Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Ducati Multistrada 1260: Αναβάθμιση (Video)

Ουσιαστικές παρεμβάσεις για το νέο Multistrada 1260


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  06.11.2017

Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα των 1.262 κ.εκ., φέρει νέο πλαίσιο, πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, και μικρές αισθητικές αλλαγές


Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ το νέο Multistrada θα ήταν πιο «δυνατό» και πιο ελαφρύ. Ήταν αναμενόμενο να μην αλλάξει ουσιαστικά σε εμφάνιση και να δεχθεί μόνο αλλαγές στην σχεδίαση των πλαϊνών του φέρινγκ.

Ο νέο κινητήρας Ducati Testastretta DVT των 1.262 κ.εκ. ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές Euro4 έχει δεχθεί αλλαγές όσον αφορά την απόδοση του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με γνώμονα την καλύτερη συμπεριφορά του στην καθημερινή μετακίνηση. Το 85% της ροπής είναι διαθέσιμο μόλις στις 3.500 σ.α.λ.

Duc Multi 1260 1

Ο μεγαλύτερος κυβισμός προήλθε από την αύξηση της διαμέτρου των εμβόλων από 67,9mm στα 71,5mm ενώ η διαδρομή παρέμεινε στα 106mm. Η μέγιστη ιπποδύναμη του είναι 158 ίπποι στις 9.750 σ.αλ., έξι περισσότεροι από το 1200 και 13,2 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ.

Το νέο σύστημα ride by wire προσφέρει καλύτερο έλεγχο γκαζιού και συνδυάζετε με το Ducati Quick Shift (έκδοση S) το οποίο λειτουργεί τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα σχέσεων.

2 01 MULTISTRADA 1260 PIKES PEAK

Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak (μέχρι στιγμής η Ducati δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα άλλες φωτογραφίες)

Η IMU της Bosch είναι αυτή που ελέγχει το Cornering ABS. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται φώτα τύπου led εφοδιασμένα με Cornering Lights (έκδοση S), ενώ το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο συμπληρώνεται από το Ducati Wheelie Control το οποίο όπως και το Ducati Traction Control ρυθμίζονται σε οχτώ επίπεδα. Το Vehicle Hold Control περιλαμβάνεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό του 1260. Επιπλέον η IMU συνεργάζεται με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις Ducati Skyhook Suspension Evolution που περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό της έκδοσης S.

Τα riding mode σε όλα τα μοντέλα είναι τέσσερα. Sport, Touring, Urban και Enduro. Στα δύο πρώτα η ιπποδύναμη που παρέχεται από το μοτέρ είναι η μέγιστη, ενώ στις Urban και Enduro περιορίζεται στους 100 ίππους. Αντίστοιχα ρυθμίζονται αυτόματα τα επίπεδα σε Traction Control, ABS και Wheelie Control και οι ημιενεργητικές αναρτήσεις στην έκδοση S.

 

Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με Cruise Control, ενώ η έκδοση S είναι προικισμένη με το Ducati Multimedia System με το οποίο η μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth συνδέεται με smartphone για να ελέγχεται τις εισερχόμενες κλήσεις, να διαβάζεται γραπτά μηνύματα ή να ακούτε μουσική. Οι πληροφορίες εμφανίζονται στη νέα βελτιωμένη σε θέματα χειρισμού και εμφάνισης οθόνη TFT . Επιπλέον το Multistrada 1260 εξοπλίζεται με σύστημα hands free.
Χάρης στα μεγάλα διαστήματα συντήρησης η αλλαγή λαδιών γίνεται κάθε 15.000 χλμ ενώ το «Desmo Service» όπως αποκαλεί η Ducati την προβλεπόμενη συντήρηση κάθε 30.000 χλμ.

Το πλαίσιο είναι νέο και το ψαλίδι μακρύτερο με αποτέλεσματα το μεταξόνιο να είναι αυξημένο κατά 55mm.

Οι αναρτήσεις στην απλή έκδοση είναι της Kayaba με 48mm με ανεστραμμένο πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο και αμορτισέρ της Sachs ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου. Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της έκδοσης S προέρχονται από την Sachs.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρα και το βάρος του πλήρες υγρών ανέρχεται στα 232 κιλά, όσα και το 1200.
Οι τροχοί είναι νέας σχεδίασης κατά 340 γραμμάρια ελαφρύτεροι και με σχεδίαση μπράτσων σχήματος Y. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion Trail II με διάσταση 120/70-17 μπροστά και 190/55-17 πίσω.

Multistrada 1260: Κόκκινο με γκρι πλαίσιο και μαύρους τροχούς
Ducati Testastretta DVT 1262 κ.εκ.
Bosch IMU
Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ABS
2 δίσκοι 320-mm με Brembo 4-τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής στήριξης
Cruise control
Riding Modes
Ride-by-Wire
Ducati Wheelie Control (DWC)
Ducati Traction Control (DTC)
Vehicle Hold Control (VHC)
Ρυθμιζόμενη καθ΄ ύψος σέλα αναβάτη
Οθόνη LCD

Duc Multi 1260 2

Multistrada 1260 S: Κόκκινο με γκρι πλαίσιο και μαύρους τροχούς / Λευκό με γκρι πλαίσιο με χρυσαφί τροχούς / Γκρι με γκρι πλαίσιο και χρυσαφί τροχούς
Ducati Testastretta DVT 1262 κ.εκ.
Bosch IMU
Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ABS
2 δίσκοι 330-mm με Brembo Μ50 4-τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής στήριξης
Cruise control
DMS (Ducati Multinedia System)
Riding Modes
Ride-by-Wire
Ducati Wheelie Control (DWC)
Ducati Traction Control (DTC)
Ducati Quick Shift (DQS)
Vehicle Hold Control (VHC)
Ρυθμιζόμενη καθ΄ ύψος σέλα αναβάτη
Ημιενεργητικές αναρτήσεις Sachs Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution
Φώτα Led με Ducati Cornering Lights (DCL)
Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών
D|Air system (Multistrada 1260 S D|Air μόνο)

Το T310 είναι η Adventure Sport μοτοσυκλέτα της Zontes και είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις εκδόσεις Χ και R
Μια από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανακοίνωσε πως σταματάει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και αναζητά νέα χρηματοδότηση
Το CBR 250RR, το οποίο δυστυχώς δεν διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, θα παρουσιαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσιο του αγώνα MotoGP του Motegi σε νέα «αγωνιστικά» χρώματα
Ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος S2, αντλώντας έμπνευση από την Katana της δεκαετίας του ’80, παρουσίασε στην Intermot ένα τροποποιημένο SV650, που πήρε το όνομά του από το μικρό σπαθί των σαμουράι