Νεα Μοντελα

Honda με κυψέλες υδρογόνου


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  11.10.2017

Μια νέα αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Honda με μια μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί για καύσιμο κυψέλες υδρογόνου


Στα σχέδια που διέρρευσαν μια μοτοσυκλέτα που βασίζεται σε ένα περιμετρικό πλαίσιο τη θέση που καταλαμβάνει σε μια συμβατική το ρεζερβουάρ, το φιλτροκούτι και ο κινητήρας καταλαμβάνουν κυψέλες υδρογόνου. Η καρίνα της μοτοσυκλέτας περιέχει μια ηλεκτρική μονάδα ελέγχου και μια μικρή μπαταρία ασφαλείας.

Honda FuelCell 2

Η δεξαμενή υδρογόνου "γεμίζει" το χώρο κάτω από την σέλα, δημιουργώντας περίεργες αναλογίες στη μοτοσυκλέτα, καθιστώντας το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας πολύ μεγαλύτερο από ό, τι σε μια συμβατική μοτοσυκλέτα.

Honda FuelCell 3

Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι ενσωματωμένος στο ψαλίδι, ενώ η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με άξονα. Λόγω του ελάχιστου χώρου που απομένει το αμορτισέρ είναι έκκεντρα τοποθετημένο ενώ εδράζεται κατ’ ευθείαν στο πίσω μέρος του πλαισίου και πάνω στο ψαλίδι.

Είναι σχεδόν απίθανο να δούμε μια μοτοσυκλέτα παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου, παρ’ όλα αυτά η Honda δείχνει να ασχολείται με τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στο παρελθόν και η Suzuki έχει παρουσιάσει project με υδρογόνο όπως το CrossCage.

Το T310 είναι η Adventure Sport μοτοσυκλέτα της Zontes και είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις εκδόσεις Χ και R
Μια από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανακοίνωσε πως σταματάει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και αναζητά νέα χρηματοδότηση
Το CBR 250RR, το οποίο δυστυχώς δεν διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, θα παρουσιαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσιο του αγώνα MotoGP του Motegi σε νέα «αγωνιστικά» χρώματα
Ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος S2, αντλώντας έμπνευση από την Katana της δεκαετίας του ’80, παρουσίασε στην Intermot ένα τροποποιημένο SV650, που πήρε το όνομά του από το μικρό σπαθί των σαμουράι