Νεα Μοντελα

Υπερτροφοδοτούμενο drag bike από την Suzuki

Με V2 κινητήρα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  03.11.2017

Μυώδης εμφάνιση που συνδυάζεται με υπερτροφοδότηση. H Suzuki μας εκπλήσσει ευχάριστα και πιθανότατα να δούμε στην EICMA μια μοτοσυκλέτα από άλλον πλανήτη!

Με όλα όσα έχουν γίνει γνωστά έως τώρα πιστεύαμε πως τα υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα της Suzuki θα είναι μεσαίου κυβισμού με καθαρά sport χαρακτήρα. Όμως τα νέα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που διέρρευσαν αποκαλύπτουν πως η Suzuki εξελίσσει και έναν «μεγάλο» turbo V2 κινητήρα.

Ο κινητήρας XE7 που παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια, ήταν η εξέλιξη του δικύλινδρου σε σειρά που είχαμε δει το 2013 στο concept Recrusion. Είχε κυβισμό 588 κ.εκ. και η χρησιμοποίηση υπερτροφοδότη θα έδινε στην μοτοσυκλέτα την ιπποδύναμη μιας μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσυκλέτας (σχεδόν 125 ίππους) , ενώ παράλληλα θα διατηρούσε τα πλεονεκτήματα των περιορισμένων ρύπων και της σχετικά μικρής κατανάλωσης.

JPA 429159788 000007 1

Αντιθέτως από όλα αυτά το νέο cruiser που βλέπουμε στα διπλώματα ευρεσιτεχνίας έχει ξεκάθαρα διαφορετικό χαρακτήρα. Ωμή δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών. Και πώς να μην ήταν έτσι αφού η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας δείχνει ένα μυώδες drag bike.

Για να  μην νομίζετε πως πρόκειται για φήμες αρκεί να σας πούμε πως η Suzuki κατέθεσε τέσσερις εφαρμογές διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που αφορούν τον σχεδιασμό του νέου μοντέλου. Τα σχέδια δείχνουν αρκετά λεπτομερή οπότε υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η μοτοσυκλέτα να είναι ήδη έτοιμη! Οπότε στην προσεχή έκθεση της EICMA μπορεί να δούμε ένα μοντέλο σε πρωτότυπη μορφή.

JPA 429160841 000006

Η μοτοσυκλέτα μοιάζει αρκετά με το Boulevatd M109R. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό και ο κινητήρας υγρόψυκτος δικύλινδρος σε διάταξη V , που φέρει στην δεξιά του πλευρά έναν τεράστιο υπερσυμπιεστή. Τα απλοποιημένα σκίτσα των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας δείχνουν έναν υπερτροφοδότη τύπου αυτοκινήτου, όμως αναμένεται να μην είναι αυτή η τελική του μορφή.

Τα ίδια σκίτσα δείχνουν πως ειδικά σχεδιασμένα μέρη που ξεκινούν από μπροστά και καλύπτουν το φίλτροκούτι  στέλνουν αέρα απευθείας στον υπερσυμπιεστή. Τα καλύμματα στην ουσία θα προστατεύουν τα πόδια του αναβάτη και από την θερμότητα που θα εκπέμπει ο υπερσυμπιεστής.

JPA 429160841 000011

 Η εξάτμιση είναι μία περνάει κάτω από την σέλα του αναβάτη και καταλήγει κάτω από το φτερό της μοτοσυκλέτας και για αυτό το λόγο ίσως στα σχέδια δεν προβλέπεται σέλα συνεπιβάτη. Όπως βλέπετε θα υπάρχει αρκετή απόσταση και ειδική μόνωση μεταξύ σέλας και εξάτμισης ώστε να μην «καίγεται» ο αναβάτης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.