Νεα Μοντελα

Τ12 Massimo: Το «όνειρο» των 980.000 δολαρίων (Video)

Η μοτοσυκλέτα που εμπνεύστηκε ο Tamburini


02.05.2018

Η επιρροή του Massimo Tamburini στη μοτοσυκλέτα είναι δυσθεώρητη. Αρκεί μια ματιά στην Ducati 916 και την MV Agusta F4 για να καταλάβει κανείς το μέγεθος του Ιταλού που αφιέρωσε τη ζωή του σε αυτό που λάτρευε

Μια τέτοια προσωπικότητα ήταν δύσκολο να περιοριστεί σε κανονισμούς και κατευθυντήριες γραμμές. Αφού λοιπόν παρέδωσε στην ιστορία πραγματικά έργα τέχνης, προς το τέλος της ζωής του δημιούργησε την υπέρτατη μοτοσυκλέτα γι αυτόν. Χωρίς νομικοούς, οικονομικούς και κάθε είδους περιορισμούς. Το αποτέλεσμα ήταν το εκπληκτικό T12 Massimo.

T12 Massimo 3

Το Τ12 Massimo μια εξαιρετικά περιορισμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής παρουσιάστηκε στην έκθεση “Top Marques” του Μονακό. Εκεί λοιπόν δίπλα στα χειροποίητα supercars, ο Andrea Tamburini, γιος του Massimo παρουσίασε την έμπνευση του πατέρα του. Την μοτοσυκλέτα του ενός εκατομμυρίου δολαρίων!

T12 Massimo 7

Ο Tamburini πέθανε δυστυχώς τον Απρίλιο του 2014 και το project ανέλαβε να το υλοποιήσει ο γιος του. To T12 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2016. Δυο χρόνια αργότερα η παραγωγή των πρώτων μονάδων έχει ξεκινήσει. Η υπερμοτοσυκλέτα βασίζεται στον κινητήρα της BMW S1000RR, με προδιαγραφές World SBK, αποδίδοντας 230 ίππους. Το πλαίσιο είναι υβριδικό αποτελούμενο από χωροδικτύωμα κατασκευασμένο από ατσάλι σωλήνες στρογγυλής διατομής και πλάκες μαγνησίου. Το θηριώδες ψαλίδι είναι μονόμπρατσο και αυτό από μαγνήσιο.

T12 Massimo 5

Τίποτα δεν χαλάει την αρμονία του συνόλου, αφού η εξάτμιση τιτανίου της Arrow, βρίσκεται κρυμμένη μέσα στο φέρινγκ από carbon fiber και το μόνο που φαίνεται είναι μια μικρή τριγωνική απόληξη στο πλάι.

T12 Massimo 2

Τα φρένα και τις αναρτήσεις του Τ12 τα συναντάμε μόνο σε μοτοσυκλέτες MotoGP. Πρόκειται για τετραπίστονες moboblock της Brembo και για ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ της Ohlins. Οι ζάντες είναι και αυτές από σφυρήλατο μαγνήσιο προερχόμενες από την Marchesini με ελαστικά slick από την Pirelli.

T12 Massimo 9

Όλα τα παραπάνω κάνουν το T12 Massimo ένα υπερόπλο στην πίστα. Και πώς να μην συμβαίνει αυτό όταν το βάρος της, χωρίς υγρά είναι 154 κιλά.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.