Νεα Μοντελα

SYM Maxsym TL1: Scooter «πρόκληση»

To νέο scooter της SYM είναι μια κατηγορία μόνο του


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  22.10.2017

Με μια κίνηση που μας ξάφνιασε η SYM αποκάλυψε το νέο της scooter το οποίο προκαλεί τους υπόλοιπους κατασκευαστές με τον κινητήρα του, τον κυβισμό του και τις τεχνολογικές λύσεις που προσφέρει


Η άνθρωποι της SYM, όπως όλα δείχνουν, ακολούθησαν έναν άλλο τρόπο για να επιτύχουν όχι έναν αλλά δύο ίσως και παραπάνω στόχους ταυτόχρονα. Τι εννούμε με αυτό;

Από την ιπποδύναμη και τον κυβισμό του Maxsym TL1 καταλαβαίνει κανείς πως από την μία υπολείπεται σε ισχύ τα mega scooter όπως το Kymco AK550 και το Yamaha T-Max αλλά από την άλλη οι 10 έως 15 παραπάνω ίπποι του ανταγωνισμού ίσως να μην είναι αποτρεπτικός παράγοντας για να το αποκτήσει κάποιος.

Άλλωστε πολύ από τους ενδιαφερόμενους νοιάζονται περισσότερο για τους τομείς της εμφάνισης, των ανέσεων και την τεχνολογίας παρά για απόλυτα νούμερα επιδόσεων. Ταυτόχρονα με κυβισμό 465 κ.εκ. το TL1 αναμένεται να «καίει» και να κοστίζει λιγότερο!

SYM Maxsym TL1 3

Αν τοποθετήσουμε το TL1 στην αμέσως επόμενη κατηγορία scooter εκεί θα βρούμε πολύ αξιόλογα μοντέλα αλλά κανένα με δικύλινδρο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο του scooter με τελική μεταδόση με αλυσίδα, όπως δηλαδή μια μοτοσυκλέτα. Ταυτόχρονα λόγω των «μαζεμένων» διαστάσεων του (μεταξόνιο 1.550mm), το TL1 θα είναι από τα πιο «μικρά» με χώρο για ένα full face κράνος κάτω από την σέλα.

Η ιπποδύναμη του είναι ανώτερη των μονοκύλινδρων ανταγωνιστών του, από 4 έως 6 ίππους και όπως είναι φυσικό θα «τσιμπάει» σε κατανάλωση, αλλά θα ταξιδεύει και καλύτερα, όπως μια μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα με περισσότερες όμως ανέσεις.

Το «στήσιμο» του θα είναι σίγουρα καλύτερο από τα μονοκύλινδρα scooter με την κλασσική τοποθέτηση κινητήρα που έχει ως αποτέλεσμα την οπισθοβαρή κατανομή. Όπως έχουμε δει οδηγώντας τα mega scooter που έχουν τοποθετημένο τον κινητήρα στην μέση, η αίσθηση προσεγγίζει σε μεγάλο βαθμό την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας. Την ίδια συμπεριφορά στο δρόμο αναμένεται να έχει και το TL1.

SYM Maxsym TL1 5

Η εμφάνιση του ο εξοπλισμός, αλλά και η τεχνολογία που φέρει είναι πιο κοντά στην κατηγορία των mega. Όπως γράψαμε και πιο πάνω ο κινητήρα του είναι δικύλινδρος με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους. Είναι τοποθετημένος στο κέντρο του scooter με αποτέλεσμα η SYM να ισχυρίζεται πως έχει επιτύχει η κατανομή βάρους να είναι στο 50% - 50%. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με αλυσίδα και το ψαλίδι είναι αλουμινένιο. Επάνω του εδράζεται ένα αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι.

Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι 15 ιντσών. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα 275mm μπροστά με ακτινικά τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες και ένας δίσκος ίδιας διαμέτρου πίσω με υποβοήθηση από σύστημα ABS.

SYM Maxsym TL1 2

Είναι σχεδιασμένο στην Ευρώπη από την SYM Europe είναι σπορ κα θυμίζει αρκετά Yamaha T-Max. Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου led και η μεγάλη οθόνη του πάνελ οργάνων πλαισιώνεται με πληθώρα προειδοποιητικών λυχνιών μία εκ των οποίων είναι και η ειδική σήμανση Bluetooth. Άρα το Maxsym TL1 θα συνδέεται με «έξυπνες» συσκευές.

Το τελικό της εξάτμισης είναι μονό και φέρει δύο απολήξεις. Οι καθρέφτες είναι τοποθετημένοι επάνω στο φέρινγκ και όχι στο τιμόνι, ενώ δεν υπάρχουν πληροφορίες αν η ζελατίνα ρυθμίζεται.

SYM Maxsym TL1 4
Με μια πρώτη ανάγνωση των πληροφοριών που μας δίνει η SYM, αλλά και μιας δικής μας εκτίμησης το Maxsym TL1, θα αποτελέσει την αρχή μιας νέας κατηγορίας μεγάλων scooter, που θα ακροβατούν μεταξύ των μεγάλων δικύλινδρων και των μεσαίων μονοκύλινδρων. Αν και η τιμή του είναι μεταξύ 7.500 με 9.000€, δηλαδή φτηνότερο από mega scooter και ακριβότερο από μονοκύλινδρο 400άρι τότε δεν αποκλείεται το TL1 να διαγράψει μια λαμπρή εμπορική πορεία.

Η Indian κάνει πραγματικότητα το όνειρο και βγάζει στην παραγωγή το FTR
Πρόκειται για το πιο κατατοπιστικό video που έχουμε δει ως τώρα. Σε αυτό γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του KTM 790 Adventure R στους συμμετέχοντες στο KTM Adventure Rally
Όπως όλα δείχνουν το 9cento θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής το 2019 για την BMW. Δείτε το video που έδωσε στην δημοσιότητα το γερμανικό εργοστάσιο κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου στο Concorso d' Elleganza villa d'este 2018
Η Moto Guzzi άρπαξε την ευκαιρία και παρουσίασε στην εκδήλωση Wheels and Waves που έλαβε χώρα στο Μπιαρίτζ της Γαλλίας, μια νέα σπέσιαλ έκδοση της V7 III. Θα παραχθούν μόνο 500 κομμάτια και θα φέρουν το όνομα V7 III Lιmited