Bajaj Domibusa: Η Hayabusa του «φτωχού»!

Πιστό αντίγραφο


09.10.2018

Όχι δεν σας γελούν τα μάτια σας. Κοιτάξτε προσεκτικά τις ζάντες, το ψαλίδι και το καπάκι του μοτέρ. Το μπροστινό δισκόφρενο χωρίς δαγκάνα!

suzuki dominar hayabusa 4

Δεν έχεις λεφτά για Hayabusa ή θέλεις να έχεις μία για καθημερινή χρήση και να αφήνεις την υπερηχητικό στο γκαράζ; Οι Ινδοί της GM customs έφτιαξαν κάτι που θα μιλήσει απευθείας στην καρδιά και την ψυχή των απανταχού Hayabusaκιδων.

Πήραν στα χέρια τους ένα Dominar 400 και το μετέτρεψαν σε Hayabuda. Αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες η μετάλλαξη είναι άκρως επιτυχημένη. Τόσο ώστε να πρέπει να κοιτάξει αρκετά προσεκτικά για να καταλάβεις ότι η μοτοσυκλέτα που βλέπεις δεν είναι 1.340 κ.εκ. αλλά 373!

suzuki dominar hayabusa 3

Τα δομικά στοιχεία του Domibusa παρέμειναν ίδια με την νορμάλ έκδοση. Πλαίσιο, κινητήρας, ψαλίδι, αναρτήσεις, τροχοί και διακόπτες έμειναν στη θέση τους. Όπως και τα φρένα. Μα θα πείτε πως το Dominar έχει ένα δισκόφρενο μπροστά. Το «busa» έχει δύο αλλά λειτουργεί μόνο το ένα! Το άλλο είναι φο, χωρίς δαγκάνα. Είπαμε πρόκειται για μετατροπή με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.

suzuki dominar hayabusa 1

Δείτε όλο το «κουστούμι» και θα καταλάβετε. Μέχρι και το ρεζερβουάρ άλλαξε σχεδίαση για να μοιάζει με αυτό του Hayabusa. Οι εξατμίσεις είναι δύο. Μεγάλες σαν του μοντέλου της Suzuki. Τι ήχο άραγε να παράγει ο μονοκύλινδρος κινητήρας από αυτές;

Μέχρι και το πάνελ οργάνων αντέγραψαν οι αθεόφοβοι!. Πραγματικά απίστευτη δουλειά από τους Ινδούς

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.