Η Έκθεση Μοτοσυκλέτας επέστρεψε

Το 2WO βρέθηκε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017 και σας μεταφέρει εντυπώσεις και εικόνες


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  23.04.2017

Ήταν πολλά, ομολογουμένως, τα εννέα χρόνια χωρίς τη μεγάλη ετήσια συνάντηση της μοτοσυκλέτας. Φέτος η μεγάλη Έκθεση επέστρεψε και θέλουμε να πιστεύουμε πως θα σηματοδοτήσει την αρχή μιας νέας μοτοσυκλετιστικής εποχής στη χώρα μας

Στα πλαίσια των ενεργειών που σχετίζονται με τη μεγαλύτερη και πληρέστερη «προβολή» της μοτοσυκλέτας, εντάσσεται, εκτός από την έκθεση, η σύσταση ξεχωριστού κλάδου Δικύκλων στον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΕΑ), ο οποίος μετονομάστηκε σε Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων. Σύντομα αναμένονται εξελίξεις , όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κος Σωτήρης Χατζίκος (πρόεδρος της Μοτοδυναμικής). Η μοτοσυκλέτα ενδέχεται να αφήσει πίσω της τα «πέτρινα χρόνια» και να μπει σε μια εποχή εξωστρέφειας και δημιουργικότητας. Από την πλευρά μας δεσμευόμαστε να προβάλλουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που θα της δώσουν την απαιτούμενη ώθηση.

Η εικόνα θύμισε παλιές καλές εποχές. Μεγάλα πολυτελή stand, απαστράπτουσες μοτοσυκλέτες με χώρο για να περιηγηθεί κάποιος ανάμεσά τους. Να τις δει, να τις ακουμπήσει, να ανέβει πάνω στις πιο θελκτικές. Μόνη εξαίρεση τα αγωνιστικά μοντέλα που υπήρχαν σε αφθονία και, όπως ήταν φυσικό, έστρεψαν επάνω τους τα φλας. Όλα τα περίπτερα ήταν καλόγουστα και περιελάμβαναν όχι μόνο τα μοντέλα του 2017 αλλά την πλήρη γκάμα των εταιρειών. Κάποια από αυτά, όπως της ΚΤΜ και της Husqvarna, «στήθηκαν» από τεχνικούς που κατέφθασαν από τα κεντρικά των εταιρειών στην Αυστρία.Με λίγα λόγια φέτος το concept είναι αυτό που υιοθετείται στις περισσότερες εκθέσεις του κόσμου. Ο χώρος, αν και μικρός, είναι σωστά δομημένος με καλό φωτισμό, αλλά και εξαερισμό. Και επειδή μοτοσυκλέτα και όμορφες γυναικείες παρουσίες πάνε μαζί, οι περισσότερες εταιρείες έχουν φροντίσει τα stand τους να κοσμούνται επίσης από καλλίγραμμα μοντέλα.
To parking λογικά φτάνει και περισσεύει για όσους επισκεφθούν την έκθεση μέχρι και τις 24 Απριλίου. Η γενική είσοδος είναι στα 5€, τιμή απόλυτα λογική που συμβαδίζει με τις δύσκολες εποχές που βιώνουμε. Έξω από τον χώρο της έκθεσης πραγματοποιούνται test ride από τις 12:00 έως τις 18:00 το Σαββατοκύριακο και από τις 16:00 έως τις 18:00 τη Δευτέρα 24 Απριλίου που είναι και η τελευταία ημέρα.

Aprilia

Τα εξωτικά RSV4 RF και RR αλλά και το μικρό Tuono 125 μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στον χώρο που αναλογούσε στην Aprilia στο τεραστίων διαστάσεων stand του Piaggio group.

BMW

Πολλά GS στο parking, αλλά και στο stand της BMW. Εκεί ήταν μέχρι και το νέο, μικρότερο σε κυβισμό μέλος G310 GS που συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον. Είδαμε όλα τα μέλη των modern classic R Nine T, αλλά αυτό που μας άρεσε περισσότερο ήταν το Racer.

Brixton

Όμορφες κλασσικές μικρές μοτοσυκλέτες που σχεδιάζονται και εξελίσσονται στην Αυστρία από την KSR και κατασκευάζονται στην Ασία. Σε ένα καλαίσθητο stand μπορείτε να δείτε και τα τρία μοντέλα της εταιρείας.

