Νεα Μοντελα

Loncin GP300: Οι Κινέζοι είναι «μέσα στα πράγματα»

Δικύλινδρο supersport με 30 ίππους


30.03.2018

Την Loncin την ξέρουμε περισσότερο λόγω της συνεργασίας της με την BMW και λιγότερο για τις μοτοσυκλέτες της. Σιγά – σιγά όμως η κατάσταση αλλάζει


Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2017 σας είχαμε παρουσιάσει ένα adventure και ένα naked μοντέλο της Loncin με κινητήρες δικύλινδρους, 500 και 650 κ.εκ. Μετά από τις πολύ ενδιαφέρουσες και όμορφες – ειδικά το naked – μοτοσυκλέτες η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και ένα superpsort με δικύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ.

loncin gp 300 4

Με ολόσωμο φέρινκγ, μπροστινό μέρος που θυμίζει Panigale, ανεστραμμένο πιρούνι, πλαίσιο χωροδικτύωμα και χυτό ατσάλινο ψαλίδι που μοιάζει αλουμινένιο. Ο κινητήρας των 292,4 κ.εκ. παράγει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ.

loncin gp 300 7

Τα βάρος του GP300 φτάνει χωρίς υγρά τα 153 κιλά. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται, led φωτιστικά σώματα.

loncin gp 300 6

Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν τις εξελίξεις. Τα πρώτα δείγματα που μας έρχονται από την αχανή ασιατική χώρα, αλλά και από την Ινδία είναι ενθαρρυντικά. Η σχεδίαση βελτιώνεται, η ποιότητα κατασκευής αναβαθμίζεται και οι συνεργασίες με Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές αποδεικνύεται χρήσιμη για εταιρείες σαν την Loncin.

Το T310 είναι η Adventure Sport μοτοσυκλέτα της Zontes και είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις εκδόσεις Χ και R
Μια από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανακοίνωσε πως σταματάει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και αναζητά νέα χρηματοδότηση
Το CBR 250RR, το οποίο δυστυχώς δεν διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, θα παρουσιαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσιο του αγώνα MotoGP του Motegi σε νέα «αγωνιστικά» χρώματα
Ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος S2, αντλώντας έμπνευση από την Katana της δεκαετίας του ’80, παρουσίασε στην Intermot ένα τροποποιημένο SV650, που πήρε το όνομά του από το μικρό σπαθί των σαμουράι