Νεα Μοντελα

Kramer Evo GP2: Χειροποίητη, δικύλινδρη και ready to race

Καθαρόαιμη αγωνιστική


19.10.2018

Η Kramer Motorcycles παρουσίασε μια ακόμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με έναν Ready to Race κινητήρα

Kramer GP2 790 prototype 03

Τον περασμένο Μάιο σας είχαμε παρουσιάσει την HKR Evo2. Ένα super-μονοκύλινδρο που βασίζονταν στον κινητήρα 690 της ΚΤΜ. Πέντε μήνες μετά η γερμανική βιοτεχνία χειροποίητων αγωνιστικών μοτοσυκλετών παρουσίασε την GP2,με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του 790 Duke.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του KTM 790 Duke

Οι ιθύνοντες της εταιρείας έχουν αρχίσει ήδη την εξέλιξη και αναμένεται η GP2 να είναι έτοιμη το 2020.

Kramer GP2 790 prototype 01

Το πλαίσιο είναι ένα custom ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο ψαλίδι και αυτό κατασκευή της Kramer. To φέρινγκ και όλα τα πλαστικά μέρη είναι ίδια με αυτά του μονοκύλινδρου μοντέλου. Όπως και στο Evo, η Kramer χρησιμοποίησε το υποπλαίσιο ως ρεζερβουάρ, για να μειώσει το βάρος και να έχει μεγαλύτερο χώρο για το φιλτροκούτι.

Κάτω απ’ όλα τα παραπάνω «κρύβεται» ο υγρόψυκτος, οχταβάλβιδος, LC8c με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους που αποδίδει 105 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 8,76 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.

Kramer GP2 790 prototype 04

Οι ζάντες είναι σφυρήλατες αλουμινίου της Dymag «ντυμένα» με ελαστικά Pirelli. Τα φρένα είναι της Brembo (Μ50) και η εξάτμιση RR Race Performance. Οι αναρτήσεις της WP, έχουν εξελιχθεί ειδικά για την GP2.

Θα είναι η μοτοσυκλέτα του νέου ενιαίο βρετανικό πρωτάθλημα BSN GP2 και το βάρος του είναι μόλις 135 κιλά ready to race, 10 περισσότερα από το μονοκύλινδρο Evo. Μια δεύτερη έκδοση για χομπίστες που απολαμβάνουν τα track day, θα έχει λίγο «φτηνότερα» περιφερειακά και θα ζυγίζει 140 κιλά.

Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και σύγχρονα ηλεκτρονικά, που περιλαμβάνουν traction control, launch control καθώς και σύστημα συλλογής δεδομένων.

Η τιμή του ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά η αγωνιστική έκδοση θα κυμαίνεται στις 20.000€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν εισάγονται όλα τα ιαπωνικά μοντέλα στην Ευρώπη, ειδικά ορισμένοι κυβισμοί έχουν μικρή αντιπροσώπευση στη Γηραιά Ήπειρο. Για παράδειγμα, μοντέλα 250cc είναι πιο δημοφιλή στην Ιαπωνία παρά στην Ευρώπη
  Ανήκει στο Keeway Group και παρά το ιταλικό όνομά της είναι μια κινέζικη εταιρεία που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες και τα scooter της στην Ευρώπη
Έτσι φαντάζονται οι Γερμανοί δημοσιογράφοι του motorradonline και ο Βρετανός σχεδιαστής Kar Lee τα μελλοντικά μοντέλα με τον εμβληματικό κινητήρα boxer
Σε περιορισμένη παραγωγή 100 χειροποίητων μονάδων, το KTM RC 8C του 2024 έχει απόδοση συγκρίσιμη με μοτοσυκλέτα Moto2 και είναι πραγματικά READY TO RACE

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.