Νεα Μοντελα

Honda Super Cub C125: Η αποκάλυψη

To "παπί" επιστρέφει


26.06.2018

Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδιασμένο από τον Soichiro Honda και τον συνεταίρο του Takeo Fujisawa, ο επιδιωκόμενος στόχος ήταν απλός: «να προσφέρει χαρά και να είναι χρήσιμο στην καθημερινότητα των ανθρώπων».

Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, μέχρι το 2017, κατασκευάστηκαν 100 εκατομμύρια Super Cub, καθιστώντας το το πιο δημοφιλές όχημα στον κόσμο. Το Super Cub στηρίχθηκε σε απλά χαρακτηριστικά. Ξεχωριστή και ταυτόχρονα απλή σχεδιάση, αξιοπιστία και χρηστικότητα, συστατικά που δεν έχουν φύγει ποτέ από τη μόδα. Ο στόχος του Soichiro και του Takeo να κάνουν τους ανθρώπους να κινούνται καθημερινά με ένα δίκυκλο επετεύχθη.

133906 HONDA SUPER CUB C125

Γνωρίζοντας τις ανάγκες τόσο νέων όσο και μεγαλύτερων αναβατών που κινούνται καθημερινά μέσα σε πόλεις και οι οποίοι αναζητούν κατασκευές με ρετρό σχεδίαση, αξιόπιστες και άξιες προσοχής, η Honda αποκαλύπτει το Super Cub C125, που αποτελεί την εξέλιξη της θρυλικού δίκυκλου και το επόμενο κεφάλαιο στη μακρά ιστορία του, σχεδιασμένο για τις σύγχρονες ανάγκες τις αστικής μετακίνησης.

133908 HONDA SUPER CUB C12

Το Super Cub C125 σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στη μοναδική ιστορία ενός οχήματος που λατρεύτηκε σε περισσότερες από 160 χώρες, με μια τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση.

Ενώ η εμφάνιση δεν αποκλίνει από το κλασσικό πρότυπο, η αύξηση της ισχύος και της ροπής χάρη στον κινητήρα των 125cc το αναδεικνύουν πρωταγωνιστή στην πόλη.

133909 HONDA SUPER CUB C125

Ο αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει αναβαθμιστεί ώστε να ταιριάζει με το νέο κινητήρα με στόχο ομαλές και αθόρυβες αλλαγές ταχυτήτων.

133902 HONDA SUPER CUB C125

Το χαλύβδινο πλαίσιο επίσης, είναι νέο και προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψίας γεγονός που κάνει πιο εύχρηστο το Super Cub. Οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω, οι ζάντες 17 ιντσών σε συνδυασμό με το μπροστινό δισκόφρενο, χαρίζουν στιβαρότητα και ευελιξία και προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στο φρενάρισμα.

133905 HONDA SUPER CUB C125

Ο πλήρης φωτισμός είναι LED και το σύστημα Smart Key κάνουν την καθημερινότητα πιο εύκολη.

To «παπί» της Honda επιστρέφει. Απλό, με σύγχρονα χαρακτηριστικά, αξιόπιστο και με διαχρονικό στυλ θα γίνει και πάλι της μόδας και θα βρίσκεται ανάμεσά μας για πολλά ακόμη χρόνια

 

Κινητήρας  
Τύπος Αερόψυκτος 1ΕΕΚ, 2Β/Κ, τετράχρονος
Κυβισμό 125cc
Διάμετρος x Διαδρομή 52.4 x 57.9mm
Συμπίεση 9.3:1
Μέγιστη ιπποδύναμη 9,5hp @ 7,500rpm
Μέγιστη ροπή 1,06kgm @ 5,000rpm
Τροφοδοσία PGM-FI ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ωεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 3.7 λίτρα
Κατανάλωση 66.7 χλμ/λίτρο
Εκκίνηση Μίζα
Συμπλέκτης Φυγοκεντρικός
Κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεις
ΠΛΑΙΣΙΟ  
Τύπος Ατσάλινο Μονής ραχοκοκαλιάς 
   
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 1,915 x 720 x 1,000mm
Μεταξόνιο 1,245mm
Γωνία κάστερ 26.5°
Ίχνος 71mm
Ύψος σέλας 780mm
Απόσταση από το έδαφος 125mm
Βάρος με υγρά 109kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ  
Μπροστά Συμβατικό πιρούνι 26mm
Πίσω Δύο αμορτισέρ
ΤΡΟΧΟΙ  
Μπροστά Αλουμινίου
Πίσω Αλουμινίου
Ελαστικό μπροστά 70/90-17
Ελαστικό πίσωTyres Rear 80/90-17
ΦΡΕΝΑ  
Μπροστά Δισκόφρενα 220mm
Πίσω Ταμπούρο 130mm
Πάνω από 200 χιλιάδες άνθρωποι, μαζεύτηκαν στα πάρτι που διοργανώθηκαν σε Πράγα και Milwaukee για να γιορτάσουν τα 115 χρόνια «ελευθερίας»!
Σύμφωνα με ιταλικές πηγές η Suzuki θα παρουσιάσει στις διεθνείς εκθέεις, εκτός της Katana μία ακόμη «γυμνή» μοτοσυκλέτα
Στο 3o κατά σειρά video Που δίνει η Triumph στη δημοσιότητα μπορεί να μην βλέπουμε ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα, αλλά μαθαίνουμε ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες
Τα φτερά της Desmosedici περνάνε στις superspot παραγωγής της Ducati. Δεν το λέμε εμείς αλλά το «μεγάλο αφεντικό» των Ιταλών