KTM 790 Naked και Adventure: Ξεκινά η αντεπίθεση στη μεσαία κατηγορία

Την “βάση” θα αποτελέσει ο νέος δικύλινδρος κινητήρας των Αυστριακών


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  16.10.2017

Οι εκπρόσωποι της Βρετανικής εφημερίδας και ιστοσελίδας MCN, ήταν από τους λίγους δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο που οδήγησαν το μοντέλο προπαραγωγής στην Γερμανία και τα πρώτα σχόλια είναι ιδιαίτερα κολακευτικά.

Το “κενό” που υπάρχει ανάμεσα στα μοντέλα με τους μονοκύλινδρους κινητήρες μικρού και μεσαίου κυβισμού και σε αυτά με τους δικύλινδρους σε διάταξη V άνω των χιλίων κυβικών, έρχεται να “γεμίσει” ο ολοκαίνουριος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας που είδαμε πέρσι “πάνω” στο 790 Duke

Με αυτόν τον τρόπο η KTM αναμένεται να μπει δυναμικά σε μια κατηγορία που δεν έχει εκπρόσωπο. Οι δύο πρώτες μοτοσυκλέτες θα είναι το Duke που από το τέλη του 2016 υπάρχει ως project bike αλλά και ένα adventure που πριν λίγες ημέρες έκανε την εμφάνιση του μέσω κατασκοπικών φωτογραφιών.

5 KTM 790

Το μοντέλο παραγωγής θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα για πρώτη φορά στην τελική του έκδοση στην EICMA του Μιλάνου, ενώ αναμένεται να το οδηγήσουμε μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2018. Το 790 Duke υιοθετεί πλέον τον προβολέα σήμα κατατεθέν της ΚΤΜ τον οποίο πρωτοείδαμε στον 1290 Super Duke αλλά και στα Super Adventure (εκτός της έκδοσης Τ), το 2017. Ο Gerald Kiska έκανε πάλι τα μαγικά του και χάρισε ένα νέο χαρακτήρα στις μοτοσυκλέτες της KTM που αν μη τι άλλο δεν περνούν απαρατήρητες.. όπως άλλωστε συνέβαινε πάντα.

MCN VIDEO

Το δεύτερο μοντέλο θα είναι ένα Adventure και αναμένεται να παρουσιαστεί σε δύο εκδόσεις κατά τη συνήθη τακτική του εργοστασίου. Μία με αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, και μια έκδοση “R” με ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων προσανατολισμένο στην off road χρήση.
Στις πρώτες φωτογραφίες που διέρρευσαν βλέπουμε να δοκιμάζεται η έκδοση “R”.

790 Adventure 02

Οι Αυστριακοί διαθέτουν κορυφαία μοντέλα στις κατηγορίες Adventure Tourer και naked και δείχνουν διατεθειμένοι να πράξουν το ίδιο και στην μεσαία κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός ήδη είναι πολύ μεγάλος. Με την κίνηση αυτή θα διευρύνει τα ποσοστά της στην παγκόσμια αγορά αφού τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα είναι τα πιο δημοφιλή.

Η ΚΤΜ γνωρίζει την συνταγή της δημιουργίας εξαιρετικών μοτοσυκλέτων, “στημένες” Ready to Race και με εκρηκτικές επιδόσεις και σίγουρα τα νέα μοντέλα θα αποτελέσουν μια εξαιρετική πρόταση στην μεσαία κατηγορία. Το πιθανότερο είναι να δούμε το 790 Duke στις προθήκες των καταστημάτων μέσα στο 2018 ενώ το Adventure μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην φετινή EICMA και να κυκλοφορήσει μέσα στο 2019.

KTM 3

 Για κλείσιμο σας έχουμε κάτι που μας έκανε να ανατριχιάσουμε όταν το είδαμε από κοντά στην περσινή έκθεση EICMA. Το βίντεο όπου το πρωτότυπο 790 Duke, με τον νέο δικύλινδρο κινητήρα «παίρνει» την πρώτη του ανάσα, από τα χέρια του Νοτιοαφρικανού Brad Binder, του πρωταθλητή στην κατηγορία Moto3.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi
Το Trident αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Triumph και με την έκδοση «Slipery Sam» αναβιώνει η θρυλική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ΄70 «Slippery Sam», που βασιζόταν στο Trident 750
Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών
Μετά την One και την Del Mar, έρχεται η Mulholland που θυμίζει Sportster και είναι κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.