Νεα Μοντελα

Honda Monkey 125 2018: Ο "μπόμπος" επέστρεψε!

Το κλασσικό αποτέλεσα την έμπνευση


Γράφει ο  //  02.05.2018

 

Μετά την επιτυχία του δυναμικού MSX125, που ικανοποιεί την ανάγκη για ένα μοντέρνο, μικρό δίτροχο πόλης, ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Monkey που έμελλε να ξαναγεννηθεί και να ετοιμαστεί για την πόλη του 21ου αιώνα

• Κομψά, βαμμένα και χρωμιωμένα εξαρτήματα παραπέμπουν στο πρώτο μοντέλο
• Αερόψυκτος κινητήρας 125cc αποδίδει 6,9kW, ροπή 11Nm και κατανάλωση 67km/l
• Ατσάλινο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο πιρούνι USD, δύο πίσω αμορτισέρ και ελαστικά διαμέτρου 12-ιντσών
• Βάρος με τα υγρά107kg, με μεταξόνιο 1155mm και ύψος σέλας 775mm
• Premium φώτα All-LED

129313 Monkey 2018 Banana Yellow Ross White

Όπως είναι φυσικό, το στυλ του κλασικού Monkey έπρεπε να αποτελέσει έμπνευση για το νέο μοντέλο. Μία τραπεζοειδής σιλουέτα αναδεικνύει το συμπαγές μήκος, προσθέτοντας βάθος και ουσία στη σχεδίαση του. Απλές καμπύλες επιφάνειες είναι σχεδιασμένες ανεξάρτητα μεταξύ τους.

129351 Honda Monkey 2018

Το γυαλιστερό ρεζερβουάρ καυσίμου 5.6L, βαμμένο στην ίδια απόχρωση με το πλαίσιο, το ψαλίδι και τα πίσω αμορτισέρ, προσελκύει το βλέμμα ενώ φέρει με υπερηφάνεια ένα ιστορικό 3-D λογότυπο Old Wing Honda. Χρωμιωμένα ατσάλινα εμπρός και πίσω, ψηλά φτερά, το χαρακτηριστικό ανάγλυφο κάλυμμα της εξάτμισης, οι στρογγυλοί καθρέπτες και το ψηλό τιμόνι – όλα αποτίουν φόρο τιμής στο πρώτο μοντέλο.

129357 Honda Monkey 2018

Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει το παρών στη νέα εκδοχή μιας κλασικής φιλοσοφίας: ψηφιακό LCD όργανο περιλαμβάνει ταχύμετρο (που χαιρετά με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού και δείκτης στάθμης καυσίμου, φώτα LED, κλειδί κυματοειδούς κοπής (που επίσης φέρει το έμβλημα Old Wing) περιλαμβάνει σύστημα ‘απόκρισης’ με τα φώτα να αναβοσβήνουν μέσω ενός μπουτόν για εύκολο εντοπισμό σε πολυσύχναστα πάρκινγκ. Το μονοκάναλο ABS λειτουργεί μέσωIMU για να μειώσει την ανύψωση του πίσω τμήματος σε ισχυρό φρενάρισμα.

129355 Honda Monkey 2018

Αναφορικά με τον κινητήρα, πιστός στις ρίζες του, ο οριζόντιος μονοκύλινδρος SOHC 125cc του Monkey είναι απλός, ανθεκτικός και ρυθμισμένος για ωφέλιμες επιδόσεις στην πόλη. Αερόψυκτος, με διάμετρο και διαδρομή 52.4 x 57.9mm και λόγο συμπίεσης 9.3:1, τροφοδοσία PGM-FI, αποδίδει 6,9kW στις 7,000rpm και 11Nm στις 5.250rpm. Το κιβώτιο είναι 4-τάχυτο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται στα 67km/l (WMTC mode).

129353 Honda Monkey 2018

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς του Monkey έχει ρυθμιστεί για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και άνεσης – ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε ποικίλες συνθήκες που θα συναντά καθημερινά. Με οβάλ διατομή, το ψαλίδι παραπέμπει στο κυκλικό σχεδιαστικό θέμα που κυριαρχεί σε όλη τη μοτοσικλέτα.

