Νεα Μοντελα

ΚΤΜ 790 Adventure: Πιο ολοκληρωμένο και "ήρεμο"

Το νέο Adventure της ΚΤΜ εμφανίστηκε ξανά


Γράφει ο  //  10.05.2018

Νέες φωτογραφίες διέρρευσαν πριν λίγες ώρες και δείχνουν το νέο μοντέλο του Mattighofen που το δείχνουν πιο έτοιμο για παραγωγή

Από το Νοέμβριο του 2017 σας παρουσιάσαμε τις πρώτες φωτογραφίες και video από το 790 Adventure και στη συνέχεια πολλές ακόμη από το μοντέλο που σταδιακά εξελίσσεται μέσα από σειρά δοκιμών. Οι τελευταίες φωτογραφίες δείχνουν μια μοτοσυκλέτα πιο «ολοκληρωμένη» αφού βλέπουμε και κάποιες λεπτομέρειες για πρώτη φορά.

ktm 790 adventure 2

Το ψηλό φτερό έδωσε τη θέση του σε χαμηλό. Μια μεγάλη ποδιά προστατεύεθ μπροστά και από κάτω τον κινητήρα. Πάνω από τον προβολέα έχει τοποθετηθεί μεγάλη ζελατίνα, υπάρχουν μαρσπιέ και λαβές συνεπιβάτη, ακόμη και φλας, ενώ οι δίσκοι των φρένων δεν είναι «κυματιστοί»

To πρωτότυπο 790 Adventure που είδαμε στην EICMA αξιοποιεί την τεχνική βάση του Duke 790, όπου ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 799 κ.εκ. αποτελεί φέρον τμήμα ενός άκαμπτου ατσάλινο πλαίσιο. Παρόμοια δείχνουν και τα φρένα, με δύο ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων στον μπροστινό τροχό και μία δύο εμβόλων στον πίσω που κατασκευάζονται από την ισπανική J.Juan.

ktm 790 adventure 3

Οι ομοιότητες σταματούν εδώ, επειδή το adventure είναι ένα πραγματικό off-road μοντέλο, πολύ πιο «επιθετικό» από τα 1090R και 1290R. Βλέπουμε πολλά κοινά στοιχεία με το 450 Rally του Dakar ειδικά στο «κομμάτι» του ρεζερβουάρ το οποίο ενώνεται μα τα πλαϊνά πλαστικά που αγκαλιάζουν τον κινητήρα. Όπως όλα δείχνουν όμως δεν θα υπάρχουν δύο ξεχωριστές δεξαμενές καυσίμου όπως συνέβη παλιότερα στα 950 και 990 Adventure.

ktm 790 adventure 4

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω πιθανότατα με ελαστικό 150-70-18. Οι αναρτήσεις θα είναι της WP και το πιρούνι αναμένεται να έχει διαδρομή πολύ μεγαλύτερη από 200mm. Το αμορτισέρ θα συνδέεται απευθείας με το πλαίσιο και θα είναι τοποθετημένο με μεγάλη κλίση.

Βέβαια δεν αποκλείεται να δούμε τελικά δύο εκδόσεις με την R να μοιάζει περισσότερο με το πρωτότυπο που είδαμε στο Μιλάνο.

Το Moto Ball παίζεται αρκετά παρόμοια με το ποδόσφαιρο, εκτός από το γεγονός ότι ο αγωνιστικός χώρος είναι χωμάτινος και η μπάλα είναι περίπου διπλάσια από αυτήν του ποδοσφαίρου και οι παίκτες είναι όλοι πάνω σε enduro μοτοσυκλέτες 250 κ.εκ. εκτός του τερματοφύλακα
Οι Βρετανοί του morebikes δημοσίευσαν φωτογραφίες που δείχνουν πιθανότατα την έκδοση R του 790 Duke
110.000 επισκέπτες από 77 χώρες συγκεντρώθηκαν στους δρόμους της Πράγας για να γιορτάσουν την 115η επέτειο του εργοστασίου του Milwaukee
Η Moto Morini ανακοίνωσε την παραγωγή μιας περιορισμένης έκδοσης της Milano. Το μοντέλο, θα κατασκευαστεί μόνο σε 30 αντίτυπα και θα παραδοθεί στους ιδιοκτήτες του μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου του 2018.