Ducati

Σύσσωμη η σειρά Scrambler κατείχε δεσπόζουσα θέση στο stand της Ducati. Και το νέο Café Racer ήταν το πιο όμορφο κατά τη γνώμη μας, ακολουθούμενο από το Desert Sled. Ένα Diavel ποτέ δεν περνάει απαρατήρητο και παρότι δεν είναι από τα νέα μοντέλα αρκετοί αφιέρωσαν πολλή ώρα προκειμένου να επεξεργαστούν τις «ακριβές» του λεπτομέρειες. Τα Multistrada 1200 απλό και Enduro, καθώς και το νέο 950 αριθμούσαν τους περισσότερους θαυμαστές, ενώ είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά για πρώτη φορά το all around Supersport.

Gemini

Όμορφα και οικονομικά. Τα scooter της Gemini είχαν τον δικό τους καλαίσθητο χώρο.

Harley-Davidson

Σε ένα από τα πιο ατμοσφαιρικά stand της έκθεσης υπάρχει μια αντιπροσωπευτική επιλογή από την τεράστια γκάμα της εταιρείας από το Milwaukee. Μεταξύ αυτών και το πλέον προσιτό Street Rod 750.

Honda

Όλη η γκάμα ήταν παρούσα και με το παραπάνω. Τα βλέμματα έκλεψαν το ολοκαίνουργιο CBR 1000RR αλλά και το πρώτο adventure scooter Χ-Adv. Εκεί βρισκόταν η μοτοσυκλέτα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez από τα MotoGP, αλλά και του Joan Barreda από το Rally Dakar. Τους ελληνικούς αγώνες εκπροσώπησαν η CBR 600RR του Μιχάλη Κουτσουμπού, το CBR 650F του Δημήτρη Καρακώστα αλλά και το CRF με το οποίο τρέχει στο Πανελλήνιο Motocross ο Παναγιώτης Κουζής.

Husqvarna

Μotocross, endurο και supermoto. Άγρια, έτοιμα «πολεμικά» που θα οργώσουν, θα σκάψουν, θα ντριφτάρουν όπως λίγα. Και σε μια άκρη ένα Vitpilen 401. Απίστευτα μικρό με ιδιαίτερο design, η διάθεση του οποίου αναμένεται  να αρχίσει προς τα τέλη του χρόνου.

 

Kawasaki

Όπως και στην περίπτωση της Yamaha, τις εντυπώσεις έκλεψε ένα παλιότερο μοντέλο. Ποιος μπορεί να αντισταθεί στην άγρια ομορφιά ενός H2; Από τις πιο ακριβές και τις πιο ισχυρές μοτοσυκλέτες παραγωγής που βρίσκονταν στα stand της έκθεσης. Πολύς κόσμος θαύμασε το πανέμορφο Ninja 650 αλλά και όλα τα νέα μοντέλα της σειράς «Ζ». Όλοι, όπως ήταν αναμενόμενο, είδαν από κοντά το άρτι αφιχθέν στη χώρα Versys X-300.

ΚΤΜ

Η «πορτοκαλί» ήταν εκεί με όλα τα νέα adventure. 1290 σε τέσσερις εκδόσεις με το R να μας παίρνει το μυαλό. Δίπλα του το 1090 αλλά και το Adventure 1050 που διατίθεται από την ελληνική αντιπροσωπεία σε τιμή προσφοράς. Παραπέρα το Super Duke που έμοιαζε έτοιμο να σπάσει το σταντ στο οποίο το είχαν καθηλωμένο και να αρχίσει να κάνει σούζες μέσα στην έκθεση. Πιο «ψηλά» από όλα η RC16 των MotoGP με το 66 του οδηγού εξέλιξης της ομάδας Alex Hofmann.

Kymco

Τεράστιο stand που διέθετε  τα πάντα.  ATV, side by side και μοντέλα που είδαμε για πρώτη φορά, όπως το κομψό νέο Like 125 και 150, το χρηστικό People One 125i CBS και το πολυτελές 125άρι X-Town.  Όσο για τη  ναυαρχίδα της μάρκας, το επιβλητικό mega scooter AK550, με τον πανίσχυρο κινητήρα και το εκπληκτικό design, θα διατίθεται μαζί με την ψηφιακή πλατφόρμα Νoodoe κατευθύνοντας σε νέα τεχνολογικά μονοπάτια την οδήγηση ενός δικύκλου.

Moto Guzzi

Σε πλήρη παράταξη τα modern classic της Moto Guzzi. Την παράσταση  έκλεψε το ασημένιο V7 III Anniversario, που βρισκόταν ψηλότερα από τις εκδόσεις Stone και  Racer. Δίπλα τους τα V9 Bobber και Roamer.

