Millenials, smart phones, social media και Bajaj Dominar (Video)

Πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  09.10.2017

Σε μια πρωτότυπη και ασυνήθιστη διαφημιστική καμπάνια προχώρησε η Bajaj για να προωθήσει το Dominar 400


Σύμφωνα με έρευνες το 25% των millenials δηλαδή ανθρώπων που έχουν γεννηθεί από το 1980 έως το 2000, ασχολούνται με το smart phone τους περισσότερες από 5 ώρες την ημέρα ενώ το 50% τουλάχιστον 3. Ένας στους τέσσερις περισσότερες από 100 φορές την ημέρα «μπαίνει» στο κινητό του. Γι αυτό και οι διαφημίσεις smart phones έχουν γεμίσει κάθε μέσο. Νούμερα που σοκάρουν; Καθόλου. Απλά ρίξτε μια ματιά γύρω σας και σίγουρα θα πιστέψετε τα αποτελέσματα των ερευνών.


Οι εταιρείες μοτοσυκλετών προσπαθούν να προσεγγίσουν αυτό το κοινό. Παλιότερα ίσως να έφτανε μια «πρίζα» φόρτισης όμως τώρα δημιουργούνται και συνεχώς εξελίσσονται νέα λογισμικά που συνδέουν μια μοτοσυκλέτα ή ένα scooter με το smart phone του ιδιοκτήτη, ο οποίος έχει πρόσβαση και μπορεί να ρυθμίσει διάφορες λειτουργίες του δικύκλου του.


Η Ινδική Bajaj κάνει ένα βήμα παραπάνω και προσεγγίζει νέους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα social media με έναν πρωτότυπο τρόπο. Στην νέα διαφημιστική της καμπάνια συγκρίνει το Dominar 400 το οποίο είδαμε στην Ελλάδα πριν λίγες ημέρες στης «Ημέρες Μοτοσυκλέτας» με τα social media για να αναδείξει τα δυνατά του σημεία.


Η επιτάχυνση του Dominar συγκρίνετε με ένα tweet, η ευελιξία με την εναλλαγή φωτογραφιών σε ένα app γνωριμιών (!) ενώ κάνει photobombing σε μια selfie δοκιμάζοντας την αποτελεσματικότητα των φρένων του σε βρεγμένο μάλιστα οδόστρωμα.
Το video «Dominar vs Social Media Episode 1: Hyper-Performance vs Hyper Tweet» από τις 6 Οκτωβρίου που δημοσιεύτηκε έχει ξεπεράσει το 1,1 εκατομμύρια προβολές! «Βάζουμε το Dominar 400 στη δοκιμασία για να αποδείξουμε τις Hyper riding ικανότητες του απέναντι σε έναν αντίπαλο που είναι εξίσου γρήγορος και δυναμικός, όπως τα social media». Στο video η επιτάχυνση του Dominar 400 ανταγωνίζεται την πληκτρολόγηση ενός tweet από έναν netizen (citizen of the net). Ποιος θα νικήσει στο τέλος δείτε στο video...


Οι Ινδοί της Bajaj αν μη τι άλλο έχουν καταλάβει πως επιβάλεται προσελκύσουν νέους στη μοτοσυκλέτα και προσπαθούν να το κάνουν με έναν πρωτότυπο αλλά μέσα στο πνεύμα της εποχής τρόπο.

 

  

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.