Νεα Μοντελα

Kramer Evo GP2: Χειροποίητη, δικύλινδρη και ready to race

Καθαρόαιμη αγωνιστική


19.10.2018

Η Kramer Motorcycles παρουσίασε μια ακόμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με έναν Ready to Race κινητήρα

Kramer GP2 790 prototype 03

Τον περασμένο Μάιο σας είχαμε παρουσιάσει την HKR Evo2. Ένα super-μονοκύλινδρο που βασίζονταν στον κινητήρα 690 της ΚΤΜ. Πέντε μήνες μετά η γερμανική βιοτεχνία χειροποίητων αγωνιστικών μοτοσυκλετών παρουσίασε την GP2,με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του 790 Duke.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του KTM 790 Duke

Οι ιθύνοντες της εταιρείας έχουν αρχίσει ήδη την εξέλιξη και αναμένεται η GP2 να είναι έτοιμη το 2020.

Kramer GP2 790 prototype 01

Το πλαίσιο είναι ένα custom ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο ψαλίδι και αυτό κατασκευή της Kramer. To φέρινγκ και όλα τα πλαστικά μέρη είναι ίδια με αυτά του μονοκύλινδρου μοντέλου. Όπως και στο Evo, η Kramer χρησιμοποίησε το υποπλαίσιο ως ρεζερβουάρ, για να μειώσει το βάρος και να έχει μεγαλύτερο χώρο για το φιλτροκούτι.

Κάτω απ’ όλα τα παραπάνω «κρύβεται» ο υγρόψυκτος, οχταβάλβιδος, LC8c με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους που αποδίδει 105 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 8,76 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.

Kramer GP2 790 prototype 04

Οι ζάντες είναι σφυρήλατες αλουμινίου της Dymag «ντυμένα» με ελαστικά Pirelli. Τα φρένα είναι της Brembo (Μ50) και η εξάτμιση RR Race Performance. Οι αναρτήσεις της WP, έχουν εξελιχθεί ειδικά για την GP2.

Θα είναι η μοτοσυκλέτα του νέου ενιαίο βρετανικό πρωτάθλημα BSN GP2 και το βάρος του είναι μόλις 135 κιλά ready to race, 10 περισσότερα από το μονοκύλινδρο Evo. Μια δεύτερη έκδοση για χομπίστες που απολαμβάνουν τα track day, θα έχει λίγο «φτηνότερα» περιφερειακά και θα ζυγίζει 140 κιλά.

Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και σύγχρονα ηλεκτρονικά, που περιλαμβάνουν traction control, launch control καθώς και σύστημα συλλογής δεδομένων.

Η τιμή του ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά η αγωνιστική έκδοση θα κυμαίνεται στις 20.000€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.