θα μπορούσε να έχει παρά την τελευταία λέξη της τεχνολογία αλλά και κορυφαίες επιδόσεις.

Το Superbike των Ιταλών αποδίδει 214 ίππους (17 περισσότερους από τον δικύλινδρο του 1299) και 12,65 κιλά ροπής, ενώ ζυγίζει 198 κιλά «γεμάτη»! Σαν αποτέλεσμα έχουμε αναλογία 1,08 κιλά ανά ίππο! Με την εξάτμιση τιτανίου της Acrapovic η ιπποδύναμη φτάνει στο εξωπραγματικό νούμερο των 226 ίππων!

Duc PanigaleV4 9

Το πλαίσιο μοιάζει αρκετά με της Desmosedici του MotoGP με τον κινητήρα να είναι φέρων μέρος του. To ανεστραμμένο πιρούνι της Showa και το αμορτισέρ της Sachs και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.

Duc PanigaleV4 2

Αρκετοί προμηθευτές της Ducati και τρανταχτά ονόματα όπως η Brembo, η Bosch και η Pirelli εξέλιξαν εξαρτήματα ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Έτσι η Brembo σχεδίασε μονομπλοκ τετραέμβολες δαγκάνες με το όνομα Styema. H Bosch εξελιξε το Front Cornering ABS

Duc PanigaleV4 5

Ναι καλά καταλάβατε. Καθώς το πίσω ελαστικό μπορεί να ντριφτάρει στη στροφή, ο μπροστινός τροχός παραμένει ακλόνητος στα φρένα.
-Dynamic Slide Control
Το σύστημα το οποίο ελέγχει τον πίσω τροχό ώστε να μην χάνει την πρόσφυση με μη ελεγχομενο τρόπο
-Shifting behaviour
Εννοείτε πως η Panigale είναι προικισμένη με quick shifter για τα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα, αλλά επιπρόσθετα «διαβάζει» την κλίση της μοτοσυκλέτας και αντιδρά ανάλογα ώστε να μην τρομάζει τον αναβάτη.
Η Pirelli σχεδίασε ειδικά το πίσω ελαστικό, το οποίο είναι ίδιο με αυτά που χρησιμοποιούν στο πρωτάθλημα των WSBK, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στην λυσσασμένη δύναμη που παράγει ο νέος κινητήρας.

Duc PanigaleV4 4

Το σέρβις της παρ’ όλη τη σπορ κληρονομιά της και λειτουργιά, είναι ανά 24.000 κάτι που δείχνει πως η Ducati έχει εξελίξει και δοκιμάσει σε μεγάλο βαθμό τον V4 κινητήρα.

Και σαν μην έφταναν όλα αυτά η Ducati και ο Casey Stoner μας παρουσιάσαν την έκδοση Speciale. Ναι κύριοι έχει και άλλο! Μία αγωνιστική έκδοση της ήδη αγωνιστικής μοτοσυκλέτας.
Μία μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής που θα παραχθεί σε χίλια πεντακόσια τεμάχια και αυτό γιατί όπως μας ανακοίνωσε ο Claudio Domenicali τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται είναι τόσο μοναδικά που είναι περιορισμένης παραγωγής.

Duc PanigaleV4 7

Οι διαφορές της Speciale πέραν των χρωμάτων και της πανέμορφης Akarpovic εξάτμισης είναι:
-226 ίπποι
-13.7 κιλα ροπής
-ζάντες μαγνησίου κατόπιν παραγγελίας
-πλήθος εξαρτημάτων από αλουμίνιο και carbon fiber
-164κιλά
-1.38 αναλογία κιλών ανά ίππο

Εκτός σοβαρού απροόπτου τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 θα είναι ίδια με τα φετινά. Δηλαδή οι μοτοσυκλετιστές καλούνται να πληρώσουν τα ίδια με τους κατόχους αυτοκινήτων
Η Suzuki ανακοίνωσε πως στην EICMA του Μιλάνου θα παρουσιάσει και μια μαύρη έκδοση του αναγεννημένου Katana
Ο τελικός προορισμός είναι η Ευρώπη. Με τέσσερις αναβάτες, το πολυαναμενόμενο Tenere 700 καλύπτει σχεδόν 2.000 πριν φτάσει στον τελικό του προορισμό. Το Μιλάνο. Εκεί όπου θα παρουσιαστεί στις 5 Νοεμβρίου
Η Benelli μοιάζει ασταμάτητη και στην Παγκόσμια παρουσίαση που διοργανώθηκε στην Ινδονήσια έφερε στο φως της δημοσιότητας τρία ολοκαίνουργια νέα μοντέλα