Νεα Μοντελα

KTM RC390R: Προορισμός η κορυφή της SSP300

Ready to Race


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  29.01.2018

Η περιορισμένη έκδοση του KTM RC390, RC390R, κάνει το μικρό supersport των Aυστριακών το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης στην πίστα

Θα κατασκευαστεί σε 500 αντίτυπα και μαζί με αυτό η ΚΤΜ παρουσίασε και το World SSP300 Race Kit που θα μεταμορφώνει το RC390R στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα που οι ομάδες θα ήθελαν για να πρωταγωνιστήσουν σε εγχώριους και διεθνείς αγώνες. Αυτό όμως ισχύει μόλις για τους πενήντα πρώτους, αφού τόσα θα είναι τα Race Kit που θα διατεθούν μέσω της ΚΤΜ customer racing.

To RC390R έχει δεχθεί πλήθος καίριων βελτιώσεων. Οι αναρτήσεις της WP είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και ειδικά εξελιγμένες για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Οι μανέτες συμπλέκτη και φρένου έχουν κατασκευαστεί μέσω κατεργασίας CNC και διπλώνουν για να μη σπάνε σε περίπτωση πτώσης. Ο κινητήρας έχει δεχθεί αλλαγές για καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Νέα και πολυριθμιζόμενα είναι και τα clip on για να ταιριάζουν στις ανάγκες κάθε αναβάτη. Το πακέτο αλλαγών ολοκληρώνεται με νέα γραφικά.

ktm rc390 r 3

Το Race Kit έχει σκοπό να στείλει όσους τυχερούς το αποκτήσουν κατευθείαν στην κορυφή των αγώνων της κατηγορίας SSP300. Το kit δημιουργήθηκε με βάση τους διεθνείς κανονισμούς της FIM και περιλαμβάνει:

  • Νέο σύστημα ψύξης
  • Εξάτμιση Akrapovic τιτανίου
  • Κεντρική μονάδα διαχείρισης αγωνιστικών προδιαγραφών
  • Συμπλέκτη ολίσθησης
  • Quickshifter
  • Καλωδίωση
  • Τροχούς
  • Νέο fairing και πιο ανθεκτικά πλαστικά
  • Racing γραφικάktm rc390 r 4

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.