Peugeot scooters

Τα νέα μοντέλα των Γάλλων, πλαισιωμένα από τα παλιότερα, μπορούσε να βρει κάποιος  στο καλαίσθητο και μεγάλο stand της Peugeot. Είδαμε το Belville, το Speedfight 4 και το  τρίροδο Metropolis 400 RX-R. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα Django.

Piaggio

Beverly, Medley, Liberty και φυσικά MP3. Όλα τα «υπερόπλα» της κραταιάς Piaggio βρίσκονταν στην έκθεση μοτοσυκλέτας. Μας άρεσε το Beverly by Police.

Suzuki

Οι «οικογένειες» της Suzuki εκτέθηκαν στα αδηφάγα μάτια του κοινού. Τα ολοκαίνουργια V-Strom από 250 έως και 1000 κ.εκ., τα SV650 και όλα τα γυμνά και ημίγυμνα GSX. Το περσινό 1000 και το νέο 750. Stand της Suzuki χωρίς Hayabusa δεν νοείται. Όσα χρόνια και αν περάσουν τραβάει τα βλέμματα. Από την άλλη δεν θα μπορούσε να λείψει και ο «βασιλιάς», τo ολοκαίνουργιο και πανίσχυρο GSXR 1000 και στις δύο εκδόσεις. Ξεχωριστή παρουσία αποτέλεσαν επίσης ορισμένα special projects της ελληνικής αντιπροσωπείας. Το Inazuma με το μισό φέρινγκ το είχαμε δει και πέρσι, ενώ υπήρχαν ακόμη ένα Freewind ειδικά διαμορφωμένο να δέχεται σανίδα surf και ένα scrambler που βασίστηκε σε ένα DR 125.

SYM

To μεγάλο stand της SYM είναι το πρώτο που αντικρίζει κανείς μπαίνοντας στον χώρο της έκθεσης. Όλη η γκάμα των scooter αλλά και των μικρών μοτοσυκλετών είναι στη διάθεση του επισκέπτη. Τα βλέμματα, ωστόσο, τραβάει το ολοκαίνουργιο Cruisym 300 με το πολύ όμορφο design και τους μεγάλους χώρους του.


Triumph

Τα modern classics των Βρετανών έκλεψαν την παράσταση. Το νέο Bonneville Bobber ήταν από τις μοτοσυκλέτες που μας έκαναν εντύπωση, ενώ μας άρεσε και ένα Thruxton με φέρινγκ. Είδαμε επίσης από κοντά το Street Triple 765 με τον νέο κινητήρα αλλά και ολόκληρη την “οικογένεια” Tiger. Μας δελέασε η σειρά ρούχων της εταιρείας αλλά και κάποιες πανέμορφες μοτοσυκλέτες ιδιωτών που κοσμούσαν το ομολογουμένως πολύ όμορφο stand της Triumph.


Vespa

Ίσως το πιο ιστορικό δίκυκλο όλων των εποχών. Όλες οι Vespa ήταν εκεί σε διάφορες εκδόσεις, κυβισμούς και χρωματισμούς. Αυτή που ξεχωρίσαμε εμείς ήταν φυσικά η 946.

Yamaha

To best seller ΜΤ-09 Tracer μπορεί να μην ήταν ό,τι πιο «φρέσκο», ωστόσο κατείχε περίοπτη θέση στο stand. Όπως ήταν φυσικό, όλοι έσπευσαν να βγάλουν μια φωτογραφία με τη μοτοσυκλέτα του «θρύλου» Valentino Rossi. Εξέχουσα θέση κατείχαν επίσης το νέο T-Max, το X-Max 300, αλλά και το νέο R6.



 

 

Μετά την επίτευξη νέου ρεκόρ το 2017 επιδόσεις στην ανάβαση του Pikes Peak με το KTM 1290 Super Duke R, ο Chris Fillmore και η KTM RAcing επιστρέφουν για το 96ο του θρυλικού Pikes Peak International Hill Climb, αυτή τη φορά με το τελευταίο μοντέλο των αυστριακών, το KTM 790 DUKE
Scooter, «παπιά» και on off αποτελούν τις πρώτες επιλογές όσων αποκτούν ένα καινούργιο δίκυκλο
Από τις 5 έως τις 8 Ιουλίου στην Πράγα χιλιάδες αναβάτες από όλον τον κόσμο θα συνευρεθούν για να γιορτάσουν την επέτειο της αμερικανικής μάρκας
Tα Yamaha Yard Built projects είναι μοναδικά και αυτό το επιβεβαιώνει το Alter που βασίζεται σε ένα XSR900