129315 2018 Monkey Pearl Shining Black Ross White

Το μεταξόνιο είναι 1155mm, με κάστερ/ίχνος στα 25°/82mm και ελάχιστη ακτίνα στροφής μόλις 1,9m. Το βάρος μαζί με τα υγρά (Wet weight) είναι μόλις 107kg, με ύψος σέλας 775mm. Η πολυτελής σέλα κατασκευάζεται από υψηλής πυκνότητας ουρεθάνη για μέγιστη άνεση.

129354 Honda Monkey 2018

Το εμπρός ανάποδο ψαλίδι USD φέρει premium φινίρισμα Alumite και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ με διαδρομή άξονα 104mm. Η μέγιστη απόσταση από το έδαφος είναι 160mm. Ένας μονός εμπρός δίσκος 220mm και ένας πίσω 190mm παρέχουν αξιόπιστο φρενάρισμα το οποίο διαχειρίζεται σύστημα ABS βασισμένο σε IMU. Φαρδιά block pattern ελαστικά 12 ιντσών προσφέρουν άνεση στο ταξίδι με διαστάσεις 120/80-12 65J μπροστά και 130/80-12 69J πίσω.

129359 Honda Monkey 2018

Το 2018 Monkey 125 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς:
Banana Yellow/Ross White
Pearl Nebula Red/Ross White
Pearl Shining Black/Ross White

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Αερόψυκτος SOHC 4-χρονος 2-βάλβιδος
Κυβισμός 125cc
Διάμετρος x Διαδρομή 52.4 x 57.9mm
Λόγος Συμπίεσης 9.3:1
Μέγιστη Ισχύς 6.9kW @ 7,000rpm
Μέγιστη Ροπή 11Nm @ 5,250rpm
Χωρητικότητα Λαδιού Πάνω1,1 L, κάτω0,9 L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Τροφοδοσία PGM-FI ηλεκτρονικός ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 5.6 L
Κατανάλωση καυσίμου 67km/litre (WMTC mode)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Μίζα Ηλεκτρική
Μπαταρία YTZ5S
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος
Τύπος Κιβωτίου 4 τάχυτο
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 1.710 x 755 x 1.029mm
Μεταξόνιο 1.155mm
Γωνία Κάστερ 25°
Ίχνος 82mm
Ύψος Σέλας 776mm
Απόσταση από το Έδαφος 160mm
Ακτίνα Στροφής 1,9m
Βάρος γεμάτο 107kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανάποδο πιρούνι USD, διαδρομής 100mm
Πίσω Δύο αμορτισέρ, διαδρομής 104mm
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος Εμπρός 10-μπράτσαχυτό αλουμίνιο
Τύπος Πίσω 10-μπράτσα χυτό αλουμίνιο
Ελαστικά Εμπρός 120/80-12 65J
Ελαστικά Πίσω 130/80-12 69J
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm με ABS βασισμένο σε IMU
Πίσω Μονός υδραυλικός δίσκος 190mm
ΦΩΤΑ
Προβολέας LED
Πίσω Φως LED
Η Indian κάνει πραγματικότητα το όνειρο και βγάζει στην παραγωγή το FTR
Πρόκειται για το πιο κατατοπιστικό video που έχουμε δει ως τώρα. Σε αυτό γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του KTM 790 Adventure R στους συμμετέχοντες στο KTM Adventure Rally
Όπως όλα δείχνουν το 9cento θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής το 2019 για την BMW. Δείτε το video που έδωσε στην δημοσιότητα το γερμανικό εργοστάσιο κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου στο Concorso d' Elleganza villa d'este 2018
Η Moto Guzzi άρπαξε την ευκαιρία και παρουσίασε στην εκδήλωση Wheels and Waves που έλαβε χώρα στο Μπιαρίτζ της Γαλλίας, μια νέα σπέσιαλ έκδοση της V7 III. Θα παραχθούν μόνο 500 κομμάτια και θα φέρουν το όνομα V7 III Lιmited