Νεα Μοντελα

Παρουσίαση Harley on Tour: American Way

Κάθε χρόνο η Harley Davidson μας δίνει την δυνατότητα να οδηγήσουμε τα νέα μοντέλα της


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  18.05.2017

To Harley on Tour το ήξερα, είχα ακούσει για αυτό, αλλά δεν είχα συμμετάσχει ποτέ. Ήρθε η ώρα λοιπόν μέσω του 2WO να παραστώ σε μια άρτια οργανωμένη αλλά ταυτόχρονα χαλαρή εκδήλωση έχοντας 18 καινούργια Harley Davidson στη διάθεσή μου για μια μέρα. Όπως ήταν φυσικό, πρόλαβα να οδηγήσω πολύ λιγότερα. Του χρόνου τα υπόλοιπα…

Ξεκινήσαμε από την Πειραιώς όπου μας περίμεναν καμιά 25αριά Harley συνοδευόμενα από μια νταλίκα που έκανε το tour όλης της Ευρώπης. Ο Άγγλος μεσήλικας που τσέκαρε τις μοτοσυκλέτες πριν τις πάρουμε μάς κοίταζε με μισό μάτι και παράλληλα μια έκφραση απορίας σχηματίστηκε στο πρόσωπό του. «Τι είναι όλοι ετούτοι που θα οδηγήσουν τα μηχανάκια μας;» φαίνεται να σκέφτηκε. Εν μέρει είχε δίκιο. Ελάχιστοι από εμάς τους συντάκτες ειδικού Τύπου έχουν το outfit του γνήσιου «Χαρλεά» και φαίνονται μυημένοι στα «μυστικά» της μάρκας του Milwaukee. Αρκετοί άλλοι προσπαθούν να μοιάσουν για τις επόμενες ώρες σε έναν γνήσιο αναβάτη HD, ενώ κάποιοι έχουν έρθει απλά για να κάνουν τη δουλειά τους, να οδηγήσουν δηλαδή τις ακριβοθώρητες αμερικάνες που τραντάζουν τους δρόμους.

HARLEY ON TOUR 2017 6

Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης

Fat Boy Special

Το μάτι μου ψάχνει να βρει τη Harley που θα οδηγήσω τουλάχιστον για τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής. Το μέταλλο μαγνητίζει το βλέμμα και επιλέγω μία που διαθέτει μπόλικο από αυτό και «μασίφ» τροχούς. Σωστά έχετε καταλάβει, πρόκειται για τη Fat Boy της οικογένειας Softail. Όχι την απλή, τη Special με τους μαύρους «μασίφ» τροχούς και γενικά με το ματ μαύρο να κυριαρχεί παντού. Ανεβαίνω και κάθομαι χαμηλά. Τα χέρια μου ανοίγουν για να πιάσουν το τεράστιο τιμόνι. Μου κάνει αμέσως εντύπωση το τεράστιο (μαύρο και αυτό) φανάρι. Γενικά το «πράγμα» είναι τεράστιο, όχι όσο μια Road King, αλλά μεγάλο. «Πατάω» μίζα και το «χοντρό αγόρι» ξυπνάει, «τεντώνεται» και νωχελικά βγαίνει από τη θέση parking. Είναι βαρύ, αλλά δεν με προβληματίζει. Πατάω κάτω εύκολα. Το μοτέρ των 103 κυβικών ιντσών (ήτοι 1.690 κ.εκ.) έχει κραδασμούς. Λιγότερους από ό,τι περιμένω, περισσότερους από το Forty Eight των 1.200 κ.εκ. που οδήγησα έναν χρόνο νωρίτερα. Περιμένοντας να «βολευτούμε» όλοι, αφήνω να δουλέψει και μετά από ένα λεπτό αισθάνομαι τη ζεστασιά του κινητήρα. Φυσιολογικό. Τόσα κυβικά και αερόψυκτα… Στο κιβώτιο «καρφώνονται», όσο και ευγενικός και να είσαι με το λεβιέ, όλες οι σχέσεις με θόρυβο. Αλλά αυτό είναι το φυσιολογικό.

 HDTOUR FAT BOY S

Ούτε ένα ούτε δύο, αλλά 18 Harley με αγγλικές πινακίδες βγαίνουν στην Πειραιώς. Εμπειρία για όσους βλέπουν αποσβολωμένοι το θέαμα μέσα από τετράτροχα κουτιά. Κατά έναν περίεργο τρόπο μέσα στην πόλη το Fat Boy κινείται όλο χάρη. Δυσκολίες δεν υπάρχουν. Φρενάρει, ελίσσεται και κάνει θόρυβο. Σταματάει, ξεκινάει και δεν μασάει πουθενά. Γρήγορα, γρήγορα βγαίνουμε στην εθνική και εκεί κινείται πιο άνετα. Την οδηγώ για καμιά 40αριά χιλιόμετρα και την αφήνω στον επόμενο. Μου άρεσε λιγότερο από ό,τι περίμενα.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος: 2385mm
Ύψος σέλας: 660mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 18,9l
Βάρος κενό: 320,00kg

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Κινητήρας: Air-Cooled, High Output Twin Cam 103B™
Κυβισμός: 1.690cc
Ροπή κινητήρα: 126Nm / 3.000rpm

Τροχοί / ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Εμπρός: Black, Bullet Hole Disc Cast Aluminum / 17" / Dunlop® D408F 140
Πίσω: Black, Bullet Hole Disc Cast Aluminum / 17" / Dunlop® D407 200

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Black Denim, Charcoal Denim, Crushed Ice Denim, Red Iron Denim, Vivid Black

Η Claire Lomas έμεινε ανάπηρη μετά από ατύχημα με άλογο το 2007. Δεν πτοήθηκε και με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για φιλανθρωπικούς σκοπούς συμμετείχε στον μαραθώνιο του Λονδίνου και έμαθε να οδηγεί μοτοσυκλέτα
  Από τις 3 έως τις 7 Οκτωβρίου περίπου 1000 εκθέτες θα είναι συγκεντρωμένοι στην έκθεση Intermot της Κολωνίας  
Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο που δημοσίευσε το αμερικάνικο Asphalt & Rubber, η Ducati θα αναβιώσει την ξεχασμένη σειρά Streetfighter
Το Moto Ball παίζεται αρκετά παρόμοια με το ποδόσφαιρο, εκτός από το γεγονός ότι ο αγωνιστικός χώρος είναι χωμάτινος και η μπάλα είναι περίπου διπλάσια από αυτήν του ποδοσφαίρου και οι παίκτες είναι όλοι πάνω σε enduro μοτοσυκλέτες 250 κ.εκ. εκτός του τερματοφύλακα